3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 05.08.21
Preferred Hotels
eDreamsUSD 268
Anmeldt 20. juli 2020

En herlig opplevelse fra vi ønskes velkommen av dyktige resepsjonister, blir tildelt et delikat og eksklusivt rom som rengjøres hver dag og med utsikt over Jernbanetorget til vi noen døgn senere sjekker ut glade og fornøyde. Vi møter stolte og dedikerte ansatte i alle avdelinger. Fantasifulle og morsomme drinker serveres sammen med gode historier og prøver dere en Social Media så følger det med et Polaroidbilde som tas på stedet. Gode smittevernløsninger til frokost der vi får mat av god kvalitet og elegant dekket på et brett til hver person. Vi får pannekaker og annet snacks til slutt. Selv den røde A-en på asjetten under kaffekoppen stod rett vei hver morgen. Proffe og informative ansatte i restauranten med god kunnskap om mat og vin setter en ekstra spiss på svært gode middagsretter. Kokkene bidrar absolutt til å opprettholde det høye nivået på hotellet. Vi har vært her før og ser allerede fram til neste opphold. Et siste tips: Kjøp en paraply fra Amerikalinjen og gled dere til det begynner å regne!

2  Takk, losalex2233
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Kjære losalex2233,

Ambisjonen vår for Amerikalinjen var å skape et varmt, inkluderende og pulserende hotell- og restauranthus for tilreisende gjester og for byens befolkning. Det er fantastisk hyggelig å lese dine ord - dette er akkurat slik vi drømmer om at våre gjester skal oppleve oss. Tusen takk for strålende tilbakemelding! Jeg gleder meg til å videreformidle til mine kolleger.
Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning og herlig fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Min mann og jeg bodde ifm My summer treat. Lekkert innredet rom, NY- Vibes!
Hyggelig betjening og nydelig frokost.
Dersom natt/netter skal tilbringes på hotell i Oslo / man skal ha et romantisk hotellopphold. Anbefales dette hotellet på det sterkeste!

1  Takk, MartheMN

Kjære MartheMN,

Hvilken fantastisk fin tilbakemelding! Varmt takk for at du deler din opplevelse av Amerikalinjen.
Vit at du alltid har et hjem her hos oss. Vi ser frem til å se deg igjen om ikke så lenge. Herlig fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hadde to netter her fra 14-16 juli. Idet vi gikk inn i resepsjonen ble vi imponert av design og kvalitet på hotellet. Hotellrommet var alldeles flott og rent og ryddig. Pga corona var det ikke kommet igang med frokostbufféen. Men det gjorde ingenting. De superhyggelige damene som vertet oss opp med deilig frokost trenger ros for god service og topp stemning. Maten var veldig god, og vi kunne velge mellom to ulike "retter". Når vi var ferdige ble vi tilbudt dessert, så da måtte vi jo takke ja til det. Mini crossaint og pannekaker smakte veldig godt til kaffen.

1  Takk, frewar92

Kjære frewar92,

Varmt og hjertelig takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding! Det gleder meg å lese at du satte så stor pris på Amerikalinjen. Hjemmelagde amerikanske pannekaker til frokost er også min favoritt.
Vi håper på mange flere besøk etterhvert.
Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning og riktig god fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell med meget bra beliggenhet. Par på tur i egen by, og kunne ikke valgt et bedre hotell. Meget stilig hotell, god mat, god service. Meget stille rom selv om det ligger rett ved Oslo S. Tips: be om et rom med utsikt mot jernbanetorget!

2  Takk, Kalle1983
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Kjære Kalle1983,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding fra deres staycation. Det gleder meg å lese at dere satte så stor pris på Amerikalinjen. Vi håper på mange flere besøk etterhvert.
Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning og riktig god sommer!

Anmeldt 15. juli 2020

Helt fra vi ankom hotellet, til vi forlot vårt fremdragende vertsskap var vi oppvartet som konger og Dronninger. Har reist mye i min tid, og overnattet på eksklusive hoteller i inn og utland, men Den Norske Amerikalinjen tar kaken. Vi opplevde en service uten sidestykke, og under frokosten ble vi oppvartet Majestetisk med en hyggelig nordlending vi dessverre ikke husker navnet på. I coronatider, fikk vi servert en magisk frokost som vil bli husket lenge. Og servicen var fenomenal. Skal du til Oslo, anbefales dette hotellet på det aller aller sterkeste. Tusen hjertelig takk for en utenomjordisk opplevelse. Og Nei, vi er ikke betalt for denne skryten! ;) ;) ;)

1  Takk, NiceNorway

Kjære NiceNorway,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss. ''Utenomjordisk opplevelse'' var jo litt av en strålende referanse. Den hyggelige nordlendingen heter Ørjan og han er en ekte stjerne. Denne tilbakemeldingen blir han glad for!
Det gleder oss ordentlig å lese at du satte så stor pris på Amerikalinjen.
Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning. Ønsker deg en flott sommer!