eDreams
FindHotel
Trip.comUSD 187
EtripUSD 180
Anmeldt 19. september 2021

Bestilte deluxe rom etter veldig god erfaring med dette for 2 år siden. Kostet 1500 kr mer enn et standard dobbeltrom for en helg. Rommet vi fikk var langt mindre enn beskrivelsen av deluxe rom på nettsiden, virker mer som et standard dobbeltrom hvor det var lagt inn to badekåper ekstra..
Hotellet er fullt av folk, heisene fungerer svært dårlig når alle skal mellom frokost, innsjekk/utsjekk.
Første dagen ble vi henvist til frokost i konferasedelen, greit nok dette, men utvalget var dårligere enn i restauranten og varmmaten var kald. Andre dag fikk vi frokosttid kl 11 (eneste ledige tidspunkt). Stod 20 minutter i kø for å få plukket mat, og når vi endelig fikk satt oss ved et bord for å spise kom en servitør og sa at det stenger om 10 minutter, så dersom vi skulle ha mer mat måtte vi gå nå. Når de har så sene frokosttider pga korona, bør de holde oppe så siste pulje får spist. Kastet i oss maten og gikk.
Å ha betalt 5500 kroner for 2 netter her var virkelig ikke verdt pengene, og en stor skuffelse etter veldig god opplevelse for 2 år siden. Velger nok et annet hotell for neste par-helg i Oslo.

Takk, 870anitah
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Hei Anita,

Våre Deluxe rom kommer i forskjellige størrelse avhengig om det er med eller uten balkong. Ellers så er rommene dekorert og designet likt. Dette er vi gjerne behjelpelig med ved booking og ikke minst så har vi mulighet i appen å choose room da kan man velge det rommet man ønsker.
Hotellet har hatt strenge krav under Covid og derfor også at det har vært kødannelser som har vært umulig å unngå. Vi har oppfordret gjester til å unngå rushtiden både ved (innsjekk, utsjekk, frokosttider) for å unngå mye mennesker men dette har vi vært avhengig av samarbeid med gjestene. hotellet har self-service og app som gjør at gjestene ikke må sjekke inn via resepsjon og alle rom desinfiseres med ozon-vann og det er mye gjestene ikke ser. Dette kan man lese mer om på vår nettside: https://www.nordicchoicehotels.no/safe-stay/ og https://www.nordicchoicehotels.no/blog/nytt-smart/dette-er-appen/ Det er leit å høre at dette ble din oppfatning av vår hotell.

Håper du gir oss en ny sjanse en gang i fremtiden.

Anmeldt 14. september 2021

Første møte var en sur resepsjonist. Skulle betale med kontanter, dere kunne ikke gi igjen 100 kr. Da fikk vi beskjed om at det var greit for han at vi betalte 100 kr mer for rommet, eller gikk ett annet sted for å veksle. Ganske dårlig at ett hotell ikke har 100 kr i kontanter og at en resepsjonist blir sur for kontant betaling.
Vannet i bassenget var for kaldt.
På rommet var det for varmt. Prøvde å stille ned fra 23 til 19 grader, men det ble ikke kaldere enn 21,5 grader.
Bra frokost.
Gode senger.

Takk, 76tusvik

Hei 76Tussi.

Takk for din tilbakemelding. Når det gjelder kontanter: Størstedelen av våre hotell gick under første kvartalet av 2018 over til å være kontantfrie. Kontantfritt hotell innebærer en sikrere arbeidsplass for alle våre fantastiske medarbeidere på våre hotell, fordi det motvirker kriminell virksomhet og minsker risikoen for ran. Kjapp og smidig kortbetaling gir dessuten mer tid til våre medarbeidere som de kan bruke på å ta vare på våre gjester. En rask og sikker betaling innebærer trygghet for gjester og besøkende. Vi tar imot alle vanlige betalings- og kredittkort. Dermed har hotellene våre begrenset veksel men vi tar i mot kontakt så fremst det er nøyaktig beløp iht norsk lov.

At resepsjonisten opplevdes sur tar vi videre. Sånn skal det ikke være. Bassenget er et treningsbasseng og har derfor en temperatur som er mellom 18-22 grader.
Det er hyggelig å lese at du var fornøyd med frokost og sengene våre.

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen tilbake ved en annen anledning.

Marianne Hotel Manager

Anmeldt 13. september 2021

Nylig oppusset for 1 milliard? I så fall veldig dårlig bruk av pengene. Inneffektive systemer gjorde innsjekk til et langt gjesp (skal ikke ta 5 minutter å få en nøkkel når rommet er forhåndsbetalt i tillegg) med lange køer. 5 heiser med et automatsystem lagde bare kø og kaos dagen lang. Ingen smittevern annet enn sprit ved inngangen. Heisen ble overfylt (vi stod over og gikk trapper). Flere steder i frokostsalen sitter man skulder til skulder, hvordan er det utenfor Covid?
Blir ikke flere besøk her.

Takk, Tommy I

Hei Tommy,

Takk for din tilbakemelding. Hotellet har hatt strenge krav under Covid og derfor også at det har vært kødannelser som har vært umulig å unngå. Vi har oppfordret gjester til å unngå rush tid for å unngå mye mennesker men dette har vi vært avhengig av samarbeid med gjestene. hotellet har self-service og app som gjør at gjestene ikke må sjekke inn via resepsjon og alle rom desinfiseres med ozon-vann og det er mye gjestene ikke ser. Dette kan man lese mer om på vår nettside: https://www.nordicchoicehotels.no/safe-stay/ og https://www.nordicchoicehotels.no/blog/nytt-smart/dette-er-appen/ Det er leit å høre at dette ble din oppfatning av vår hotell.

Håper du gir oss en ny sjanse en gang i fremtiden.

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Hotellet er relativt nylig åpnet etter ombygging, men det fungerer ikke. Det er køer overalt. I resepsjonen, til heisen, til frokost, til baren. Hotellets gjester har ikke prioritet noe sted.
Rommene er ok, men ventilasjonen er elendig. Luften er tung og vi våknet med hodepine.
Såpedispenserne var tomme og rommet var støvete og virker å ha stått ubrukt over tid. Tv virket ikke.
Alt i alt er det for dårlig logistikk på hotellet. Alt fir mye folk på alt fir liten plass. Styr langt unna. Det er ikke verdt prisen de tar for dette.

1  Takk, 123orja

Hei 123orja,

Takk for din tilbakemelding.
For oss er logistikk utrolig viktig. Det er helt riktig at med 1 m og restriksjoner har det vært en del kødannelser. Dette er vi veldig glad for at har blitt mye bedre nå både for oss og gjestene etter oppheving av 1 m. Vi ser på tiden fremover som positivt og gleder oss veldig over å kunne tilby gjester en mer normal hotellopplevelse.
Når det gjelder de andre faktorene du nevner tar vi tak i dette. Slik skal det ikke være. Takk for at du ga oss konkrete ting å jobbe med. Håper du ombestemmer deg og gir oss en ny sjanse i fremtiden.

Ønsker deg en god dag.

Anmeldt 5. september 2021

Ble møtt av en blid og serviceinnstilt resepsjonist som gav oss et rom umiddelbart selvom vi var tidlig ute. Fint stort og rent værelse med veldig gode senger og deilige dun dyner og puter. Satte pris på kaffemaskin og minibar. Deilige såpe produkter på badet - en følelse av luksus. Nydelig mat og utsikt i restauranten i 13 etg. Frokosten var også helt utrolig god. Ellers veldig stilig lokaler - bare å nyte. Alt dette i tillegg til at beliggenheten er midt i smørøyet til det meste i Oslo. Takk for denne gang.

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, ma_hage6
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Hei ma_hage6,

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding. Dette betyr utrolig mye for oss.
Veldig glad for å høre at dere var fornøyde med oppholdet.
Det er alt som betyr noe for oss.

Tusen, tusen takk.

Gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til oss.