3 personer ser på dette hotellet
travelup.comUSD 180
AlgotelsUSD 170
Trip.comUSD 172
Anmeldt 11. august 2022

Fint hotell, men veldig frekt og uhyggelig personale. Resepsjonist gikk til personangrep, og beskyldte oss både for å lyge og være late. Synd at en så arrogant ansatt skal ødelegge opplevelsen av et ellers fint hotel.

Dato for oppholdet: august 2022
2  Takk, victoriabQ6578OD
Andre Finstad, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2022

Kjære victoriabQ6578OD,
Tusen takk for din tilbakemelding. Det var utrolig leit å lese om din opplevelse og det beklager vi på det sterkeste. Alle våre gjester skal bli bemøtt av et stort smil og sprudlende service.

Jeg ønsker gjerne å høre mer om din opplevelse hos oss, og hadde satt stor pris på om du hadde hatt mulighet å dele din kontaktinformasjon til til meg til andre.finstad@choice.no slik at vi kan ta direkte kontakt med deg.

Med Vennlig Hilsen
Andre Finstad
Clarion Hotel The Hub

Anmeldt 29. juli 2022

Veldig fint hotell,og behjelpelige personal som gikk rundt om en trengte hjelp. Rommet var kjempe flott,reint og fint. Utsikten var ikke noe å snakke om,men sånn er det. Kunne betale ekstra for utsikt annen vei. Hadde ikke tenkt å sitte se ut uansett. Frokosten var heil fantastisk for min del,noe for alle.

Takk, ellenkristin1
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2022

Hei Ellen Kristin,

Tusen takk for kjempe fin ord om vårt hotell. Vi er utrolig takknemlig for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Ønsker deg en fortsatt god sommer.

Anmeldt 25. juli 2022 via mobile enheter

Særdeles oppskrytt. Velg Amerikalinjen eller Radisson Oslo Plaza om du vil bo i samme område.
Sjekket inn kl 16. Hadde fått beskjed i app om at vi ville få rom 1184. Ved innsjekk fikk vi 1076. Et lite rom vendt mot sidegate. Mørk og ganske dunkelt rom. Vinduet var ødelagt og gikk ikke an å åpne. Vindu som kan åpnes er et KRAV når jeg bor på hotell med mindre rommet lukter friskt og rent. Det gjorde IKKE vårt. Det var tydelig at forrige gjest hadde spist mat på rommet for det var en sterk lukt av fastfood og ketchup. Vi sa ifra om det ødelagte vinduet, men i kjent stil «den personen som fikser sånt» har gått hjem.
Rommet hadde heller ikke stativ eller bord for kofferten(e) så alt måtte legges på gulvet. Ikke særlig hyggelig. Vi har begge reising som yrke (som hhv pilot og flyvertinne) og det er første gang vi opplever at det ikke finnes et sted å legge kofferten.
Vi betalte kr 3700,- for én natt, og det var første og siste gang. Veldig synd at The Hub ikke innfridde for vi hadde store forhåpninger.

Takk, Elin R
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2022

Hei Elin,

Takk for din ærlige tilbakemelding. Romendring kan forkomme dersom det blir endringer på boende gjester feks sen utsjekke eller forlenget opphold. Samme romkategori her var tildelt som bestilt selv om det var ulik romnummer når dere sjekket inn. Helt enig med deg ang det du skriver vedrørende vindu. Alle våre rom har vindu som kan åpnes så her er det tydelig feil som vi vil se nærmere på. Slik skal det ikke være og spesielt ikke hyggelig om det lukter mat fra tidligere gjest. Det følger vi opp.
Vi har totalt 11 ulike romkategorier å velge mellom som er utformet og ulik areal. Ikke alle rom er utstyrt med koffertbenk men da har vi ekstra i skapet for de rom som ikke har monterte benker.
Prisene våre ligger jevnt med Oslo markedet og vi tilbyr alltid best tilgjengelige priser på våre websider.
Priser på hotell har som reiselivet generelt økt i takt med økte kostnader som varer på mat, energi etc. Prisen på 3700,- er et nivå hotellene i Oslo har hatt siste tiden. Vår søster hotell Amerikalinjen ligger ca 1000kr over The Hub i pris men er et veldig godt valg dersom man skulle ønske å bo like sentralt ved Jernbanetorget.
Det er synd vi ikke leverte opptil forventningene deres denne gang men håper virkelig dere vil revudere og gi oss en ny sjanse en gang i fremtiden. Ikke nøl med å ta direkte kontakt med meg på marianne.hoybakk@choice.no for mer informasjon eller hjelp ved booking.

Anmeldt 24. juli 2022 via mobile enheter

Vi hadde et fint opphold. Betjeningen var hyggelig og hjelpsomme! Det var litt møkkete på gulvet på rommet, men utover dette var alt supert.
Det var flotte lokaler, og det var veldig deilig å kunne benytte seg av bassenget!
Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Hanne_Loft

Hei Hanne,
Tusen takk for at dere tok dere tid til å gi oss deres tilbakemelding.
Takk for at dere også påpeker hva vi kunne gjort bedre og det tar vi til oss.
Gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 24. juli 2022 via mobile enheter

Vi har hatt en langhelg her på The Hub. Veldig sentralt plassert, kort vei til det meste. Glimrende utgangspunkt for kollektiv transport. Dette er ett flott og moderne hotell. Hyggelig betjening, fantastisk frokost! Og flere kjekke barer.

Takk, kjegran

Hei,

Tusen takk for hyggelige ord om vårt hotell. Det verdsettes utrolig høyt.
Takk for at du også la merke til vårt personall. De er virkelig outstanding og det varmer når det legges merke til.

Håper vi ser deg snart igjen.
Hilsen,