2 personer ser på dette hotellet
Clarion HotelsUSD 213
Trip.comUSD 196
EtripUSD 192
Anmeldt 30. august 2021

Har ved en del anledninger ligget på dette hotellet,både før corona,under coronaen,og nå i sommer,men det som HVER GANG preger oppholdet er SLETT OG ELENDIG kundeservice,så dårlig at jeg går og er forbanna,langt inn i oppholdet,det er ingenting ved dette hotellet som går,ikke tidlig innsjekk,sen utsjekk,ikke noe smil,ikke noe info,ikke noe velkommen tilbake,og innsjekk kl.16,og koffertrommet føltes langt i fra sikkert,tør påstå at jeg uten problem kan komme inn der og forsyne meg uten problem.Den ene resepsjonisten tok det som en selvfølge at jeg hadde bestillt et enkelt dobbelt rom,la også merke til at da jeg sto i kø for å sjekke inn den samme damen sto å lo og gjorde seg til for 4 gutter på samme alder,og da var det ikke måte på service.Nei vi har fått nok,og neste gang tar vi et annet hotell,hilsen et PLATINIUM medlem som har ligget MYE på hotell og som er vant til GOD service,bare IKKE på THE HUB,ser også en del mener det samme som meg,med elendig service.

Romtips: flott med rom med ballkong
Takk, 644anita
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei 644anita,

Dette var utrolig leit å høre.
Vi tar til oss tilbakemeldingen din og vil gjennomgå denne i våre avdelinger, og spesielt i vår resepsjon.
Vi har utrolig mange stamgjester og platinum medlem som bor hos oss hver eneste uke som er utrolig glad i hotellet vårt.
Men det stemmer som du sier at i høysesong og ved helger og høyt belegg så er det ikke alltid mulig med oppgradering, tidlig innsjekk, sen utsjekk osv for platinum medlemmer da tilbys ved ledig kapasitet. Det kan virke som du har vært svært uheldig å bodd hos oss under travle perioder og opplever derfor å ikke få benyttet medlemsfordeler pga kapasiteten. Det er leit og jeg forstår hvorfor du da ønsker å benytte et annet hotell hvor kapasitet evt for dette er større.
I sommer og helg har vi vært utrolig privilegerte med fullt hotell etter en lang periode med ingen gjester. Det er veldig bra men samtidig så er det negativt for platinum medlemmer.
Vi har utrolig mange flott Nordic choice hoteller i Oslo og kapasiteten vår varierer. Jeg kan med sikkerhet si at det alltid er ved 1 av våre hoteller muligheter for platinum å benytte medlemsfordelene.
Takk for din tilbakemelding.

Ønsker deg en god dag.

Anmeldt 29. august 2021

Bra hotel, koselig betjening, rent og pent rom. Frokost var som normalt, det eneste ekstra med selve frokosten er at det var stort lokale og over snittet mer å velge mellom. Men jeg fikk ikke den opplevelsen jeg forvente ihht all den skryter jeg har hørt om hub frokosten. Eggerøre smaker fortsatt som fuktig fabrikkrøre.

Takk, j_rns125

Hei j_rns125,

Takk for din tilbakemelding.
Vi ønsker selvsagt å komme opp på nivået WOW. Det er ingen hemmelighet at restriksjoner og rustenhet rammer vår organisasjon nå etter 1 1/2 år påvirket av endringer, lockdown og ikke minst permitteringer. Vi jobber på spreng med ansettelser og få på plass alle rutiner og wow-faktor men det er helt klart at dette vil ta oss tid. Det påvirker både oss og gjestene og det er helt klart en situasjon som ikke er ønskelig. Men vi har troen og vi kommer dit, og vi er positive til at The Hub vil være et av de hotellene i Norge som kommer seg raskest på bena igjen.

Når det gjelder eggerøren lages denne av våre kokker hver eneste dag og den er hjemmelaget og fresh. Jeg videreformidler din tilbakemelding slik at de kan se på en justering på smak evt tilbredring. Takk

Anmeldt 26. august 2021

Hadde gledet oss veldig til et opphold her! Utad et flott hotell med et flott lobbyområde. Resepsjonistene var lite serviceinnstilte og vi fikk ikke et lite smil engang, var såvidt de så opp fra pc’en (nattevaktene var veldig hyggelige). Var også lagt på 200kr for en person ekstra på rommet, selv om vi ikke var ekstra personer på rommet. Heissystemet skapte kø-kaos, selv om ideen er kul. I tillegg var rommet meget dårlig rengjort. Restauranten var flott med god mat og flere hyggelige ansatte! frokosten hadde godt utvalg.
Alt i alt ok å oppleve hotellet for en kveld, men frister ikke med et nytt opphold.

Takk, Catzy14

Hei Catzy14,

Du har med all rett å forvente mye og glede deg til et opphold ved The Hub.
Det er ingen hemmelighet at vi har noen oppstartsproblemer etter 1 1/2 år med lockdown, restriksjoner og permitteringer.
Det er ingen unnskyldning men helt klart en stor utfordring som både påvirker våre gjester og ansatte.
Vi er positive nå til at vi ser lys i tunnelen og at vi kommer tilbake sterkere enn det vi også var før pandemien.
Jeg håper vi får anledning til å ønske deg velkommen igjen ved en annen anledning.

Hotel manager

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk hotell. Så hyggelige ansatte. Vi hadde bryllupsnatta vår her og hadde bestilt rom hvor dyr er tillatt og det skulle pyntes pent, men ble oppgradert til konge-suiten av en fantastisk snill resepsjonist, Tonje <3
Det blir en dag vi aldri glemmer.
Tusen hjertelig takk for oss. Er en stund siden vi var der nå, men bedre sent enn aldri med noen fine ord.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, lenesO2202KJ

Hei lenesO2202KJ,

Tusen takk for en fantastisk hyggelig review. Utrolig glad for at dere fikk et fint opphold hos oss på deres spesielle dag.
Utrolig glad for å lese at Tonje tok godt om dere.
Vi setter utrolig pris på fine ord.
Tusen tusen takk.

Håper vi ser dere igjen snart.

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Ingen innsjekking før kl 16 medført 20 minutter i kø. Må ut av hotellet til kl 11. Bet ekstra for alt: ha rommet lenger, utsikt (midt inne i byen), tøfler m.m. Har dobbeltrom m/senger 140 cm bred. Tvinger par til å oppgradere og få bredere seng. Mørke, små utrivelige rom. Dårlig renhold. Trange bad. Dårlig ventilasjon. Mye støy på rom ut mot hovedgaten. Dårlig organisert frokost, kø her og.

Romtips: Styr unna dette hotellet her får du lite igjen for pengene.
Takk, Tilly O
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei Tilly,

Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at inn og utsjekkstid under sommerperioden er 16:00 og 11:00. Nå er vi tilbake til 15:00 og utsjekk kl 12:00. Kø kommer vi oss ikke utenom i disse dager når vi må holde avstand. Våre moderate rom er hotellets minste romkategori og alle har 140 cm seng dersom man ønsker mer plass og større seng må man opp på kategorien standard og oppover. Det er ikke meningen at noen skal kjenne seg tvunget til det men ønsker man 160 cm så må man oppgradere eller i utgangspunktet booke høyere kategori. Ut i fra det du skriver så forstår jeg at vi ikke var riktig hotellvalg denne gang og det er vi ikke for alle. Oslo har utrolig mange gode hoteller og vi også i Nordic Choice Hotels har mange ulike hoteller på våre destinasjoner, nettopp fordi vi vet at det finnes ikke ett standard hotell som passer for alle:
Våre ulike hotellkjeder gir deg mulighet til å velge det som passer akkurat deg best.

Comfort Hotel®
Gode hoteller på gode locations til en god pris. Vi kunne stoppet med det, men vi har mer å si. Urbant, tilgjengelig, tidsriktig, lav profil, høy effektivitet, alt pakket sammen i en god deal. Du får alt du trenger, og vi har droppet noe av det du ikke trenger. Enkelt og greit!

Quality Hotel™
På Quality Hotel er det møtet som er viktigst. Møtet mellom to kollegaer som sammen kommer på den neste store greia, mellom foreldre og barn som ler så de gråter, og mellom hundre arbeidskamerater som plutselig deler den samme visjonen. Møtet mellom oss og deg. Øyeblikk som virkelig betyr noe.

Clarion Collection® Hotel
Clarion Collection® Hotel er en gruppe unike hoteller med en genuin koselig følelse av hygge. Her får du profesjonell service med en spesiell sans for detaljer. Vi tilbyr en fredelig atmosfære der du kan senke skuldrene og slappe av. Et av våre mest populære attributter er vårt matkonsept hvor både frokost, fika og kveldsmat er inkludert. Vårt mål er å etterlate et tydelig spor av lykke hos våre ansatte, gjester og lokalbefolkning gjennom hele Skandinavia. Besøk oss, så ordner vi resten.

Clarion Hotel®
Clarion Hotel er ikke bare et hotell. Vi gjør mer ut av hver eneste detalj og skaper møteplasser som gjør livet enda litt bedre for gjestene våre. Hos oss vil gjestene alltid være der det skjer, tett på byens puls. Clarion Living. Not just staying.

Frittstående hotell
Nordic Choice Hotels har flere frittstående og helt unike hotell i tillegg til de tre kjedene. Samtlige er individuelle varemerker med fokus på å skape sterke individuelle konsepter og gjesteopplevelser.

Vi setter utrolig pris på din tilbakemelding. Håper vi i nordic choice hotels får anledning til å ønske deg velkommen tilbake til ett av våre hoteller som passer for ditt besøk ved en annen anledning.
Varmt velkommen.