4 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 220
eDreamsUSD 218
EtripUSD 220
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Variert grad av service fra det dårligste jeg har opplevd (har reiste en del) til veldig god service. Covid 19 kan ikke brukes som unnskyldning dårlig kundeservice / oppførsel. Et så dyrt hotell bør kunne tilby en helhetlig god opplevelse .Meget god frokost buffet og beliggenhet ift. Shopping / severdigheter.

Takk, Ove R
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei Ove,

Det er helt riktig. Vi blir ikke bedre uten tilbakemeldinger og vi derfor særdeles opptatt av det.
50 % av våre medarbeidere er nye eller har vært ute i permittering i 1 1/2 år. Det er ingen unnskyldning vi kan legge oss bak men er helt klart en stor utfordring for oss. Vi tar til oss det du skriver her og vi jobber utrolig hardt med service og ikke minst trening på dette og hva det betyr i sin helhet når vi er på scenen foran gjesten. Dette gir vi oss ikke på før det sitter og jeg vil bruke blant annet din tilbakemelding i denne treningen. Tusen takk!

Håper vi får anledningen å takke deg med å ønske deg velkommen tilbake til oss.
Ta kontakt med meg på marianne.hoybakk@choice.no

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Kjærestetur til oslo. Horribel lang kø for å sjekke inn, personale som virker uengasjerte og lite vennlige. Rommet var støvete. Hadde ønsket rom høyt oppe og fikk det. Positivt. «Straffen» er jo at man ønsker å ta heis, og det er en ventelek uten like. Fulle heiser. Masse folk. Frokost buffet absurd lite corona vennlig, tross man må ønske seg «slots» for tid. Slet med å finne ledig bord og når en hadde hentet seg mat og skulle hente drikke, var bordet plutselig ryddet i de 3 min man var borte. Utsjekk like kaotisk full av folk i resepsjon, men self-utsjekk fungerte bra. Syntes man betaler mye uten å føle seg særlig verdsatt som gjest. Tror jeg velger noe annet mer hyggelig og verdt prisen neste gang!

Takk, lise l
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei Lise,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er trist å lese at vi ikke strakk til forventingene denne gang. Prisen hos oss er moderat og på gjennomsnittet i Oslo for samme fasiliteter. Sammenlignet med Europa og USA så har det halvpris som er generelt for skandinavia som er rimligere med god standard. Når det gjelder venting skyldes dette at vi fortsatt er under en pandemi og vi er avhengig av at gjester samarbeider med oss å holder avstand for andres og egen sikkerhet. Det gir oss dessverre en 70% reduksjon på heiskapasitet og som gir ventetid. Slik vil det være en stund også fremover og så lenge vi må følge restriksjoner gitt. Vi gleder oss til vi er tilbake til "normalen". Samme gjelder for all restaurant og barer: skal man sikre seg plass i Oslo så må man booke i forkant. Drop in er generelt vanskelig om dagen årsaket pandemien og de kravene som gjelder innen vår bransje. Dette informerer vi også i forkant av opphold. Eller noterer jeg meg det du skriver ang rydd, og at her har vi vært for raske.
Du er veldig verdsatt som vår gjest og vi tar på alvor det du skriver her.
Vi lover å stå på videre å gå i detaljene for å bli enda bedre i tiden fremover.
Håper du gir oss en ny sjanse ved en annen anledning.

Anmeldt 15. august 2021

Hotellet har perfekt beliggenhet og fremstår som meget moderne.
Grunnen til dårlig tilbakemelding er høy pris opp mot servicen man får. På morgen og kveld stod vi opp mot 10 minutter i kø for å få ta heisen. Ved utsjekk brukte vi over 30 minutter i kø totalt på heis, utsjekk i skranken, innløsning av bagasje.
Rommene var fine, men vi fant tørket løv og gress i sengen. Frokosten var veldig god og variert men Frokostsalen var ikke hygienisk der spisebordene var. Mye smuss overalt ved spisestedene. Buffeen fremstod dog som ren.
Alt i alt så ser hotellet fint ut, og det er sikkert bedre service når det ikke er mye gjester men vi ble veldig skuffet.

Takk, OBL198

Hei OBL198,

Takk for at du tok deg tid til å skrive om oss her på TripAdvisoer. Det verdsetter vi høyt.
Når det gjelder venting på heis er dette helt riktig og går på kapasiteten er redusert med 70 % under Covid da vi må alle holde avstand. Heisene kan ikke fylles helt opp og det er for egen sikkerhet at vi også må be alle vente noe ekstra. Heldigvis har vi mange trapper tilgjengelige. Når det gjelder renhold noterer vi oss dette. Slik skal det ikke være. Det er leit å høre at dere ble skuffet denne gang og jeg håper vi får en ny anledning til å virkelig vise dere hva hotellet kan by på.

Håper vi ses igjen.

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Har erfart er av de dårligste oppholdene på et hotell og opplevelse ved hotellet. Kommer IKKE til å anfalle dette stedet videre eller bo her igjen. Lange køer ved innsjekk, rom som ikke er klart før kl 16. Sure og « merkelig» utsagn fra ansatte på spørsmål om når rommet er klart, ingen slingring eller velvilje til å tilrettelegge slik at vi får spise frokost samtidig med annet par som har sjekket inn dagen før. Cleaning/renhold kommer inn for å vaske rom 30 min at vi har fått rommet ( rommet var allerede rengjort) - ingen oversikt ? Dessuten er kl da allerede 17! Kommer tilbake fra middag og selskap- skal ta et glass vin med søster og mann i baren, blir nektet å komme inn i baren??!!! Jeg har vært i et 90 års lag, er selv 50 år og ingen av oss var hverken overstadig beruset eller laget noe som helst støy eller bråk…. Er virkelig skuffet irritert og sint over hele hotell opplevelsen som var ment å være hyggelig og en anledning å være med familie men som ble (takket være dere) det motsatte!!!

1  Takk, Companion320534
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei Companion320534

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din review. Det er viktig for oss.
Når det gjelder lange køer og innsjekkstid er dette først og fremst årsaket at vi fortsatt er under en pandemi: Dette orienterer vi også om i forkant av opphold og vi er akkurat som deg like lei oss for at det er slik, men dessverre er dette realiteten vi står overfor og vil stå ovenfor også en stund til.

Viser til informasjon vi orientere om i forkant av opphold:
Vi er fortsatt inne i en pandemi og ikke alt vil være likt som tidligere.
Du vil oppleve noe mer kø ved innsjekk, bar og i frokost.
Vi ber derfor om både forståelse og tålmodighet og takker deg for at du følger retningslinjene under ditt opphold. For oppdaterte nyheter om begrensning av smittespredning, ber vi deg holde deg oppdatert på Oslo kommunes hjemmeside: https://www.oslo.kommune.no/koronavirus/

Når det gjelder baren så har vi innleide profesjonelle vakter gjennom PSS. Det du forklarer her må vi derfor undersøke ytterligere. Gjerne ta kontakt med meg på marianne.hoybakk@choice.no slik at vi får mer innblikk i det som er inntruffet.

Ser frem til å høre fra deg.

Anmeldt 14. august 2021

Hadde gledet oss veldig til å bo på the Hub, men må dessverre si det var en skuffende opplevelse. Da vi ankom gikk vi til resepsjonen og ble møtt med en sur resepsjonist som sa «Navn». Ingen hei eller velkommen. Spurte om det var mulig å sjekke ut senere på søndagen siden vi er sølvmedlem, men det var vanskelig for hotellet var helt fullt søndag til mandag. Svarte at det var greit, men så gikk det an å få utsjekk 14:00 likevel. Virket som vi var veldig til bry for resepsjonisten.

Rommet var fint. Ble vått på hele gulvet da vi dusjet, men regner med dere er klar over dette fra før. Behagelig seng og moderne uttrykk. Det var dessverre ei ekstraseng som var satt inn, uten at vi trengte det, som tok veldig mye plass på rommet.

Maten på frokosten var god, fint utvalg, men det ødela veldig at ingen sa god morgen eller smilte til oss. Vi er opptatt av god service som hotellmennesker selv og dessverre virker det som the Hub er mer opptatt av maskineriet til å smile til gjestene sine. Ingen vert der heller til å ønske oss velkommen. Etter vi hadde forsynt oss med mat satt vi de fulle fatene på et bord og gikk for å ta oss drikke. Da vi kom til bordet var fatene ryddet bort. Veldig synd at så mye mat ble kastet.

1  Takk, Algea5

Hei Algea5,

Veldig glade for å lese at dere gledet dere til å bo hos oss på The Hub.
Trist er det at vi ikke strakk helt til forventningene. Som hotellmennesker så forstår jeg at dere også kjenner godt til situasjon i vår bransje nå. Den er utrolig tøff og gjestene og ansatte kom tilbake på samme tid etter 1 1/2 år. Vi er veldig ærlige på å si at nei vi er ikke der vi var eller skal være. Denne sommeren var vår tøffeste oppgave noensinne og dette går nok inn i historiebøkene som en av de tøffeste tidene ikke bare for vår bransje men for mange. Vi har som mange andre innen reiseliv stor mangel på arbeidskraft og det må vi jobbe med nå å bygge tilbake. Det vil ta tid men vi vet at det skal vi klare. Det gjør vondt i hotellhjerte å oppleve det vi har gått gjennom, men det banker utrolig hardt for at vi kommer tilbake og vi skal løfte denne bransjen til nye høyder og ikke minst skape helt uforglemmelige øyeblikket for 1000vis av mennesker i tiden foran oss.

Det håper jeg dere er med oss på og at vi styrker hverandre og vår bransje fremover.
Vi ønsker dere masse lykke til i deres hotell og vi ber om forståelse denne gangen. Så håper jeg vi får anledning til å virkelig rette inntrykket i fremtiden.