12 personer ser på dette hotellet
Preferred Hotels
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Official SiteUSD 284
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Overnattet på Amerikalinjen fra lørdag til søndag. Det er bare et ord som er dekkende. Opplevelse! Anbefales på det varmeste. Løp og bestill. Bo i hjertet i Oslo og få med deg en flott historiefortelling. Delikate rom. Nydelig rent overalt. Dyktig personell i alle ledd. Sist, men ikke minst en fantastisk frokost. Min BESTE hotellopplevelse i Norge!

Takk, 201gisleb
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære 201gisleb,

Varmt takk for en fantastisk hyggelig tilbakemelding! Det varmer virkelig våre hjerter å lese din begeistring for huset vårt. Vennlige smil og service i alle ledd er målet hver eneste dag, i hvert eneste gjestemøte. Veldig hyggelig å lese at du satt så stor pris på frokosten! Vi gleder oss til å få ønske deg velkommen tilbake i nær fremtid.

Anmeldt 8. august 2021

Veldig fint hotell, men skuffende at det ikke var frokostbuffet. Tok lang tid å få servert frokost, fikk heller ikke utlevert meny med ulike valg. Håper buffeen er tilbake om det blir et nytt besøk…..

Takk, SimenK46

Kjære SimenK46,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold hos oss. Det gleder meg virkelig å lese at du satt pris på Amerikalinjen. Jeg har forståelse for at du savner frokostbuffeten, Vi har valgt en løsning der vi serverer et velassortert frokostbrett til hver enkelt gjest. Majoriteten av gjestene våre har vært svært tilfreds med denne frokostløsningen. Jeg kan derfor dessverre ikke love deg at vi vil gå tilbake til tradisjonell buffet med det første. Jeg kan imidlertid love deg at vi vil fortsette å utvikle frokostopplevelsen for våre gjester.
Vi håper på mange flere besøk etterhvert. Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk flott hotell!! Nydelige rom og interiør, fantastisk service og veldig god frokost!!
God beliggenhet i forhold til at man er midt i sentrum . Veldig bra smittevern og bra tiltak i forhold til at man bestiller frokost I stedet for bufet

Takk, Mette S
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Kjære Mette S,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold hos oss. Det gleder meg virkelig å lese at du satte så stor pris på Amerikalinjen.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Amerikalinjen seilte rett opp på førsteplass over hoteller i Oslo. Deilig, rolig stemning. Gammelt og ærverdig, kombinert med moderne og stilig interiør. Nydelig lukt over alt! Og ikke minst en kanon-frokost servert ved bordet.

Er noe dyrere enn andre hoteller, men vel verdt det om du har muligheten.

1  Takk, 468rikker
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære 468rikker,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding! Ordentlig herlig å lese at opplevelsen ble så bra og at vi klarte å leve opp til forventningene dine.

Anmeldt 27. juli 2021

Vi følte oss velkommen på hotellet fra første stund. Resepsjonistene er hyggelige og imøtekommende, og bagasjen sto trygt i et låst rom kun bemannet av de ansatte mens vi ventet på å sjekke inn.
Vi hadde et superior rom med utsikt over byen. Koselig detalj med sittepute i vinduskarmen, slik at du kan sitte og se utover. Senga er veldig behagelig, og alle tekstiler er luksuriøse.

Elsker detaljene på badet, og at de har kostet på seg skikkelige velværeprodukter som er så gode at man vil kjøpe dem med seg hjem. Rommet og badet har høyttalere med god lyd, så man kan spille favorittmusikken. Vi likte også at det var mulig med streaming på rommet.

Frokosten er et eget kapittel. Først litt uvant at det ikke var buffet, men når maten er så god, så gjør det ingenting. Det ga egentlig en mye bedre ro til måltidet. Rause porsjoner med smakfull eggerøre og bacon, ferskt brød, pålegg, frukt, yoghurt og fantastisk frokostdessert. Staben passet hele tiden på at vi hadde nok kaffe og ferskpresset juice.

Vi har bodd på mange hoteller i Oslo, spesielt Nordic Choice, men ingen kan måle seg med Amerikalinjen. Vi kommer tilbake!

Takk, Siril A
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Kjære Siril A,

Hjertelig takk for herlig og detaljert tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss!
Vi håper det ikke blir lenge til vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake. God fortsettelse på sommeren!