5 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 200
eDreamsUSD 217
EtripUSD 196
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell med fine rom og god frokost, men noe skurrer på hotellet. Vi hadde värt ute på en bedre middag og skulle ta en drink på hotellets lobbebar i förste etasje för vi tok kveld. Der var det litt kö og vi ventet tålmodig. Det tok over en halv time för vi slapp inn til en tom bar. Det var maks 10 gjester i baren og svärt god plass. Faktisk 5-6 meter til neste gjest. Vi fikk forklart at det bare var en bartender der og at det var årsaken til at de kunne slippe inn så få gjester. Minst 3 ansatte på 10-12 gjester! Det er ingen bar i Norge som kan få det til å gå rundt med et slikt belegg. Likevel ble gjester nektet adgang fordi det angivelig var fullt. Jeg har hört om covid 19 og at en må holde avstand, men dette må dreie seg om noe annet. Bartenderen hevdet at de var underbemannet fordi hotelleieren ikke ville ansette flere i baren! De ansatte var mest opptatt av å krangle med gjestene. Utrolig!

Romtips: Unngå barene.
Takk, Tor Are V
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Tor Are V,

Tusen takk for din tilbakemelding. Denne tar vi høyst til oss og jeg er lei meg for at dette er deres opplevelse av vårt hotell.
Kø er noe som følger med Covid restriksjoner, det stemmer. Vi kan ikke vente til vi slipper restriksjoner og 1m.
Når det gjelder ansettelse så er det ingen hemmelighet at vår bransje sliter veldig nå. Vi har mistet utrolig mange dyktige fagfolk og mange er nettopp kommet tilbake i arbeid etter nesten et halvannet år ute i permittering årsaket covid-situasjon.
Gjestene og ansatte kom tilbake på rekordfart og på samme tid. Utrolig utfordrende for mange av oss i hotell og reiselivet nå.
Når det gjelder ansettelser så jobber vi for fullt for å få tak i flere medarbeidere. Både før og i hele sommer har vi holdt på med rekruttering og vi jobber hardt for å få på plass enda flere medarbeidere. Det er utrolig synd at dette har gått utover dere som våre gjester. Men jeg kan love at dette er ikke fordi vi ikke vil ansette men det handler om stengte grenser og rett og slett en tøff tid å rekruttere til vår bransje årsaket pandemien. Vi lover å stå på å fortsette å jobbe på for å bli enda flinkere i det vi gjør og ikke minst skape unike gjesteopplevelser. Det kan jeg gi en lovnad på og så må vi be om forståelse for at det vil ta oss litt tid før vi er 100 % på plass igjen. Tusen tusen takk for at dere er våre gjester i denne perioden.

Ikke nøl med å ta direkte kontakt med meg på marianne.hoybakk@choice.no for ytterligere informasjon.

Marianne Høybakk

Anmeldt 31. juli 2021

Vi besøkte hotellet i juli 2021. Flott deluxe rom. God beliggenhet. Hotellet har store utfordringer med å håndtere logistikken knyttet til det store antallet gjester de har bygget for. Det oppstår lange køer overalt. Vi måtte vente lenge på heiser, både til og fra frokost, innsjekk- utsjekk, til parkeringskjeller osv.. Kaotisk i resepsjonsområdet- masse folk som står tett og venter i kø. Kø i frokostsalen. Det er ødeleggende for et besøk på et ellers flott designhotell.

1  Takk, idas52

Hei idas52,

Takk for tilbakemeldingen. Vi er helt enig med deg at logistikken er svært tøff om dagen.
Vi er fortsatt inne i en pandemi og ikke alt er likt som tidligere.
Man vil oppleve noe mer kø ved innsjekk, bar og i frokost. Vi ber derfor alle våre gjester om både forståelse og tålmodighet og takker alle for at de følger retningslinjene under sitt opphold. Jeg forstår at dette ødelegger for total opplevelsen. Vi gleder oss til vi kan operere hotellet igjen uten 1m og restriksjoner. Men det er nok enda en stund til.

Takk for at du var vår gjest i en svært spesiell tid.

Anmeldt 31. juli 2021

Meget sentral hotell med spennende utseende. Veldig moderne hotell som gir mye for pengene. Imponerende frokost bufe til enhver smak. 55" tv på rommet og espresso maskin. Men jeg foretrekker en vannkokker med tilbehør i stedet for espresso maskin. Det var første gang jeg kunne ikke sitte på sengen pga alle pynte putter. Dårlig sitteplass var det også på rommet med kun en stol til å sitte. Men ellers var rommet meget moderne og ikke så stort.

Romtips: Rommet er for dyrt for det du får. Mye bråk på rommet fra Oslo city side fra Pub under. Særlig på fredag/lørdag
1  Takk, Bernard N

Hei Bernard N,

Takk for fantastisk oppsummering av vårt hotell. Dette betyr mye for oss.
Gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss.
Dette er alt det handler om for oss. Fornøyde gjester. Tusen tusen takk.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell. Dårlig bemanning i resepsjonen, tok lang tid å få hjelp. Pluss for «fast check in» på egenhånd, men da fikk vi ikke de riktige frokostkortene.
Rengjøring på vårt familierom var dårlig. Vi fant matrester i barnas seng. Når vi dusjet og det kom «dogg» på speilet, viste det seg at speilet ikke var vasket, her var det masse skriftfrq tidligere beboere.
Deilig frokost. Fine smitteverntiltak.
Men gjenerelt lite imponert over hygiene og rengjøring på rommene.

Romtips: Om du kan unngå innsjekk og utsjekk på de travleste tidspunktene er dette en fordel.
1  Takk, 166maritam

Hei 166maritam,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Vi er så utrolig takknemlig for å ha deg som vår gjest i en svært spesiell tid.
Hele vår normal situasjon er endret siden Mars 2020. Vi har måtte endret samtlige rutiner og hvordan vi opererer vår drift i sin helhet. Det har vært en tøff tid og vi har gått fra 14 gjester til 1800 gjester hver dag nå i sommer på rekord fart. Vår bransje har stor mangel på arbeidstakere og ikke minst er mange nettopp kommet tilbake fra permittering. Vi har en liten vei å gå før vi er der vi var, men vi lover å stå på å fortsette å jobbe på for å bli enda flinkere i det vi gjør og ikke minst skape unike gjesteopplevelser. Det kan jeg gi en lovnad på og så må vi be om forståelse for at det vil ta oss litt tid før vi er 100 % på plass igjen. Tusen tusen takk for at dere er våre gjester i denne perioden.

Anmeldt 29. juli 2021

Dette er vel eit av dei dårligste hotellene når det gjelder service som eg har budd på.
Fint hotell men utrolig dårlig service.
Kommer ikke til og bu der en gang til.

Skal du ha ei hyggelige helg i oslo.... velg eit annet hotel

Ifra takterrasse til kjeller så var det utrolig dårlig service

Takk, neideta

Hei neideta,

Takk for at du tok deg tid å skrive til oss her.
Det var utrolig leit å høre at du opplever vårt hotell slik.
Vi har full forståelse for at vårt hotell ikke faller i smak hos alle.
Det finnes utrolig mange gode hoteller i Oslo. Håper du finner en favoritt blant disse.

Ønsker deg en god sommer videre.