9 personer ser på dette hotellet
Official Site
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Preferred HotelsUSD 276
Anmeldt 12. juli 2021

Vi hadde gleden av å ligge over på Amerikalinjen denne helgen i forbindelse med at kona og en av døtrene begge fylte år denne helga. Vi har bodd her før, og hadde høye forventninger. Men Amerikalinjen leverte nok en gang! Og opplevelsen ble kronet av frokosten - fantastisk god mat som ble toppet av et brett med "helsekost", pannekaker med sirup, cookies mm. Håper vi snart finner en anledning der vi kan skjemme oss selv bort igjen!

Takk, Oystein F
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Kjære Oystein F,

Tusen takk for fantastiske ord - det varmer virkelig å se at hele familien var så fornøyd. Takk for at du valgte å dele opplevelsen. Vi håper vi får se dere alle igjen om ikke så lenge.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Et veldig hyggelig og annerledes hotell med særdeles god atmosfære. De ansatte var også veldig omtenksomme og yter service utover det som var forventet. Spennende interiør og mye av det gamle bevart. Kjempegode drinker i bare og frokosten var himmelsk ❤️

2  Takk, kjernesvitsj

Kjære kjernesvitsj,

Hjertelig takk for herlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss! Fantastisk å lese at du var så fornøyd med frokosten og opplevelsen i Pier 42.
Vi håper det ikke blir lenge til vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake,

Anmeldt 7. juli 2021

Du blir tatt vell imot i en godt luktende resepsjon. Nydelige, rene rom med alt du kan tenke deg. Herlig frokost, ikke slutt med de nydelige frokostbrettene. Har vært der 3 ganger og kommer gjerne igjen. Anbefaler alle mine bekjente å ta en tur til dere.

Takk, bettyannu
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Kjære bettyannu,

Hjertelig takk for din herlige tilbakemelding! Dette varmet våre hjerter.
Veldig hyggelig å høre at frokosten falt i smak.
Vi ser frem til å få ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Riktig god fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Vi var der i forbindelse med en bytur. Veldig god service, stilfulle rom med detaljer, rommelig og bra bad med stor dusj og veldig god seng. Integrert Bluetooth musikkanlegg og godt utvalg i minibaren. Pier 42 var veldig bra, litt treg servering. Frokost var godt over forventet. Legg til solide materialvalg og interiør og du har en strålendes hotell. Jeg kommer tilbake!

Romtips: Paleet parerking er 3 min unna
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, M5507ZAchristianr
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Kjære M5507ZAchristianr,

Tusen takk for veldig hyggelige ord fra ditt siste opphold hos oss! Høres ut som at du har hatt en ordentlig fin opplevelse med Amerikalinjen - det gjør oss veldig glade. Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 28. juni 2021

Vi var på Amerikalinjen på en konferanse med jobben. Rommene var helt nydelige og rene. Servicen, både i resepsjon og spesielt i restauranten var fantastisk, alle ansatte var blide og gjorde det de kunne for at oppholdet skulle være bra-
Bra treningsrom!

Takk, livkristinb2016

Kjære livkristinb2016,

Varmt og hjertelig takk for knallbra tilbakemelding! Jeg må innrømme at det varmer spesielt å lese dine kommentarer om mine kolleger. Jeg kan love deg at jeg allerede har delt dine oppløftende ord med teamet.
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.