3 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 220
eDreamsUSD 217
EtripUSD 220
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Ingen innsjekking før kl 16 medført 20 minutter i kø. Må ut av hotellet til kl 11. Bet ekstra for alt: ha rommet lenger, utsikt (midt inne i byen), tøfler m.m. Har dobbeltrom m/senger 140 cm bred. Tvinger par til å oppgradere og få bredere seng. Mørke, små utrivelige rom. Dårlig renhold. Trange bad. Dårlig ventilasjon. Mye støy på rom ut mot hovedgaten. Dårlig organisert frokost, kø her og.

Romtips: Styr unna dette hotellet her får du lite igjen for pengene.
Takk, Tilly O
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei Tilly,

Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at inn og utsjekkstid under sommerperioden er 16:00 og 11:00. Nå er vi tilbake til 15:00 og utsjekk kl 12:00. Kø kommer vi oss ikke utenom i disse dager når vi må holde avstand. Våre moderate rom er hotellets minste romkategori og alle har 140 cm seng dersom man ønsker mer plass og større seng må man opp på kategorien standard og oppover. Det er ikke meningen at noen skal kjenne seg tvunget til det men ønsker man 160 cm så må man oppgradere eller i utgangspunktet booke høyere kategori. Ut i fra det du skriver så forstår jeg at vi ikke var riktig hotellvalg denne gang og det er vi ikke for alle. Oslo har utrolig mange gode hoteller og vi også i Nordic Choice Hotels har mange ulike hoteller på våre destinasjoner, nettopp fordi vi vet at det finnes ikke ett standard hotell som passer for alle:
Våre ulike hotellkjeder gir deg mulighet til å velge det som passer akkurat deg best.

Comfort Hotel®
Gode hoteller på gode locations til en god pris. Vi kunne stoppet med det, men vi har mer å si. Urbant, tilgjengelig, tidsriktig, lav profil, høy effektivitet, alt pakket sammen i en god deal. Du får alt du trenger, og vi har droppet noe av det du ikke trenger. Enkelt og greit!

Quality Hotel™
På Quality Hotel er det møtet som er viktigst. Møtet mellom to kollegaer som sammen kommer på den neste store greia, mellom foreldre og barn som ler så de gråter, og mellom hundre arbeidskamerater som plutselig deler den samme visjonen. Møtet mellom oss og deg. Øyeblikk som virkelig betyr noe.

Clarion Collection® Hotel
Clarion Collection® Hotel er en gruppe unike hoteller med en genuin koselig følelse av hygge. Her får du profesjonell service med en spesiell sans for detaljer. Vi tilbyr en fredelig atmosfære der du kan senke skuldrene og slappe av. Et av våre mest populære attributter er vårt matkonsept hvor både frokost, fika og kveldsmat er inkludert. Vårt mål er å etterlate et tydelig spor av lykke hos våre ansatte, gjester og lokalbefolkning gjennom hele Skandinavia. Besøk oss, så ordner vi resten.

Clarion Hotel®
Clarion Hotel er ikke bare et hotell. Vi gjør mer ut av hver eneste detalj og skaper møteplasser som gjør livet enda litt bedre for gjestene våre. Hos oss vil gjestene alltid være der det skjer, tett på byens puls. Clarion Living. Not just staying.

Frittstående hotell
Nordic Choice Hotels har flere frittstående og helt unike hotell i tillegg til de tre kjedene. Samtlige er individuelle varemerker med fokus på å skape sterke individuelle konsepter og gjesteopplevelser.

Vi setter utrolig pris på din tilbakemelding. Håper vi i nordic choice hotels får anledning til å ønske deg velkommen tilbake til ett av våre hoteller som passer for ditt besøk ved en annen anledning.
Varmt velkommen.

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Utrolig fint hotell, bra renhold, og man finner ikke bedre beliggenhet. Alle ansatte er også veldig hyggelige og service innstilte. Rommene er delikate og kan hjertelig anbefales. Spa avdelingen er trivelig og avslappende. Frokosten er utrolig god. Kan virkelig anbefale dette hotellet.

Takk, monicamadde
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Tusen tusen takk for det skriver her. Dette er for oss så utrolig motiverende etter en tøff periode.
Ekstra stor takk for at du la merke til våre ansatte. Det rører oss.

Håper vi ser deg snart igjen.

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Rask innsjekk av hyggelig personale. Rene og romslige rom. Elsker at de har produkter fra Rituals. Én av de bedre hotellfrokostene jeg har vært med på. 16 etasjer høyt hotell med mange områder på hotellet hvor man kan jobbe, sosialisere eller få litt fred utenfor hotellrommet.

Romtips: Langtidsparkering rett ved i parkeringshuset «Galleriet Vest». 2 minutter å gå til hotellet
Takk, verenemh

Hei, Tusen tusen takk for fine ord om vårt hotell. Dette skaper så mye glede, energi og mot og begeistring for oss etter en svært tøff periode. Fornøyde gjester er det vi jobber for hver eneste dag. Takk for at dere er våre gjester.

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Hadde en flott langhelg i Oslo, men dessverre skuffet hotellet stort. Mennesken i resepsjonen virket som maskiner. Virket ikke vennlige. Gjorde jobben fortest mulig og ingen spørsmål hvordan oppholdet hadde vært osv. Fantastisk god seng på rommet, men aircondition virket ikke. Veldig varmt på rommet. Covid 19 gjorde det slik at rommet ikke ble ryddet før andre dag, noe som er helt greit pga situasjonen rundt covid 19. Men når en da rydder og reier opp sengen forventer en at personalet tar en vask av bad. Dette ble ikke gjort. Fikk kun rene håndkle. Baren i toppetasjen var fin og god atmosfære. Dessverre svikter det her også. Vi ville ha noe salt til drikken. Kelner kunne tilby oliven, som han sa var på huset. Tok lang tid for og få regningen. Til min store overraskelse sto olivenene på regningen. Jeg sa ikke ifra, fordi det var ikke noe stort problem og betale di, men du får en litt dårlig følelser. Virket som baren var underbemannet denne kvelden. Så jeg velger heltsikkert ett annet hotell nestegang jeg drar til Oslo.

Takk, snadder

Hei,

tusen takk for at du gir oss konkrete ting vi kan jobbe med.
Det er helt klart at her sto vi ikke til forventninger eller leverte det Clarion Hotel The Hub skal være.
Jeg håper vi får anledning til å invitere deg tilbake å rette inntrykket.
Ta kontakt med meg direkte på marianne.hoybakk@choice.no

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Variert grad av service fra det dårligste jeg har opplevd (har reiste en del) til veldig god service. Covid 19 kan ikke brukes som unnskyldning dårlig kundeservice / oppførsel. Et så dyrt hotell bør kunne tilby en helhetlig god opplevelse .Meget god frokost buffet og beliggenhet ift. Shopping / severdigheter.

Takk, Ove R

Hei Ove,

Det er helt riktig. Vi blir ikke bedre uten tilbakemeldinger og vi derfor særdeles opptatt av det.
50 % av våre medarbeidere er nye eller har vært ute i permittering i 1 1/2 år. Det er ingen unnskyldning vi kan legge oss bak men er helt klart en stor utfordring for oss. Vi tar til oss det du skriver her og vi jobber utrolig hardt med service og ikke minst trening på dette og hva det betyr i sin helhet når vi er på scenen foran gjesten. Dette gir vi oss ikke på før det sitter og jeg vil bruke blant annet din tilbakemelding i denne treningen. Tusen takk!

Håper vi får anledningen å takke deg med å ønske deg velkommen tilbake til oss.
Ta kontakt med meg på marianne.hoybakk@choice.no