4 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 04.11.21
TripadvisorUSD 287
FindHotelUSD 359
Anmeldt 20. september 2020

Har ikke noe negativt å komme med, da jeg følte meg velkommen fra jeg ankom til jeg dro. Utmerket service og personlig tilrettelagt i forhold til alt fra allergier til andre behov. Rommet Superior var passe størrelse til to stykker, og hadde alt vi trengte. Luksuriøs følelse med såper på badet og nespressomaskin på rommet samt høytaller i taket. Velværeavdelingen er liten men perfekt for å koble av litt. Hele besøket var en drøm, vil tilbake så fort som mulig.

1  Takk, marikarlsen019
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Kjære marikarlsen019,

Varmt takk for fantastisk flott tilbakemelding fra ditt siste opphold på Amerikalinjen!
Det er så hyggelig å se at du fikk den gode følelsen da du bodde hos oss.
Vi håper å se deg igjen snart!

Ønsker deg en herlig start på høsten!

Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk hotell i Oslo, veldig sentralt plassert tett på flytoget. Gjennomført med alt man ønsker seg for et fint opphold; gode produkter på rommet, godt utvalg i mini-bar, morgenkåpe, god seng. Svært hyggelig betjening som også var pragmatiske mht bestilling av mat via Foodora når room service ikke tilbys pga. Covid. Veldig god frokost. Anbefales på det sterkeste. Både til hygge-tur og jobbreiser:-)

1  Takk, Benedicte S

Kjære Benedicte S,

Hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss.
Vi håper det ikke blir lenge til vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Ønsker deg en herlig start på høsten!

Anmeldt 14. september 2020

Etter anbefaling booket jeg rom på Amerikalinjen for en jobbreise 10-11 september.
Jeg ble møtt av en utrolig service da det viste seg at jeg hadde booket rom for dagen før jeg kom. Damen i resepsjonen ordnet opp og endret rombookingen min til riktig dag slik at jeg slapp å booke nytt rom! DET er service det!
I tillegg ble jeg møtt av en utrolig hyggelig kar i resepsjonen kl 24 da jeg sjekket inn etter en lang dag!
Rommet var utrolig smakfullt, med ei herlig seng, et flott moderne bad og en deilig dusj! Frokosten var også delikat og veldig god, og her også var servicen upper class!
Dette var en ny opplevelse og jeg kommer helt klart til å komme tilbake til et sjarmerende, stilfullt, classy og hyggelig hotell med veldig god atmosfære og trivsel:-)!!

2  Takk, ninatranaas
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Kjære ninatranaas,

Stor takk for din fabelaktige tilbakemelding! Dette varmet virkelig våre hjerter.
Det er virkelig vår ambisjonen å levere personlig og ektefølt service i alle ledd.
Vi ser frem til å få ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 8. september 2020

Veldig god service fra de ansatte. Ble godt ivaretatt. Den suverent beste opplevelsen jeg har opplevd på hotell i Norge. Plasseringen er veldig flott. Veldig sentralt i Oslo. Selve hotellet er veldig hyggelig. Stilfulle rom og god atmosfære. Veldig god mat. Komfortable sitteplasser. Ser frem til mitt neste opphold. Anbefales på det sterkeste!!!

2  Takk, SveinCatoB
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2020

Kjære SveinCatoB,

Vi ser frem til å få ønske dere velkommen tilbake. Riktig god start på høsten!

Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk hotel. Med fantastiske medarbeidere. Vi følte oss sett og hørt på hele oppholdet. Rommet vi hadde var WOW! Maten under lunsj og frokost supert. Og en fantastisk bar !!!
Dette har blitt vår favoritt i Oslo

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, 225helis
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Kjære 225helis,

Så herlig å høre! Varmt takk for at du deler din opplevelse med oss.
Vi gleder oss allerede til å se deg igjen!