5 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 30.09.21
TripadvisorUSD 258
CheapTicketsUSD 307
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Meget sjarmerende hotell med særpreg og interiøret tar vare på arven fra den historiske bygningen. Veldig hyggelig og imøtekommende personale og de hadde oppfattet informasjonen om min manns jubileum og hadde skrevet et kort og en veldig koselig oppmerksomhet som lå på rommet! Vi bodde i et superior rom og det var stort og veldig pent. Flott bad og gode håndklær og toalett artikler og til og med hårføneren var av god kvalitet. Veldig god seng og gode puter med utsøkt kvalitet på sengetøyet. Det eneste som var negativt var at rommet var for varmt på natten. Vi skrudde ned temperaturen så mye vi kunne men det var fortsatt varmt. Ved utsjekk kommenterte vi dette og de sa at de kunne ha hjelpa oss med å innstille temperaturen på vårt rom noen grader kjøligere. Da vet vi det til et senere besøk. Frokosten var veldig god og vi fikk kaffe og juice mens vi venta på at frokosten skulle bli ferdig. Den ble servert på et brett med eggerøre, skinke, brød, salat, frukt og yougert. Senere fikk vi amerikanske pannekaker, croissant og cookies. Alt veldig smakfullt. Vi fikk også veldig god pris på parkering av bilen rett rundt hjørnet. Det fungerte veldig bra. Vi kommer gjerne tilbake!

1  Takk, Asemiriam
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Kjære Asemiriam,

Varmt takk for usedvanlig hyggelig tilbakemelding. Vi har hatt mye fokus på detaljene på Amerikalinjen, da er det fantastisk hyggelig å høre at det blir satt pris på av våre gjester.
Vi gleder oss allerede til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning. Riktig god fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 28. juli 2020

Jeg besøkte nydelige amerikaslinjen 17.-18. juli. Oppholdet var fint, men dessverre så ødelagte frokosten opplevelsen. Vi var 4 stk som hadde reservert frokost til kl 09.00. Vi fikk servert frokostbrettene med et variert og godt innhold, og ble lovet juice og kaffe. Vi fikk imidlertid ingen juice eller kaffe før vi hadde spist opp all maten. Personale løp rundt bordet uten å en gang legge merke til det. Vi prøvde å ta kontakt og til slutt fikk vi en kaffekopp hver. Følte oss oversett i forhold til de andre gjestene.

Foruten denne opplevelsen var hotellet bra. Nydelige rom, rent og pent!

1  Takk, Juliefrokost

Kjære Juliefrokost,

Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss.
Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Amerikalinjen skal vi skape minnerike gjesteopplevelser. Ut ifra din tilbakemelding er det dessverre tydelig at det ikke var alt som gikk like bra da du bodde hos oss, noe vi beklager på det sterkeste.
Jeg syns det er leit å lese om deres opplevelse under frokosten. Dette var nok en svært hektisk morgen med mange gjester, men det er såvisst ingen unskyldning. Drikken skal selvfølgelig serveres slik at den kan nytes sammen med maten.

På den positive siden er det veldig hyggelig å lese at du fikk et godt, generelt inntrykk av hotellet. Det er vi svært glade for!
Jeg håper at du vil gi oss en ny sjanse til å overbevise deg om at Amerikalinjen er det rette hotellet for deg i fremtiden.

Varmt velkommen tilbake og riktig god fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 28. juli 2020

Vi hadde en herlig opplevelse på Amerikalinjen Hotell, stille og rolig atmosfære. Rommene og huset i helhet har tatt historien til huset med seg. Så her fikk vi følelsen av å være med til New York ombord på MS Amerikalinjen. Siden vi var der søndag til mandag må vi tilbake for å teste baren Pier 42.

1  Takk, ninahelenehernes

Kjære 982ninah,

Varmt takk for herlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss! Dette var ordentlig hyggelig lesning.
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. Ønsker deg en flott fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Helt nydelig og gjenomført hotell! Følte oss velkomne fra vi kom inn døren. Utrolig hyggelig personale overalt, er som de har samlet inn kremen av servicemennesker. Rommene er litt små (hadde et superior-rom), men kan tenke meg det er bedre hvis man får et rom med utsikt så det kjennes litt mer «åpent» ut. Standarden på rommet er imidlertid superb med det lille ekstra. Fine, delikate detaljer, alt fra utrolig deilige produkter på badet, til de mykeste morgenkåpene og en vanvittig god seng! Frokosten blir servert individuelt og først ble vi litt skuffet, men så viste det seg at det skulle være en av de beste frokostene vi noengang har fått servert på hotell! Høy kvalitet på alt fra eggerøren, til smoothien og det deilige hjemmebakte brødet! Pannekakene var himmelske!

Vi booket neste opphold før vi dro derfra og gleder oss til å komme tilbake for litt luksus i hverdagen :)

2  Takk, TravelinGoose84
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Kjære TravelinGoose84,

Dette var en utrolig hyggelig tilbakemelding! Varmt takk for at du deler. Personlig service betyr veldig mye for oss. Da er det ekstra hyggelig å høre at vi leverer der vi skal. Moro å høre at frokosten falt sånn i smak!
Vi gleder oss allerede til å få ønske dere velkommen tilbake. Riktig god fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fint hotell, god og smilende service, bra og rent hotellrom, god frokost og morsomme drinker i cocktailbaren. Vi hadde et rom for to netter på amerikalinjen, og vi stortrivdes. Kommer til å komme tilbake :-)
Anbefales!

1  Takk, stillll

Kjære stillll,

Hjertelig takk for din effektive og veldig hyggelige tilbakemelding! Det varmer oss virkelig å se at du hadde det så bra under ditt opphold.
Forhåpentligvis blir det ikke så lenge til vi får seg deg igjen. Velkommen tilbake og god fortsettelse på sommeren!