6 personer ser på dette hotellet
Preferred Hotels
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Official SiteUSD 261
Anmeldt 7. juli 2021

Du blir tatt vell imot i en godt luktende resepsjon. Nydelige, rene rom med alt du kan tenke deg. Herlig frokost, ikke slutt med de nydelige frokostbrettene. Har vært der 3 ganger og kommer gjerne igjen. Anbefaler alle mine bekjente å ta en tur til dere.

Takk, bettyannu
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Kjære bettyannu,

Hjertelig takk for din herlige tilbakemelding! Dette varmet våre hjerter.
Veldig hyggelig å høre at frokosten falt i smak.
Vi ser frem til å få ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Riktig god fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Vi var der i forbindelse med en bytur. Veldig god service, stilfulle rom med detaljer, rommelig og bra bad med stor dusj og veldig god seng. Integrert Bluetooth musikkanlegg og godt utvalg i minibaren. Pier 42 var veldig bra, litt treg servering. Frokost var godt over forventet. Legg til solide materialvalg og interiør og du har en strålendes hotell. Jeg kommer tilbake!

Romtips: Paleet parerking er 3 min unna
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, M5507ZAchristianr
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Kjære M5507ZAchristianr,

Tusen takk for veldig hyggelige ord fra ditt siste opphold hos oss! Høres ut som at du har hatt en ordentlig fin opplevelse med Amerikalinjen - det gjør oss veldig glade. Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 28. juni 2021

Vi var på Amerikalinjen på en konferanse med jobben. Rommene var helt nydelige og rene. Servicen, både i resepsjon og spesielt i restauranten var fantastisk, alle ansatte var blide og gjorde det de kunne for at oppholdet skulle være bra-
Bra treningsrom!

Takk, livkristinb2016

Kjære livkristinb2016,

Varmt og hjertelig takk for knallbra tilbakemelding! Jeg må innrømme at det varmer spesielt å lese dine kommentarer om mine kolleger. Jeg kan love deg at jeg allerede har delt dine oppløftende ord med teamet.
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Et nydelig og flott hotell! Overnattet 1 natt på dobbeltrom superior, nydelig og luksuriøst rom, selv om kvadratmeterne var få. Ville nesten bare bli på rommet! Deilig deilig seng, eneste minus for meg- dobbeldyne….
Fantastisk deilig bad og dusj.
Vi spilte musikk fra egen telefon ved å koble til rommets høyttalere i taket, og koste oss med kaffe fra Nespressomaskinen.
Godt lydisolert og hørte knapt trikken som dundret rett forbi nedenfor vårt rom i 2. etg.
Nydelig bygg, god atmosfære. På kvelden myldret det av folk i baren.
Frokosten fikk vi korona-servert i Haven, nydelig frokost og hyggelig personale.
Vi reiste kun 2 mil fra Asker, men kommer gjerne igjen som «turist-i-egen-by»

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Vibbabeluba
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2021

Kjære Vibbabeluba,

Det er fantastisk hyggelig å lese tilbakemeldingen din og det varmer virkelig å se at du likte Amerikalinjen så godt. Vi har hatt veldig mange ''kortreiste'' gjester under pandemien og jeg blir oppriktig glad hver gang jeg hører om en gjest som har valgt å være turist-i-egen-by. Det betyr mye for oss og forhåpentligvis gir det også gjestene et etterlengtet avbrekk fra hverdagen hjemme.
Takk for at du valgte å dele din opplevelse. Vi håper vi får se deg igjen om ikke så lenge. Riktig god fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 27. juni 2021

Idet du kommer inn, hører du musikk, lukter deilige dufter og møter vennlige og hjelpsomme mennesker. Alle detaljer er gjennomtenkte. Jeg føler umiddelbart at jeg er viktig for dem. Jeg ankom tidlig på morgenen, fikk hjelp med bagasjen og sms når rommet mitt var klart. Rommet var magisk. Interiøret, lysdesignet, og badet. Såpene og kremene på badet gir en deilig luksusfølelse. Frokosten var et eget kapittel. Elsker spiserommet og maten jeg fikk var kjempegod. Jeg bestilte vegetar-versjonen og fikk en spinatomelett som er den beste jeg har smakt. Den frokosten var av topp-klasse (som alt annet på Amerikalinjen). Anbefales varmt til alle som skal til Oslo.

Takk, Siri A

Kjære Siri A,

Herlighet for en fantastisk hyggelig tilbakemelding! Det varmer virkelig å se at totalopplevelsen var så bra.
Spinatomeletten er her helt herlig! Faktisk også en av mine personlige favoritter.
Vi håper alle sammen at du kommer tilbake igjen snart - varmt velkommen skal du være!