7 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 184
eDreamsUSD 199
EtripUSD 182
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Rommet er greit, men ikke noe wow-effekt over det. Veldig dårlig spa avdeling, virker som hotell sparer strøm..? Kaldt vann, ingen badstuer var på. Bestilte drink i baren i 13.etg. Liten og veldig dyr, og smakte ikke i nærheten av så godt som den skulle. Frokosten som måtte være tidlig, altså come on? Det er midt i ferien, folk vil ikke stå opp kl 7 for å spise. Vi stod opp og hadde ganske høye forventninger, ble plassert inn i noe som lignet på et eksamenslokale og synes utvalget var dårlig og utdatert. Mye gammeldags mat, savna mer frukt og grønnsaker og bedre utvalg av kaffi. Location er bra, men alt i alt et veldig overpriset hotell som holder en standard jeg mener bør være en selvfølge i 2021. Litt blanda drops som jobber der, noen var hyggelige mens andre burde reist på servicekurs.

Romtips: Unngå baren. Tregt. Dyrt. Ikke gode på drinker.
Takk, annasQ9562NU
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei annasQ9562NU,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er trist å lese at vi ikke sto til forventningene under ditt opphold.
Hele vår normal situasjon er endret årsaket covid-situasjon. Det har vært en tøff tid og vi har gått fra 14 gjester til 1800 gjester hver dag nå i sommer på rekord fart. Vi har en vei å gå før vi er der vi var, men vi lover å stå på å fortsette å jobbe på for å bli enda flinkere i det vi gjør og ikke minst skape unike gjesteopplevelser. Spa-avdeling har vi ikke ved The Hub men en trening og relax avdeling. Her har vi et treningsbasseng med strøm som er temperert til 22 grader. Badstu og steam er tidsinnstilt iht forskrifter og har av-tid 3 gang i døgnet som er skiltet med gitte tidspunkt. Jeg forstår at relaxområde ikke fallt helt i smak dersom man har forventning om en spa-opplevelse for dette er en arena som er perfekt å benytte etter en treningsøkt eller som en treningsøkt, men ikke nødvendig som en spa-opplevelse. Når det gjelder baren i 13 etg Calmeyers Hage kan du få cocktails laget av nordisk-produsert sprit (hint - BAREKSTEN og HIMKOK) laget med lokale råvarer og urter fra vår egen takåker. Det er leit å høre at dette ikke falt i smak hos dere. Baren er godt kjent for sine drinker. Når det gjelder frokosttid så forstår vi denne tilbakemeldingen veldig godt. Faste frokosttider er eneste mulighet for mange hoteller for å kunne tilby en sikker og god frokost iht smittevern og 1m. Vi er helt avhengige av for å ikke servere i take-away bokser som tidligere at gjestene samarbeider med oss og har forståelse for at for å kunne tilby alle gjester buffet så må man følge sin fastsatte tid. Om man 1 dag får veldig tidlig så sørger vi alltid for at vi kan tilby en senere tid en annen dag. Dette er en praksis på flere hoteller i dag for å ha et system for godt smittevern som vi plikter til og for å kunne servere buffet. I flere måneder har hotellene praktisert med take-away kun og da var innholdet svært begrenset. Vi er derfor veldig glad for at vi kan tilby buffet, men da er frokosttider som eneste løsning og vi takker for at gjestene samarbeider, og har forståelse for at det handler om et godt smittevern. Vi gleder oss til vi kan tilby alle å komme til sin ønsket tid igjen innenfor våre åpningstider. Vi har også forståelse for at man har ferie, men dessverre også i ferien må vi forholde oss til de gitte restriksjonene.
Når det gjelder personalet så er vi uenige. Vårt personell har vært permitterte sammenhengende 1 1/2 år. Dette gjelder ikke bare hos oss men i reiselivsbransjen generelt. Det man kan se ute på hotellene og reiselivet nå er en noe tilbakesatt bransje som er på vei å restaurere seg igjen. Med et stort hjerte for våre bransje så er jeg uhyre stolt over alle reiselivsmedarbeidere der ute å innsatsen de har gjort under sommeren. Jeg forstår at mange gjester har forventninger og sammenligner også servicenivå med før corona traff oss og som man må mange måter også skal - for vi skal bli bedre enn det. Men det er også viktig å være ærlig på at slik er det ikke nå og det vil ta tid for vår næring å komme dit. Det er ingen hemmelighet at det er slik i vår næring. Det kan jeg gi en lovnad på er vi tar alle tilbakemeldinger og vi skal fortsette kjempe på og løfte servicen til helt nye høyder i tiden fremover. Så må vi i denne mellomperioden be om forståelse for at det vil ta oss litt tid før vi er 100 % på plass igjen. Tusen tusen takk for at dere er våre gjester i denne perioden.

Marianne Høybakk

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Super fint hotell, utrolig flott. Hyggelige og hjelpsomme ansatte. Middag og frokost smakte veldig godt, masse og velge i. Kommer gjerne hit igjen senere. Ligger midt i hjertet av Oslo, nært til alt. Rommene er fine med minibar, badene er store og fine. LCD veggen ved heisen har jeg aldri sett maken til før, utrolig.

1  Takk, Stianhorne
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Stianhorne,

Tusen tusen takk for fine ord om vårt hotell og våre ansatte. Dette betyr mye for oss og spesielt nå etter et halvannet år med lite business. Gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss.

Marianne Høybakk

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Møtte i resepsjonen 30min før kl 16 med to slitne barn. Stod 20 min i kø for innsjekk,for flere av de som stod i skranken gjorde mange andre ting enn å ta imot gjester. Når vi kom fram til innsjekk fikk jeg bare blank avvisning om at rommet vårt ikke var klart før kl 16, og jeg måtte komme tilbake etter 10 min. Så da måtte jeg stille meg bakerst i køen igjen. Fikk sjekket inn nærmere halv fem. Badet på rommet var dårlig rengjort,det var tørket urin rund hele doskålen,og gardiner og designerlampervar fulle av støv. Fikk personalet til å vaske doen,men det ble ikke helt rent. På natt virker det som klimaanlegget slås av,og det ble veldig varmt og tett på rommet,hvor vi bodde 4 stk. så dårlig at flere av oss hadde problemer med å sove. Pga korona blir ikke rommene rengjør daglig,men da må også søppelbokser og toalettpapir/dusjsåpe være slik at der varer to dager!skuffet over hotellet,og total inntrykket er ikke tilfredsstillende!

Takk, 474agnethek
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Hei 474agnethek,

Takk for din ærlige tilbakemelding.
Det stemmer at innsjekk er kl 16:00 under sommeren. Dette er pga mange sene utsjekks ønsker fra gjester.
Det er synd å lese at dette ikke står til vår standard og slik skal det ikke være.
Dette vil vi gjerne rette opp i og jeg håper du tar kontakt med meg på marianne.hoybakk@choice.no.
Når det gjelder klimaanlegget slår dette seg ikke av om natten men dersom man åpner vinduet er praksisen at ventilasjon skrur seg av da anlegget er en gjenvinningsanlegg. Dette er en praksis på mange hoteller. Ønsker man det kaldt vil jeg anbefale å justere temperaturen og ikke åpne vindu for å holde rommet nedkjølt.

Ser frem til å høre fra dere.

Anmeldt 1. august 2021

Hotellet er så nydelig og med god atmosfære. Herlige senger og en frokost som bare blir bedre og bedre. Imponerende av ett så stort hotell å levere det de gjør.
De ansatte gir en formidabel service.
Anbefales!

Takk, Tuppersiv

Hei Tuppersiv,

Du aner ikke hvor mye dette betyr for oss, og spesielt nå med et halvannet år og nesten ingen gjester.
Dette er det vi brenner for og ønsker å få til alle dager: nettopp det å skape magiske hotellopplevelser og minner for våre gjester.
Takk Siv. Kom snart igjen.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde booket DeLuxe rom, men når vi kom til innsjekk hadde de ikke slikt rom vi hadde booket. Vi ble tilbudt nedgradering til Superior uten reduksjon i pris.. Jeg er tidlige ansatt på dette hotellet, vet at slik gjør man ikke….. Først ved utsjekk dagen etter, fikk vi beklagelse av en annen i resepsjonen…. Vi bor mye på hotell og liker bo bra, har aldri opplevd makan til dårlig service.

Takk, tonen942

Hei tonen942,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din review.
Utrolig leit å lese at vi ikke leverte til forventningene denne gangen.
Dette er ikke en praksis vi utfører å ønsker derfor høre ytterligere om dette og ikke minst rette det som er inntruffet.
Setter utrolig pris på om du kontakter med på marianne.hoybakk@choice.no.

Ønsker deg og dine en fin dag.