Priceline
FindHotel
eDreamsUSD 204
Etrip
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Utrolig fint hotell, bra renhold, og man finner ikke bedre beliggenhet. Alle ansatte er også veldig hyggelige og service innstilte. Rommene er delikate og kan hjertelig anbefales. Spa avdelingen er trivelig og avslappende. Frokosten er utrolig god. Kan virkelig anbefale dette hotellet.

Takk, monicamadde
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Tusen tusen takk for det skriver her. Dette er for oss så utrolig motiverende etter en tøff periode.
Ekstra stor takk for at du la merke til våre ansatte. Det rører oss.

Håper vi ser deg snart igjen.

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Rask innsjekk av hyggelig personale. Rene og romslige rom. Elsker at de har produkter fra Rituals. Én av de bedre hotellfrokostene jeg har vært med på. 16 etasjer høyt hotell med mange områder på hotellet hvor man kan jobbe, sosialisere eller få litt fred utenfor hotellrommet.

Romtips: Langtidsparkering rett ved i parkeringshuset «Galleriet Vest». 2 minutter å gå til hotellet
Takk, verenemh

Hei, Tusen tusen takk for fine ord om vårt hotell. Dette skaper så mye glede, energi og mot og begeistring for oss etter en svært tøff periode. Fornøyde gjester er det vi jobber for hver eneste dag. Takk for at dere er våre gjester.

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Hadde en flott langhelg i Oslo, men dessverre skuffet hotellet stort. Mennesken i resepsjonen virket som maskiner. Virket ikke vennlige. Gjorde jobben fortest mulig og ingen spørsmål hvordan oppholdet hadde vært osv. Fantastisk god seng på rommet, men aircondition virket ikke. Veldig varmt på rommet. Covid 19 gjorde det slik at rommet ikke ble ryddet før andre dag, noe som er helt greit pga situasjonen rundt covid 19. Men når en da rydder og reier opp sengen forventer en at personalet tar en vask av bad. Dette ble ikke gjort. Fikk kun rene håndkle. Baren i toppetasjen var fin og god atmosfære. Dessverre svikter det her også. Vi ville ha noe salt til drikken. Kelner kunne tilby oliven, som han sa var på huset. Tok lang tid for og få regningen. Til min store overraskelse sto olivenene på regningen. Jeg sa ikke ifra, fordi det var ikke noe stort problem og betale di, men du får en litt dårlig følelser. Virket som baren var underbemannet denne kvelden. Så jeg velger heltsikkert ett annet hotell nestegang jeg drar til Oslo.

Takk, snadder

Hei,

tusen takk for at du gir oss konkrete ting vi kan jobbe med.
Det er helt klart at her sto vi ikke til forventninger eller leverte det Clarion Hotel The Hub skal være.
Jeg håper vi får anledning til å invitere deg tilbake å rette inntrykket.
Ta kontakt med meg direkte på marianne.hoybakk@choice.no

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Variert grad av service fra det dårligste jeg har opplevd (har reiste en del) til veldig god service. Covid 19 kan ikke brukes som unnskyldning dårlig kundeservice / oppførsel. Et så dyrt hotell bør kunne tilby en helhetlig god opplevelse .Meget god frokost buffet og beliggenhet ift. Shopping / severdigheter.

Takk, Ove R

Hei Ove,

Det er helt riktig. Vi blir ikke bedre uten tilbakemeldinger og vi derfor særdeles opptatt av det.
50 % av våre medarbeidere er nye eller har vært ute i permittering i 1 1/2 år. Det er ingen unnskyldning vi kan legge oss bak men er helt klart en stor utfordring for oss. Vi tar til oss det du skriver her og vi jobber utrolig hardt med service og ikke minst trening på dette og hva det betyr i sin helhet når vi er på scenen foran gjesten. Dette gir vi oss ikke på før det sitter og jeg vil bruke blant annet din tilbakemelding i denne treningen. Tusen takk!

Håper vi får anledningen å takke deg med å ønske deg velkommen tilbake til oss.
Ta kontakt med meg på marianne.hoybakk@choice.no

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Kjærestetur til oslo. Horribel lang kø for å sjekke inn, personale som virker uengasjerte og lite vennlige. Rommet var støvete. Hadde ønsket rom høyt oppe og fikk det. Positivt. «Straffen» er jo at man ønsker å ta heis, og det er en ventelek uten like. Fulle heiser. Masse folk. Frokost buffet absurd lite corona vennlig, tross man må ønske seg «slots» for tid. Slet med å finne ledig bord og når en hadde hentet seg mat og skulle hente drikke, var bordet plutselig ryddet i de 3 min man var borte. Utsjekk like kaotisk full av folk i resepsjon, men self-utsjekk fungerte bra. Syntes man betaler mye uten å føle seg særlig verdsatt som gjest. Tror jeg velger noe annet mer hyggelig og verdt prisen neste gang!

Takk, lise l
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei Lise,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er trist å lese at vi ikke strakk til forventingene denne gang. Prisen hos oss er moderat og på gjennomsnittet i Oslo for samme fasiliteter. Sammenlignet med Europa og USA så har det halvpris som er generelt for skandinavia som er rimligere med god standard. Når det gjelder venting skyldes dette at vi fortsatt er under en pandemi og vi er avhengig av at gjester samarbeider med oss å holder avstand for andres og egen sikkerhet. Det gir oss dessverre en 70% reduksjon på heiskapasitet og som gir ventetid. Slik vil det være en stund også fremover og så lenge vi må følge restriksjoner gitt. Vi gleder oss til vi er tilbake til "normalen". Samme gjelder for all restaurant og barer: skal man sikre seg plass i Oslo så må man booke i forkant. Drop in er generelt vanskelig om dagen årsaket pandemien og de kravene som gjelder innen vår bransje. Dette informerer vi også i forkant av opphold. Eller noterer jeg meg det du skriver ang rydd, og at her har vi vært for raske.
Du er veldig verdsatt som vår gjest og vi tar på alvor det du skriver her.
Vi lover å stå på videre å gå i detaljene for å bli enda bedre i tiden fremover.
Håper du gir oss en ny sjanse ved en annen anledning.