4 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 191
eDreamsUSD 185
EtripUSD 191
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Hotellet er relativt nylig åpnet etter ombygging, men det fungerer ikke. Det er køer overalt. I resepsjonen, til heisen, til frokost, til baren. Hotellets gjester har ikke prioritet noe sted.
Rommene er ok, men ventilasjonen er elendig. Luften er tung og vi våknet med hodepine.
Såpedispenserne var tomme og rommet var støvete og virker å ha stått ubrukt over tid. Tv virket ikke.
Alt i alt er det for dårlig logistikk på hotellet. Alt fir mye folk på alt fir liten plass. Styr langt unna. Det er ikke verdt prisen de tar for dette.

1  Takk, 123orja
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Hei 123orja,

Takk for din tilbakemelding.
For oss er logistikk utrolig viktig. Det er helt riktig at med 1 m og restriksjoner har det vært en del kødannelser. Dette er vi veldig glad for at har blitt mye bedre nå både for oss og gjestene etter oppheving av 1 m. Vi ser på tiden fremover som positivt og gleder oss veldig over å kunne tilby gjester en mer normal hotellopplevelse.
Når det gjelder de andre faktorene du nevner tar vi tak i dette. Slik skal det ikke være. Takk for at du ga oss konkrete ting å jobbe med. Håper du ombestemmer deg og gir oss en ny sjanse i fremtiden.

Ønsker deg en god dag.

Anmeldt 5. september 2021

Ble møtt av en blid og serviceinnstilt resepsjonist som gav oss et rom umiddelbart selvom vi var tidlig ute. Fint stort og rent værelse med veldig gode senger og deilige dun dyner og puter. Satte pris på kaffemaskin og minibar. Deilige såpe produkter på badet - en følelse av luksus. Nydelig mat og utsikt i restauranten i 13 etg. Frokosten var også helt utrolig god. Ellers veldig stilig lokaler - bare å nyte. Alt dette i tillegg til at beliggenheten er midt i smørøyet til det meste i Oslo. Takk for denne gang.

Takk, ma_hage6
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Hei ma_hage6,

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding. Dette betyr utrolig mye for oss.
Veldig glad for å høre at dere var fornøyde med oppholdet.
Det er alt som betyr noe for oss.

Tusen, tusen takk.

Gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 5. september 2021

Alt for kaldt på rommene, var her ifjor og varslet 3 ganger men ble ikke gjort noe med. Ett år senere er det like kaldt på rommene, badet er også kaldt. Ikke kom det roomservice, det er alt for dårlig. Føler THE HUB får for mye skryt enn va det fortjener!

Takk, Hannadw

Hei Hannadw,
Det er leit å høre dette er ditt inntrykk av vårt hotell.
Temperaturen på rommet skal kunne justere opp/ned 4 grader fra 18 grader.
Når det gjelder Roomservice er dette årsaket Covid situasjon som har gjort at hotellet ikke kan tilby alle fasiliteter og service enda. I overgangsfasen mellom redusert drift og normal drift har vi dessverre ikke mulighet til roomservice på rom grunnet bemanningssituasjon og hyppige endringer i rammebetingelser og restriksjoner. Hoteller har derfor innført Pick up service til alle gjester. Meny finnes på TV og man får sms når maten er klar for pick up. Dette har blitt løsningen inntil videre.
Vi gleder oss til vi er tilbake og kan tilby full service. Frem til da må vi fortsatt være litt tålmodig og vi ber om forståelse for situasjon.

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Dette er mitt andre opphold på The HUB. Det er et stort og ganske stilfullt og moderne hotell.

Her er frukostbufféen upåklagelig, smakfull og detaljrik. Hotellrommet er romslig og oversiktlig. Resepsjonen er lett tilgjengelig, og de ansatte er veldig behjelpelige.

Hotellet ligger veldig sentralt og kollektivtransporten stopper rett utenfor døren. Jernbanetorget ligger rett over gata.

Konseptet «Kun voksne» i «Relaxavdelingen» skuffer dåg veldig! Ettersom de yngre gjestene fortsatt erobret bssenget, bortimot to timer på overtid - noe en badevakt/oppsynsperson burde ha fanget opp.

Men alt-i-alt et veldig godt hotell-valg!

Takk, tespeseth

Hei tespeseth,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding her på TripAdvisor.
Det verdsetter vi utrolig høyt. Glad for å lese at du liker hotellet og fornøyd med vår frokost og beliggenhet.

Under sommerperioden er det utrolig mange barnefamilier ved hotellet. Hotellet valgte i år og skille tydelig på tidspunkter for barn og voksne for å kunne tilpasset riktig stemning til riktig tid. Vi hadde runder fra personal som var innom for å informere om tidene og fungerte stort sett alle dager. Vi også mange tilbakemelding fra mange at det var dumt vi stengte for barnefamilier kl 18. Så personalet vurderte dette fra situasjon til situasjon. Men vi forstår hva du skriver og vi skal ta dette videre i vurdering for gjennomføringen av sommeren i 2022.

Håper vi ses snart igjen.

Anmeldt 30. august 2021

Skulle på en helgetur til Oslo og bestemte oss for å ta inn på The Hub da vi liker hotellet godt, og skulle unne oss noe mer enn bare en seng og ligge på. Hotellet er veldig sentralt, nyoppusset og har en fin atmosfære. Det er kort vei til det meste i sentrum, og også kollektivknutepunkt. Det er restaurant og bar på hotellet slik at man kan nyte god mat og/eller drikke og også lobbyshop. Veldig fornyød med The Hub. :)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, SveinGM
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei SveinGM,

Tusen takk for en flott review av vårt hotell.
Det verdsetter vi utrolig høyt.

Velkommen tilbake til oss :)

Hilsen Marianne