2 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 204
eDreamsUSD 191
EtripUSD 200
Anmeldt 30. august 2021

Skulle på en helgetur til Oslo og bestemte oss for å ta inn på The Hub da vi liker hotellet godt, og skulle unne oss noe mer enn bare en seng og ligge på. Hotellet er veldig sentralt, nyoppusset og har en fin atmosfære. Det er kort vei til det meste i sentrum, og også kollektivknutepunkt. Det er restaurant og bar på hotellet slik at man kan nyte god mat og/eller drikke og også lobbyshop. Veldig fornyød med The Hub. :)

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, SveinGM
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei SveinGM,

Tusen takk for en flott review av vårt hotell.
Det verdsetter vi utrolig høyt.

Velkommen tilbake til oss :)

Hilsen Marianne

Anmeldt 30. august 2021

Har ved en del anledninger ligget på dette hotellet,både før corona,under coronaen,og nå i sommer,men det som HVER GANG preger oppholdet er SLETT OG ELENDIG kundeservice,så dårlig at jeg går og er forbanna,langt inn i oppholdet,det er ingenting ved dette hotellet som går,ikke tidlig innsjekk,sen utsjekk,ikke noe smil,ikke noe info,ikke noe velkommen tilbake,og innsjekk kl.16,og koffertrommet føltes langt i fra sikkert,tør påstå at jeg uten problem kan komme inn der og forsyne meg uten problem.Den ene resepsjonisten tok det som en selvfølge at jeg hadde bestillt et enkelt dobbelt rom,la også merke til at da jeg sto i kø for å sjekke inn den samme damen sto å lo og gjorde seg til for 4 gutter på samme alder,og da var det ikke måte på service.Nei vi har fått nok,og neste gang tar vi et annet hotell,hilsen et PLATINIUM medlem som har ligget MYE på hotell og som er vant til GOD service,bare IKKE på THE HUB,ser også en del mener det samme som meg,med elendig service.

Romtips: flott med rom med ballkong
Takk, 644anita

Hei 644anita,

Dette var utrolig leit å høre.
Vi tar til oss tilbakemeldingen din og vil gjennomgå denne i våre avdelinger, og spesielt i vår resepsjon.
Vi har utrolig mange stamgjester og platinum medlem som bor hos oss hver eneste uke som er utrolig glad i hotellet vårt.
Men det stemmer som du sier at i høysesong og ved helger og høyt belegg så er det ikke alltid mulig med oppgradering, tidlig innsjekk, sen utsjekk osv for platinum medlemmer da tilbys ved ledig kapasitet. Det kan virke som du har vært svært uheldig å bodd hos oss under travle perioder og opplever derfor å ikke få benyttet medlemsfordeler pga kapasiteten. Det er leit og jeg forstår hvorfor du da ønsker å benytte et annet hotell hvor kapasitet evt for dette er større.
I sommer og helg har vi vært utrolig privilegerte med fullt hotell etter en lang periode med ingen gjester. Det er veldig bra men samtidig så er det negativt for platinum medlemmer.
Vi har utrolig mange flott Nordic choice hoteller i Oslo og kapasiteten vår varierer. Jeg kan med sikkerhet si at det alltid er ved 1 av våre hoteller muligheter for platinum å benytte medlemsfordelene.
Takk for din tilbakemelding.

Ønsker deg en god dag.

Anmeldt 29. august 2021

Bra hotel, koselig betjening, rent og pent rom. Frokost var som normalt, det eneste ekstra med selve frokosten er at det var stort lokale og over snittet mer å velge mellom. Men jeg fikk ikke den opplevelsen jeg forvente ihht all den skryter jeg har hørt om hub frokosten. Eggerøre smaker fortsatt som fuktig fabrikkrøre.

Takk, j_rns125

Hei j_rns125,

Takk for din tilbakemelding.
Vi ønsker selvsagt å komme opp på nivået WOW. Det er ingen hemmelighet at restriksjoner og rustenhet rammer vår organisasjon nå etter 1 1/2 år påvirket av endringer, lockdown og ikke minst permitteringer. Vi jobber på spreng med ansettelser og få på plass alle rutiner og wow-faktor men det er helt klart at dette vil ta oss tid. Det påvirker både oss og gjestene og det er helt klart en situasjon som ikke er ønskelig. Men vi har troen og vi kommer dit, og vi er positive til at The Hub vil være et av de hotellene i Norge som kommer seg raskest på bena igjen.

Når det gjelder eggerøren lages denne av våre kokker hver eneste dag og den er hjemmelaget og fresh. Jeg videreformidler din tilbakemelding slik at de kan se på en justering på smak evt tilbredring. Takk

Anmeldt 26. august 2021

Hadde gledet oss veldig til et opphold her! Utad et flott hotell med et flott lobbyområde. Resepsjonistene var lite serviceinnstilte og vi fikk ikke et lite smil engang, var såvidt de så opp fra pc’en (nattevaktene var veldig hyggelige). Var også lagt på 200kr for en person ekstra på rommet, selv om vi ikke var ekstra personer på rommet. Heissystemet skapte kø-kaos, selv om ideen er kul. I tillegg var rommet meget dårlig rengjort. Restauranten var flott med god mat og flere hyggelige ansatte! frokosten hadde godt utvalg.
Alt i alt ok å oppleve hotellet for en kveld, men frister ikke med et nytt opphold.

Takk, Catzy14

Hei Catzy14,

Du har med all rett å forvente mye og glede deg til et opphold ved The Hub.
Det er ingen hemmelighet at vi har noen oppstartsproblemer etter 1 1/2 år med lockdown, restriksjoner og permitteringer.
Det er ingen unnskyldning men helt klart en stor utfordring som både påvirker våre gjester og ansatte.
Vi er positive nå til at vi ser lys i tunnelen og at vi kommer tilbake sterkere enn det vi også var før pandemien.
Jeg håper vi får anledning til å ønske deg velkommen igjen ved en annen anledning.

Hotel manager

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk hotell. Så hyggelige ansatte. Vi hadde bryllupsnatta vår her og hadde bestilt rom hvor dyr er tillatt og det skulle pyntes pent, men ble oppgradert til konge-suiten av en fantastisk snill resepsjonist, Tonje <3
Det blir en dag vi aldri glemmer.
Tusen hjertelig takk for oss. Er en stund siden vi var der nå, men bedre sent enn aldri med noen fine ord.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, lenesO2202KJ

Hei lenesO2202KJ,

Tusen takk for en fantastisk hyggelig review. Utrolig glad for at dere fikk et fint opphold hos oss på deres spesielle dag.
Utrolig glad for å lese at Tonje tok godt om dere.
Vi setter utrolig pris på fine ord.
Tusen tusen takk.

Håper vi ser dere igjen snart.