6 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 220
eDreamsUSD 217
EtripUSD 220
Anmeldt 14. august 2021

Hadde gledet oss veldig til å bo på the Hub, men må dessverre si det var en skuffende opplevelse. Da vi ankom gikk vi til resepsjonen og ble møtt med en sur resepsjonist som sa «Navn». Ingen hei eller velkommen. Spurte om det var mulig å sjekke ut senere på søndagen siden vi er sølvmedlem, men det var vanskelig for hotellet var helt fullt søndag til mandag. Svarte at det var greit, men så gikk det an å få utsjekk 14:00 likevel. Virket som vi var veldig til bry for resepsjonisten.

Rommet var fint. Ble vått på hele gulvet da vi dusjet, men regner med dere er klar over dette fra før. Behagelig seng og moderne uttrykk. Det var dessverre ei ekstraseng som var satt inn, uten at vi trengte det, som tok veldig mye plass på rommet.

Maten på frokosten var god, fint utvalg, men det ødela veldig at ingen sa god morgen eller smilte til oss. Vi er opptatt av god service som hotellmennesker selv og dessverre virker det som the Hub er mer opptatt av maskineriet til å smile til gjestene sine. Ingen vert der heller til å ønske oss velkommen. Etter vi hadde forsynt oss med mat satt vi de fulle fatene på et bord og gikk for å ta oss drikke. Da vi kom til bordet var fatene ryddet bort. Veldig synd at så mye mat ble kastet.

1  Takk, Algea5
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei Algea5,

Veldig glade for å lese at dere gledet dere til å bo hos oss på The Hub.
Trist er det at vi ikke strakk helt til forventningene. Som hotellmennesker så forstår jeg at dere også kjenner godt til situasjon i vår bransje nå. Den er utrolig tøff og gjestene og ansatte kom tilbake på samme tid etter 1 1/2 år. Vi er veldig ærlige på å si at nei vi er ikke der vi var eller skal være. Denne sommeren var vår tøffeste oppgave noensinne og dette går nok inn i historiebøkene som en av de tøffeste tidene ikke bare for vår bransje men for mange. Vi har som mange andre innen reiseliv stor mangel på arbeidskraft og det må vi jobbe med nå å bygge tilbake. Det vil ta tid men vi vet at det skal vi klare. Det gjør vondt i hotellhjerte å oppleve det vi har gått gjennom, men det banker utrolig hardt for at vi kommer tilbake og vi skal løfte denne bransjen til nye høyder og ikke minst skape helt uforglemmelige øyeblikket for 1000vis av mennesker i tiden foran oss.

Det håper jeg dere er med oss på og at vi styrker hverandre og vår bransje fremover.
Vi ønsker dere masse lykke til i deres hotell og vi ber om forståelse denne gangen. Så håper jeg vi får anledning til å virkelig rette inntrykket i fremtiden.

Anmeldt 12. august 2021

Hadde store forventninger til hotellet da jeg hadde hørt mye bra fra andre jeg kjenner, dessverre vart vi skuffet. fint hotell, men rommet vi fikk hadde kun et lite vindu med en pult fremfor, så var mørkt. I tillegg var det veldig lytt ut til gangen, slet med å sove da det var mye bråk, bodde rett ved heisen. Hadde også handicap toalett, så var ikke like fint som på bildene. Synes det var overpriset i forhold til andre hoteller jeg har ligget på, som har hvert mye bedre.

1  Takk, 639camillah

Hei 639camillah,

Takk for at du tok deg tid til å skrive om oss her på TripAdvisor.
Det verdsetter vi utrolig høyt.
Det er leit å høre at du ikke var tilfreds med rom og pris under ditt opphold.
Hotellet har 810 rom og hele 9 ulike romkategorier i ulike prisklasser. Jeg forstår at denne romkategorien ikke passet til dere, men jeg kan forsikre deg om at vi har mange flere som mulig kan passe bedre som muligens deres bekjente har besøkt oss på ref til det dere skriver her. Når det gjelder pris så har hotellet en svært lav pris sammenlignet med hotellpriser i europa og andre kontingent. Skandinavia generelt ligger på ca. halve prisen sammenlignet med hoteller i Europa, asia og USA.
Det er ofte vi tenker at Skandinavia er dyrere men slik er det faktisk ikke, og svært interessant å utforske når man skal sammenligne. Oslo ligger på en sammenlignbar pris blant kjedene med samme tilbud og kan variere 100 kr fra til på kjøpt romkategori. Det finnes selvsagt andre alternativer med lavere priser også, og dette er jo opp til hver enkelt å bedømme hva som passer for en ettersom pris og kvalitet, fasiliteter inkludert er jo svært individuelt hva vi har behov for når vi reiser og hvilken reise vi er på. Jeg håper vi får anledning til å vise dere noen av våre andre romkategorier ved en annen anledning.

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Sjekket inn på hotellet i helgen og hadde gledet meg veldig. Det ble dessverre en stor skuffelse.. Det tok ekstremt lang tid å få sjekket inn. Vi ble ikke møtt med så mye som et smil av resepsjonistene. Når de først så opp fra PC-ene sine var det heller ikke noe velkommen å få. Hyggelige var de heller ikke!

Skuffelsen fortsatte da vi endelig kom oss opp på rommet. Det var veldig støvete, fingermerker på glassveggen, og masse perler på gulvet etter forrige gjest(?).

Jeg må likevel bare skryte av servitøren vår under middagen. Fikk dessverre ikke med meg hva han heter men han var utenlandsk. Han var superhyggelig!

Alt i alt blir nok ikke dette et hotell jeg anbefaler videre..

1  Takk, Ahgds

Hei Ahgds,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Vi er så utrolig takknemlig for å ha deg som vår gjest i en svært spesiell tid.
Vi tar din tilbakemelding på alvor og dette skal vi ta etterretning. Takk for at du også la merke til vår servitør i restauranten.
Vår bransje har stor mangel på arbeidstakere og ikke minst er mange nettopp kommet tilbake fra permittering. Vi har en liten vei å gå før vi er der vi var, men vi lover å stå på å fortsette å jobbe på for å bli enda flinkere i det vi gjør og ikke minst skape unike gjesteopplevelser. Det kan jeg gi en lovnad på og så må vi be om forståelse for at det vil ta oss litt tid før vi er 100 % på plass igjen. Tusen tusen takk for at du var vår gjest i denne perioden.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Meget pent hotell. Lobbyen og restauranten i toppen er nydelig. Frokostbuffet også helt enestående. Nydelig mat med alt man kan tenke seg. Rommene er fine, men ikke de fineste jeg har sett. Var her i 4 netter, hadde 1 dag uten rydding av rom. Litt synd da vi hadde lagt til alle håndklær på gulvet.
Godt med basseng. Var bare litt for kaldt. Dumt at ikke barn kan bade etter kl 18. er som regel på dagtid barnefamilier er ute, for å komme tilbake på kveldstid å ta et bad. Heisene var et kapittel for seg, ventet ganske mange ganger på heis hver dag. Prøver å ikke fylle opp grunnet pandemien.
Resepsjonen brukte også meget lang tid. Ble stående i kø der lenge om man hadde spm e.l. Et tilfelle med rålang kø sto tre ansatte og snakket med 1 gjest… det er for dårlig med så lang kø. Men ellers veldig sentralt. Toppers opphold. Utrolig godt med produkter fra Rituals :)

Takk, Monalisa333
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei Monalisa,

Takk for din tilbakemelding. Utrolig hyggelig å lese at dere hadde et fint opphold og så er det noen punkter her vi må ta med oss å jobbe med. Det lover vi.
Takk for at du var vår gjest under denne pandemien og sterkere skal vi ut av den.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Min datter og jeg tok en spontan Oslotur på tampen av ferien. Vi valgte The Hub, mye pga plassering. Utrolig stilrent hotell og nydelige rom. Det er uten tvil den beste hotellsengen jeg noen gang har sovet i. Frokosten var et kapittel for seg, buffeten var helt fenomenal med alt du kunne tenke deg, og litt til! Personalet var tydelig opptatt av smittevern! Dette var en herlig opplevelse og vi kommer garantert igjen. Anbefales

Takk, lindahC2457LH

Hei, og så glad jeg ble for å lese din review. Dette gir oss alle på The Hub masse energi, mot og begeistring til å stå på videre etter en tøff periode. Vi ser selv at vi ikke er 100% tilbake enda, men vi blir så glad for slike tilbakemeldinger og det er absolutt en motivasjon for oss for å stå på. Tusen tusen takk!

Håper det blir flere spontanturer på dere og vi får anledning til å ønske dere velkommen tilbake,