2 personer ser på dette hotellet
Clarion HotelsUSD 212
Trip.comUSD 195
eDreamsUSD 195
Anmeldt 29. august 2021

Bra hotel, koselig betjening, rent og pent rom. Frokost var som normalt, det eneste ekstra med selve frokosten er at det var stort lokale og over snittet mer å velge mellom. Men jeg fikk ikke den opplevelsen jeg forvente ihht all den skryter jeg har hørt om hub frokosten. Eggerøre smaker fortsatt som fuktig fabrikkrøre.

Takk, j_rns125
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei j_rns125,

Takk for din tilbakemelding.
Vi ønsker selvsagt å komme opp på nivået WOW. Det er ingen hemmelighet at restriksjoner og rustenhet rammer vår organisasjon nå etter 1 1/2 år påvirket av endringer, lockdown og ikke minst permitteringer. Vi jobber på spreng med ansettelser og få på plass alle rutiner og wow-faktor men det er helt klart at dette vil ta oss tid. Det påvirker både oss og gjestene og det er helt klart en situasjon som ikke er ønskelig. Men vi har troen og vi kommer dit, og vi er positive til at The Hub vil være et av de hotellene i Norge som kommer seg raskest på bena igjen.

Når det gjelder eggerøren lages denne av våre kokker hver eneste dag og den er hjemmelaget og fresh. Jeg videreformidler din tilbakemelding slik at de kan se på en justering på smak evt tilbredring. Takk

Anmeldt 26. august 2021

Hadde gledet oss veldig til et opphold her! Utad et flott hotell med et flott lobbyområde. Resepsjonistene var lite serviceinnstilte og vi fikk ikke et lite smil engang, var såvidt de så opp fra pc’en (nattevaktene var veldig hyggelige). Var også lagt på 200kr for en person ekstra på rommet, selv om vi ikke var ekstra personer på rommet. Heissystemet skapte kø-kaos, selv om ideen er kul. I tillegg var rommet meget dårlig rengjort. Restauranten var flott med god mat og flere hyggelige ansatte! frokosten hadde godt utvalg.
Alt i alt ok å oppleve hotellet for en kveld, men frister ikke med et nytt opphold.

Takk, Catzy14

Hei Catzy14,

Du har med all rett å forvente mye og glede deg til et opphold ved The Hub.
Det er ingen hemmelighet at vi har noen oppstartsproblemer etter 1 1/2 år med lockdown, restriksjoner og permitteringer.
Det er ingen unnskyldning men helt klart en stor utfordring som både påvirker våre gjester og ansatte.
Vi er positive nå til at vi ser lys i tunnelen og at vi kommer tilbake sterkere enn det vi også var før pandemien.
Jeg håper vi får anledning til å ønske deg velkommen igjen ved en annen anledning.

Hotel manager

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk hotell. Så hyggelige ansatte. Vi hadde bryllupsnatta vår her og hadde bestilt rom hvor dyr er tillatt og det skulle pyntes pent, men ble oppgradert til konge-suiten av en fantastisk snill resepsjonist, Tonje <3
Det blir en dag vi aldri glemmer.
Tusen hjertelig takk for oss. Er en stund siden vi var der nå, men bedre sent enn aldri med noen fine ord.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, lenesO2202KJ

Hei lenesO2202KJ,

Tusen takk for en fantastisk hyggelig review. Utrolig glad for at dere fikk et fint opphold hos oss på deres spesielle dag.
Utrolig glad for å lese at Tonje tok godt om dere.
Vi setter utrolig pris på fine ord.
Tusen tusen takk.

Håper vi ser dere igjen snart.

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Ingen innsjekking før kl 16 medført 20 minutter i kø. Må ut av hotellet til kl 11. Bet ekstra for alt: ha rommet lenger, utsikt (midt inne i byen), tøfler m.m. Har dobbeltrom m/senger 140 cm bred. Tvinger par til å oppgradere og få bredere seng. Mørke, små utrivelige rom. Dårlig renhold. Trange bad. Dårlig ventilasjon. Mye støy på rom ut mot hovedgaten. Dårlig organisert frokost, kø her og.

Romtips: Styr unna dette hotellet her får du lite igjen for pengene.
Takk, Tilly O
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei Tilly,

Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at inn og utsjekkstid under sommerperioden er 16:00 og 11:00. Nå er vi tilbake til 15:00 og utsjekk kl 12:00. Kø kommer vi oss ikke utenom i disse dager når vi må holde avstand. Våre moderate rom er hotellets minste romkategori og alle har 140 cm seng dersom man ønsker mer plass og større seng må man opp på kategorien standard og oppover. Det er ikke meningen at noen skal kjenne seg tvunget til det men ønsker man 160 cm så må man oppgradere eller i utgangspunktet booke høyere kategori. Ut i fra det du skriver så forstår jeg at vi ikke var riktig hotellvalg denne gang og det er vi ikke for alle. Oslo har utrolig mange gode hoteller og vi også i Nordic Choice Hotels har mange ulike hoteller på våre destinasjoner, nettopp fordi vi vet at det finnes ikke ett standard hotell som passer for alle:
Våre ulike hotellkjeder gir deg mulighet til å velge det som passer akkurat deg best.

Comfort Hotel®
Gode hoteller på gode locations til en god pris. Vi kunne stoppet med det, men vi har mer å si. Urbant, tilgjengelig, tidsriktig, lav profil, høy effektivitet, alt pakket sammen i en god deal. Du får alt du trenger, og vi har droppet noe av det du ikke trenger. Enkelt og greit!

Quality Hotel™
På Quality Hotel er det møtet som er viktigst. Møtet mellom to kollegaer som sammen kommer på den neste store greia, mellom foreldre og barn som ler så de gråter, og mellom hundre arbeidskamerater som plutselig deler den samme visjonen. Møtet mellom oss og deg. Øyeblikk som virkelig betyr noe.

Clarion Collection® Hotel
Clarion Collection® Hotel er en gruppe unike hoteller med en genuin koselig følelse av hygge. Her får du profesjonell service med en spesiell sans for detaljer. Vi tilbyr en fredelig atmosfære der du kan senke skuldrene og slappe av. Et av våre mest populære attributter er vårt matkonsept hvor både frokost, fika og kveldsmat er inkludert. Vårt mål er å etterlate et tydelig spor av lykke hos våre ansatte, gjester og lokalbefolkning gjennom hele Skandinavia. Besøk oss, så ordner vi resten.

Clarion Hotel®
Clarion Hotel er ikke bare et hotell. Vi gjør mer ut av hver eneste detalj og skaper møteplasser som gjør livet enda litt bedre for gjestene våre. Hos oss vil gjestene alltid være der det skjer, tett på byens puls. Clarion Living. Not just staying.

Frittstående hotell
Nordic Choice Hotels har flere frittstående og helt unike hotell i tillegg til de tre kjedene. Samtlige er individuelle varemerker med fokus på å skape sterke individuelle konsepter og gjesteopplevelser.

Vi setter utrolig pris på din tilbakemelding. Håper vi i nordic choice hotels får anledning til å ønske deg velkommen tilbake til ett av våre hoteller som passer for ditt besøk ved en annen anledning.
Varmt velkommen.

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Utrolig fint hotell, bra renhold, og man finner ikke bedre beliggenhet. Alle ansatte er også veldig hyggelige og service innstilte. Rommene er delikate og kan hjertelig anbefales. Spa avdelingen er trivelig og avslappende. Frokosten er utrolig god. Kan virkelig anbefale dette hotellet.

Takk, monicamadde

Tusen tusen takk for det skriver her. Dette er for oss så utrolig motiverende etter en tøff periode.
Ekstra stor takk for at du la merke til våre ansatte. Det rører oss.

Håper vi ser deg snart igjen.