5 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 205
eDreamsUSD 218
EtripUSD 202
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Super fint hotell, utrolig flott. Hyggelige og hjelpsomme ansatte. Middag og frokost smakte veldig godt, masse og velge i. Kommer gjerne hit igjen senere. Ligger midt i hjertet av Oslo, nært til alt. Rommene er fine med minibar, badene er store og fine. LCD veggen ved heisen har jeg aldri sett maken til før, utrolig.

1  Takk, Stianhorne
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Stianhorne,

Tusen tusen takk for fine ord om vårt hotell og våre ansatte. Dette betyr mye for oss og spesielt nå etter et halvannet år med lite business. Gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss.

Marianne Høybakk

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Møtte i resepsjonen 30min før kl 16 med to slitne barn. Stod 20 min i kø for innsjekk,for flere av de som stod i skranken gjorde mange andre ting enn å ta imot gjester. Når vi kom fram til innsjekk fikk jeg bare blank avvisning om at rommet vårt ikke var klart før kl 16, og jeg måtte komme tilbake etter 10 min. Så da måtte jeg stille meg bakerst i køen igjen. Fikk sjekket inn nærmere halv fem. Badet på rommet var dårlig rengjort,det var tørket urin rund hele doskålen,og gardiner og designerlampervar fulle av støv. Fikk personalet til å vaske doen,men det ble ikke helt rent. På natt virker det som klimaanlegget slås av,og det ble veldig varmt og tett på rommet,hvor vi bodde 4 stk. så dårlig at flere av oss hadde problemer med å sove. Pga korona blir ikke rommene rengjør daglig,men da må også søppelbokser og toalettpapir/dusjsåpe være slik at der varer to dager!skuffet over hotellet,og total inntrykket er ikke tilfredsstillende!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 474agnethek
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Hei 474agnethek,

Takk for din ærlige tilbakemelding.
Det stemmer at innsjekk er kl 16:00 under sommeren. Dette er pga mange sene utsjekks ønsker fra gjester.
Det er synd å lese at dette ikke står til vår standard og slik skal det ikke være.
Dette vil vi gjerne rette opp i og jeg håper du tar kontakt med meg på marianne.hoybakk@choice.no.
Når det gjelder klimaanlegget slår dette seg ikke av om natten men dersom man åpner vinduet er praksisen at ventilasjon skrur seg av da anlegget er en gjenvinningsanlegg. Dette er en praksis på mange hoteller. Ønsker man det kaldt vil jeg anbefale å justere temperaturen og ikke åpne vindu for å holde rommet nedkjølt.

Ser frem til å høre fra dere.

Anmeldt 1. august 2021

Hotellet er så nydelig og med god atmosfære. Herlige senger og en frokost som bare blir bedre og bedre. Imponerende av ett så stort hotell å levere det de gjør.
De ansatte gir en formidabel service.
Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Tuppersiv

Hei Tuppersiv,

Du aner ikke hvor mye dette betyr for oss, og spesielt nå med et halvannet år og nesten ingen gjester.
Dette er det vi brenner for og ønsker å få til alle dager: nettopp det å skape magiske hotellopplevelser og minner for våre gjester.
Takk Siv. Kom snart igjen.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde booket DeLuxe rom, men når vi kom til innsjekk hadde de ikke slikt rom vi hadde booket. Vi ble tilbudt nedgradering til Superior uten reduksjon i pris.. Jeg er tidlige ansatt på dette hotellet, vet at slik gjør man ikke….. Først ved utsjekk dagen etter, fikk vi beklagelse av en annen i resepsjonen…. Vi bor mye på hotell og liker bo bra, har aldri opplevd makan til dårlig service.

Takk, tonen942

Hei tonen942,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din review.
Utrolig leit å lese at vi ikke leverte til forventningene denne gangen.
Dette er ikke en praksis vi utfører å ønsker derfor høre ytterligere om dette og ikke minst rette det som er inntruffet.
Setter utrolig pris på om du kontakter med på marianne.hoybakk@choice.no.

Ønsker deg og dine en fin dag.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell med fine rom og god frokost, men noe skurrer på hotellet. Vi hadde värt ute på en bedre middag og skulle ta en drink på hotellets lobbebar i förste etasje för vi tok kveld. Der var det litt kö og vi ventet tålmodig. Det tok over en halv time för vi slapp inn til en tom bar. Det var maks 10 gjester i baren og svärt god plass. Faktisk 5-6 meter til neste gjest. Vi fikk forklart at det bare var en bartender der og at det var årsaken til at de kunne slippe inn så få gjester. Minst 3 ansatte på 10-12 gjester! Det er ingen bar i Norge som kan få det til å gå rundt med et slikt belegg. Likevel ble gjester nektet adgang fordi det angivelig var fullt. Jeg har hört om covid 19 og at en må holde avstand, men dette må dreie seg om noe annet. Bartenderen hevdet at de var underbemannet fordi hotelleieren ikke ville ansette flere i baren! De ansatte var mest opptatt av å krangle med gjestene. Utrolig!

Romtips: Unngå barene.
Takk, Tor Are V

Hei Tor Are V,

Tusen takk for din tilbakemelding. Denne tar vi høyst til oss og jeg er lei meg for at dette er deres opplevelse av vårt hotell.
Kø er noe som følger med Covid restriksjoner, det stemmer. Vi kan ikke vente til vi slipper restriksjoner og 1m.
Når det gjelder ansettelse så er det ingen hemmelighet at vår bransje sliter veldig nå. Vi har mistet utrolig mange dyktige fagfolk og mange er nettopp kommet tilbake i arbeid etter nesten et halvannet år ute i permittering årsaket covid-situasjon.
Gjestene og ansatte kom tilbake på rekordfart og på samme tid. Utrolig utfordrende for mange av oss i hotell og reiselivet nå.
Når det gjelder ansettelser så jobber vi for fullt for å få tak i flere medarbeidere. Både før og i hele sommer har vi holdt på med rekruttering og vi jobber hardt for å få på plass enda flere medarbeidere. Det er utrolig synd at dette har gått utover dere som våre gjester. Men jeg kan love at dette er ikke fordi vi ikke vil ansette men det handler om stengte grenser og rett og slett en tøff tid å rekruttere til vår bransje årsaket pandemien. Vi lover å stå på å fortsette å jobbe på for å bli enda flinkere i det vi gjør og ikke minst skape unike gjesteopplevelser. Det kan jeg gi en lovnad på og så må vi be om forståelse for at det vil ta oss litt tid før vi er 100 % på plass igjen. Tusen tusen takk for at dere er våre gjester i denne perioden.

Ikke nøl med å ta direkte kontakt med meg på marianne.hoybakk@choice.no for ytterligere informasjon.

Marianne Høybakk