3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 12.08.21
Preferred Hotels
Agoda.comUSD 305
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Helt nydelig og gjenomført hotell! Følte oss velkomne fra vi kom inn døren. Utrolig hyggelig personale overalt, er som de har samlet inn kremen av servicemennesker. Rommene er litt små (hadde et superior-rom), men kan tenke meg det er bedre hvis man får et rom med utsikt så det kjennes litt mer «åpent» ut. Standarden på rommet er imidlertid superb med det lille ekstra. Fine, delikate detaljer, alt fra utrolig deilige produkter på badet, til de mykeste morgenkåpene og en vanvittig god seng! Frokosten blir servert individuelt og først ble vi litt skuffet, men så viste det seg at det skulle være en av de beste frokostene vi noengang har fått servert på hotell! Høy kvalitet på alt fra eggerøren, til smoothien og det deilige hjemmebakte brødet! Pannekakene var himmelske!

Vi booket neste opphold før vi dro derfra og gleder oss til å komme tilbake for litt luksus i hverdagen :)

2  Takk, TravelinGoose84
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Kjære TravelinGoose84,

Dette var en utrolig hyggelig tilbakemelding! Varmt takk for at du deler. Personlig service betyr veldig mye for oss. Da er det ekstra hyggelig å høre at vi leverer der vi skal. Moro å høre at frokosten falt sånn i smak!
Vi gleder oss allerede til å få ønske dere velkommen tilbake. Riktig god fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fint hotell, god og smilende service, bra og rent hotellrom, god frokost og morsomme drinker i cocktailbaren. Vi hadde et rom for to netter på amerikalinjen, og vi stortrivdes. Kommer til å komme tilbake :-)
Anbefales!

1  Takk, stillll

Kjære stillll,

Hjertelig takk for din effektive og veldig hyggelige tilbakemelding! Det varmer oss virkelig å se at du hadde det så bra under ditt opphold.
Forhåpentligvis blir det ikke så lenge til vi får seg deg igjen. Velkommen tilbake og god fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 27. juli 2020

Lekkert hotell i bygningen til tidligere Amerikalinjen, plassert rett ved Oslo S. Temaet og detaljene er tatt vare på, blant annet med originale dører og trappeoppganger, og rommene er lekre med en perfekt kombinasjon mellom klassisk og moderne med flere kjente nordiske designmøbler. Det er lett å trives på rommet på Amerikalinjen, og denne gangen var vi så heldig å bli oppgradert til en Fortuna Suite, som virkelig innfridde forventningene. Bar/restaurantområdet er også hyggelige steder å være.
Rett utenfor døren ligger Oslo S og Bjørvika, et spennende område under stadig utvikling.
Bygningen og rommene er nok noe av det flotteste i Oslo, og jeg håper det hele blir tatt vare på. Amerikalinjen har vært åpent i et års tid, og det er fremdeles ikke noe videre slitasje å spore - det er veldig bra!!
Hotellet har relativt høye priser, men om du er ute etter avslappet luksus og et sted å lade batteriene, samtidig som du har alt i nærheten er Amerikalinjen er meget godt valg. Skulle det være dårlig vær utenfor er det veldig lett å trives inne på Amerikalinjen.

1  Takk, NordicExplorerKRS

Kjære NordicExplorerKRS,

Varmt takk for usedvanlig hyggelig tilbakemelding. Vi har hatt mye fokus på detaljene på Amerikalinjen, da er det fantastisk hyggelig å høre at det blir satt pris på av våre gjester.
Vi gleder oss allerede til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning. Riktig god fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Alt var helt fantastisk!

Kommer garantert tilbake. Ble oppgradert til deluxe rom. Frokosten var kjempegod, til tross for corona-tiltak. Restauranten Atlas serverte nydelig middag og Pier 42 kom med gode drinkforslag, både med og uten alkohol. Sengene var en drøm å sove i. Vi skulle gjerne vært der mer enn en natt.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, detbesteilivet

Kjære detbesteilivet,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold hos oss. Det gleder meg å lese at du satte så stor pris på Amerikalinjen. Vi håper på mange flere besøk etterhvert.
Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning og riktig god fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, god frokost, flotte rom og veldig koselig cocktailbar ❤️ Hotellet er rent, pent og delikat. Ansatte er svært serviceinnstilt og hyggelige og alt i alt en topp opplevelse å bo ved dette hotellet.

1  Takk, idab305

Kjære idab305,

Hvilken fantastisk fin tilbakemelding! Varmt takk for at du deler din opplevelse av Amerikalinjen.
Vit at du alltid har et hjem her hos oss. Vi ser frem til å se deg igjen om ikke så lenge.
Fortsatt herlig sommer!