3 personer ser på dette hotellet
Clarion HotelsUSD 220
FindHotelUSD 193
eDreamsUSD 191
Anmeldt 5. september 2021

Alt for kaldt på rommene, var her ifjor og varslet 3 ganger men ble ikke gjort noe med. Ett år senere er det like kaldt på rommene, badet er også kaldt. Ikke kom det roomservice, det er alt for dårlig. Føler THE HUB får for mye skryt enn va det fortjener!

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Hannadw
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Hei Hannadw,
Det er leit å høre dette er ditt inntrykk av vårt hotell.
Temperaturen på rommet skal kunne justere opp/ned 4 grader fra 18 grader.
Når det gjelder Roomservice er dette årsaket Covid situasjon som har gjort at hotellet ikke kan tilby alle fasiliteter og service enda. I overgangsfasen mellom redusert drift og normal drift har vi dessverre ikke mulighet til roomservice på rom grunnet bemanningssituasjon og hyppige endringer i rammebetingelser og restriksjoner. Hoteller har derfor innført Pick up service til alle gjester. Meny finnes på TV og man får sms når maten er klar for pick up. Dette har blitt løsningen inntil videre.
Vi gleder oss til vi er tilbake og kan tilby full service. Frem til da må vi fortsatt være litt tålmodig og vi ber om forståelse for situasjon.

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Dette er mitt andre opphold på The HUB. Det er et stort og ganske stilfullt og moderne hotell.

Her er frukostbufféen upåklagelig, smakfull og detaljrik. Hotellrommet er romslig og oversiktlig. Resepsjonen er lett tilgjengelig, og de ansatte er veldig behjelpelige.

Hotellet ligger veldig sentralt og kollektivtransporten stopper rett utenfor døren. Jernbanetorget ligger rett over gata.

Konseptet «Kun voksne» i «Relaxavdelingen» skuffer dåg veldig! Ettersom de yngre gjestene fortsatt erobret bssenget, bortimot to timer på overtid - noe en badevakt/oppsynsperson burde ha fanget opp.

Men alt-i-alt et veldig godt hotell-valg!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, tespeseth

Hei tespeseth,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding her på TripAdvisor.
Det verdsetter vi utrolig høyt. Glad for å lese at du liker hotellet og fornøyd med vår frokost og beliggenhet.

Under sommerperioden er det utrolig mange barnefamilier ved hotellet. Hotellet valgte i år og skille tydelig på tidspunkter for barn og voksne for å kunne tilpasset riktig stemning til riktig tid. Vi hadde runder fra personal som var innom for å informere om tidene og fungerte stort sett alle dager. Vi også mange tilbakemelding fra mange at det var dumt vi stengte for barnefamilier kl 18. Så personalet vurderte dette fra situasjon til situasjon. Men vi forstår hva du skriver og vi skal ta dette videre i vurdering for gjennomføringen av sommeren i 2022.

Håper vi ses snart igjen.

Anmeldt 30. august 2021

Skulle på en helgetur til Oslo og bestemte oss for å ta inn på The Hub da vi liker hotellet godt, og skulle unne oss noe mer enn bare en seng og ligge på. Hotellet er veldig sentralt, nyoppusset og har en fin atmosfære. Det er kort vei til det meste i sentrum, og også kollektivknutepunkt. Det er restaurant og bar på hotellet slik at man kan nyte god mat og/eller drikke og også lobbyshop. Veldig fornyød med The Hub. :)

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, SveinGM
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei SveinGM,

Tusen takk for en flott review av vårt hotell.
Det verdsetter vi utrolig høyt.

Velkommen tilbake til oss :)

Hilsen Marianne

Anmeldt 30. august 2021

Har ved en del anledninger ligget på dette hotellet,både før corona,under coronaen,og nå i sommer,men det som HVER GANG preger oppholdet er SLETT OG ELENDIG kundeservice,så dårlig at jeg går og er forbanna,langt inn i oppholdet,det er ingenting ved dette hotellet som går,ikke tidlig innsjekk,sen utsjekk,ikke noe smil,ikke noe info,ikke noe velkommen tilbake,og innsjekk kl.16,og koffertrommet føltes langt i fra sikkert,tør påstå at jeg uten problem kan komme inn der og forsyne meg uten problem.Den ene resepsjonisten tok det som en selvfølge at jeg hadde bestillt et enkelt dobbelt rom,la også merke til at da jeg sto i kø for å sjekke inn den samme damen sto å lo og gjorde seg til for 4 gutter på samme alder,og da var det ikke måte på service.Nei vi har fått nok,og neste gang tar vi et annet hotell,hilsen et PLATINIUM medlem som har ligget MYE på hotell og som er vant til GOD service,bare IKKE på THE HUB,ser også en del mener det samme som meg,med elendig service.

Romtips: flott med rom med ballkong
Takk, 644anita

Hei 644anita,

Dette var utrolig leit å høre.
Vi tar til oss tilbakemeldingen din og vil gjennomgå denne i våre avdelinger, og spesielt i vår resepsjon.
Vi har utrolig mange stamgjester og platinum medlem som bor hos oss hver eneste uke som er utrolig glad i hotellet vårt.
Men det stemmer som du sier at i høysesong og ved helger og høyt belegg så er det ikke alltid mulig med oppgradering, tidlig innsjekk, sen utsjekk osv for platinum medlemmer da tilbys ved ledig kapasitet. Det kan virke som du har vært svært uheldig å bodd hos oss under travle perioder og opplever derfor å ikke få benyttet medlemsfordeler pga kapasiteten. Det er leit og jeg forstår hvorfor du da ønsker å benytte et annet hotell hvor kapasitet evt for dette er større.
I sommer og helg har vi vært utrolig privilegerte med fullt hotell etter en lang periode med ingen gjester. Det er veldig bra men samtidig så er det negativt for platinum medlemmer.
Vi har utrolig mange flott Nordic choice hoteller i Oslo og kapasiteten vår varierer. Jeg kan med sikkerhet si at det alltid er ved 1 av våre hoteller muligheter for platinum å benytte medlemsfordelene.
Takk for din tilbakemelding.

Ønsker deg en god dag.

Anmeldt 29. august 2021

Bra hotel, koselig betjening, rent og pent rom. Frokost var som normalt, det eneste ekstra med selve frokosten er at det var stort lokale og over snittet mer å velge mellom. Men jeg fikk ikke den opplevelsen jeg forvente ihht all den skryter jeg har hørt om hub frokosten. Eggerøre smaker fortsatt som fuktig fabrikkrøre.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, j_rns125

Hei j_rns125,

Takk for din tilbakemelding.
Vi ønsker selvsagt å komme opp på nivået WOW. Det er ingen hemmelighet at restriksjoner og rustenhet rammer vår organisasjon nå etter 1 1/2 år påvirket av endringer, lockdown og ikke minst permitteringer. Vi jobber på spreng med ansettelser og få på plass alle rutiner og wow-faktor men det er helt klart at dette vil ta oss tid. Det påvirker både oss og gjestene og det er helt klart en situasjon som ikke er ønskelig. Men vi har troen og vi kommer dit, og vi er positive til at The Hub vil være et av de hotellene i Norge som kommer seg raskest på bena igjen.

Når det gjelder eggerøren lages denne av våre kokker hver eneste dag og den er hjemmelaget og fresh. Jeg videreformidler din tilbakemelding slik at de kan se på en justering på smak evt tilbredring. Takk