Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Etrip
Preferred HotelsUSD 262
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Jeg bodde på Amerikalinjen i et par dager da vi pusset opp leiligheten vår, og trengte et sted å bo og jobbe på kort varsel. Vi var der under strenge lockdown-regler i byen, og dermed var det også få gjester på hotellet. Likevel var de ansatte utrolig blide og flinke. Frokosten var nydelig, og å få den servert a-la carte var bare et pluss. Vi fikk et fint rom med dyp vinduskarm og puter, med utsikt over Jernbanetorget. TV-en kunne man koble seg på selv, med sine egne streaming-tjenester. Og ikke minst fikk vi sitte å jobbe i Haven, også før og etter utsjekk. Tusen takk for en utrolig hyggelig opplevelse, i en stressende situasjon med både lockdown og oppussing. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, jckro
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære FarAway793026,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding! Ordentlig herlig å lese at opplevelsen ble så bra og at vi klarte å leve opp til forventningene dine selv under strenge lockdown-regler, som du skriver selv. Takk for detaljert gjennomgang - dette satte vi stor pris på!
Vi håper på mange flere besøk etterhvert. Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte Amerikalinjen for første gang med 3 overnattinger i juli. Supert med Paleet Parkeringshus som nabo. Og en meget sentral beliggenhet med nærhet til off kommunikasjon. Fin innsjekk og super løsning med 2 rom connecting med liten gang.

Frokosten ble levert til høyeste karakter med strålende service. Selv om det ikke var frokostbuffet, så fikk man et frokostbrett med det man ønsker seg, og her kunne man bare be om endringer. Og så ble frokost avsluttet med en dessert tallerken - meget populært på bordet.

Rene og pene rom; utført med stil og logoeksponering på en delikat og behagelig måte.

Her kommer vi garantert tilbake. Kan anbefales!

Takk, Gustav S
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Kjære Gustav S,

Hvilken fantastisk fin tilbakemelding! Varmt takk for at du deler opplevelsen av Amerikalinjen.
Vit at dere alltid har et hjem her hos oss. Vi ser frem til å se dere igjen om ikke så lenge.

Anmeldt 23. juli 2021

Dette hotellet anbefales. Service i særklasse, i alle ledd. Rommet vi fikk var stort og meget bra. Frokosten ble servert på brett, noe som faktsik var veldig greit. Og den smakte godt. Hotellet ligger greit til, og parkering i samme bygg. Dette hotellet anbefales. Resepsjonister som lyste av service. Til tross for beliggenhet, så var det veldig bra lydisolerte rom, så her var det god sovekvalitet.

Romtips: Kjekt med utsikt mot Oslo S plassen
Takk, Persteinskog

Kjære Persteinskog,

Hjertelig takk for din herlige tilbakemelding! Dette varmet våre hjerter.
Veldig hyggelig å høre at frokosten smakte og at møtet med mine kolleger var så bra.
Vi ser frem til å få ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 23. juli 2021

For et funn av en plass! Har du ikke overnattet på Amerikalinjen før anbefales virkelig dette. Første gang for oss (familie på fire) overnattet her. Vi hadde to rom vegg i vegg. Vi følte oss så godt ivaretatt fra øyeblikket vi kom inn dørene. Rommene var rene og pene, sånn ekte rene! Frokosten ble servert på brett til alle, genalt! I utgangspunktet det samme tenkt til alle, men dersom en hadde ønsker eller behov for noe annet fikset de det uten problem. Imøtekommende ansatte, smilende og oppmerksomme.
Treningsrom og en relax avdeling, hvor en kunne slappe av og nyte i verdens beste oppvarmede stoler.
Hotellet ligger sentralt til rett ved Oslo S, helt topp! Ingen støy eller forstyrrende lyder utenifra, sov veldig godt i rolige omgivelser.
Her booker jeg definitivt neste gang også.
Kort oppsummert: Rent, pent, rolig, sentralt, nydelig mat, og hyggelig personal både med oss og til hverandre.

Takk, MarianneKoningsberg

Kjære MarianneKoningsberg,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding! Ordentlig herlig å lese at opplevelsen ble så bra og at vi klarte å leve opp til forventningene dine. Takk for detaljert gjennomgang - dette satte vi stor pris på!

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Supert plassert ved Jernbanetorget finner vi Amerikalinjen. Designmessig det fineste hotellet vi har vært på i Norge (etter vår smak). Svært hyggelig betjening, som var ekstra oppmerksomme ift vår 7-åring.Rommene er nydelige med minibar og gode senger - baderommet oser kvalitet. Frokost med service ved bordet.
Anbefales på det varmeste!

Takk, eirinf2014
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Kjære eirinf2014,

Ambisjonen vår for Amerikalinjen var å skape et varmt, inkluderende og pulserende opplevelseshus for tilreisende gjester og for byens befolkning. Det er fantastisk hyggelig å lese dine ord - dette er akkurat slik vi drømmer om at våre gjester skal oppleve oss. Tusen takk for strålende tilbakemelding! Jeg gleder meg til å videreformidle til mine kolleger.
Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning og riktig god fortsettelse på sommeren!