10 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
FindHotel
Official SiteUSD 263
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Amerikalinjen seilte rett opp på førsteplass over hoteller i Oslo. Deilig, rolig stemning. Gammelt og ærverdig, kombinert med moderne og stilig interiør. Nydelig lukt over alt! Og ikke minst en kanon-frokost servert ved bordet.

Er noe dyrere enn andre hoteller, men vel verdt det om du har muligheten.

1  Takk, 468rikker
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære 468rikker,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding! Ordentlig herlig å lese at opplevelsen ble så bra og at vi klarte å leve opp til forventningene dine.
Vi håper på mange flere besøk etterhvert. Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 27. juli 2021

Vi følte oss velkommen på hotellet fra første stund. Resepsjonistene er hyggelige og imøtekommende, og bagasjen sto trygt i et låst rom kun bemannet av de ansatte mens vi ventet på å sjekke inn.
Vi hadde et superior rom med utsikt over byen. Koselig detalj med sittepute i vinduskarmen, slik at du kan sitte og se utover. Senga er veldig behagelig, og alle tekstiler er luksuriøse.

Elsker detaljene på badet, og at de har kostet på seg skikkelige velværeprodukter som er så gode at man vil kjøpe dem med seg hjem. Rommet og badet har høyttalere med god lyd, så man kan spille favorittmusikken. Vi likte også at det var mulig med streaming på rommet.

Frokosten er et eget kapittel. Først litt uvant at det ikke var buffet, men når maten er så god, så gjør det ingenting. Det ga egentlig en mye bedre ro til måltidet. Rause porsjoner med smakfull eggerøre og bacon, ferskt brød, pålegg, frukt, yoghurt og fantastisk frokostdessert. Staben passet hele tiden på at vi hadde nok kaffe og ferskpresset juice.

Vi har bodd på mange hoteller i Oslo, spesielt Nordic Choice, men ingen kan måle seg med Amerikalinjen. Vi kommer tilbake!

Takk, Siril A
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Kjære Siril A,

Hjertelig takk for herlig og detaljert tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss!
Vi håper det ikke blir lenge til vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake. God fortsettelse på sommeren!

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig hotell, god service i alle ledd, perfekt beliggenhet og fantastiske drinker. Anbefales. Vi bodde her tre netter midt i juli, og fikk en smak av storbysommer vi kan leve på i mange måneder. Med Munch-museet som nabo, blir det gjerne ny tur allerede i oktober.

Takk, Ingun H

Kjære Ingun H,

Varmt og hjertelig takk for enestående hyggelig tilbakemelding! Den 22.oktober åpner endelig det nye Munch museet i Bjørvika. Det er en dag vi gleder oss til!
Vi håper vi får se deg igjen om ikke så lenge. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 26. juli 2021

Jeg har nå ved 2 forskjellige anledninger hatt en staycation i egen by og dette hotellet har jeg valgt begge gangene uten å angret et sekund.
En følelse av klasse blandet med en lunhet. Hotellet har en stil som er gjennomført fra den minste ting.
Jeg anbefaler alle som vurderer å bo her om å gjøre det.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, stineugland

Kjære stineugland,

Varmt og hjertelig takk for din flotte tilbakemelding! Dette var virkelig hyggelig lesning. ''En følelse av klasse blandet med en lunhet'' var en fin beskrivelse - veldig gøy å høre at begge oppholdene dine var så bra!
Vi håper det ikke er lenge til vi får se deg igjen på Amerikalinjen.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Jeg bodde på Amerikalinjen i et par dager da vi pusset opp leiligheten vår, og trengte et sted å bo og jobbe på kort varsel. Vi var der under strenge lockdown-regler i byen, og dermed var det også få gjester på hotellet. Likevel var de ansatte utrolig blide og flinke. Frokosten var nydelig, og å få den servert a-la carte var bare et pluss. Vi fikk et fint rom med dyp vinduskarm og puter, med utsikt over Jernbanetorget. TV-en kunne man koble seg på selv, med sine egne streaming-tjenester. Og ikke minst fikk vi sitte å jobbe i Haven, også før og etter utsjekk. Tusen takk for en utrolig hyggelig opplevelse, i en stressende situasjon med både lockdown og oppussing. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, jckro
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære FarAway793026,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding! Ordentlig herlig å lese at opplevelsen ble så bra og at vi klarte å leve opp til forventningene dine selv under strenge lockdown-regler, som du skriver selv. Takk for detaljert gjennomgang - dette satte vi stor pris på!