9 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Preferred HotelsUSD 284
Official SiteUSD 283
Anmeldt 19. august 2021

Hotellet er plassert midt i smørøyet i Oslo. Kort vei til "alt". Hotellet har en avtale med Paleet P-hus som er vegg i vegg. Hotellet har overall en meget høy standard.

Opplevde hotellet og rom som rent. Rommet vårt ble velig lyst på morgenkvisten. Var blackout gardiner på rommet, men det hjelper lite når sola står inn på badet og det er glassdør inn til sovedelen. Ikke sikkert dette gjelder samtlige rom.

Vi hadde booket opphold med 3-retters i restauranten. Gjør ikke det igjen, for maten var god/ok, men det store utvalget av restauranter i området er det bedre å spise "ute".

Hotellet tilbyr for tiden ikke buffet-frokost (covid). Servering på brett ved bordet i restauranten fungerte godt og god mat, men personlig så jeg savnet buffet.

Lite/ingenting å utsette på dette hotellet.

Romtips: Super convenient location
1  Takk, haakon_langtvedt
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2021

Kjære haakon_langtvedt,

Varmt og hjertelig takk for din flotte tilbakemelding! Dette var hyggelig lesning. Jeg syns imidlertid det er leit å se at vi ikke riktig klarte å innfri forventningene i Atlas.
Vi håper allikevel det ikke er lenge til vi får se deg igjen på Amerikalinjen.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Overnattet på Amerikalinjen fra lørdag til søndag. Det er bare et ord som er dekkende. Opplevelse! Anbefales på det varmeste. Løp og bestill. Bo i hjertet i Oslo og få med deg en flott historiefortelling. Delikate rom. Nydelig rent overalt. Dyktig personell i alle ledd. Sist, men ikke minst en fantastisk frokost. Min BESTE hotellopplevelse i Norge!

Takk, 201gisleb
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære 201gisleb,

Varmt takk for en fantastisk hyggelig tilbakemelding! Det varmer virkelig våre hjerter å lese din begeistring for huset vårt. Vennlige smil og service i alle ledd er målet hver eneste dag, i hvert eneste gjestemøte. Veldig hyggelig å lese at du satt så stor pris på frokosten! Vi gleder oss til å få ønske deg velkommen tilbake i nær fremtid.

Anmeldt 8. august 2021

Veldig fint hotell, men skuffende at det ikke var frokostbuffet. Tok lang tid å få servert frokost, fikk heller ikke utlevert meny med ulike valg. Håper buffeen er tilbake om det blir et nytt besøk…..

Takk, SimenK46

Kjære SimenK46,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold hos oss. Det gleder meg virkelig å lese at du satt pris på Amerikalinjen. Jeg har forståelse for at du savner frokostbuffeten, Vi har valgt en løsning der vi serverer et velassortert frokostbrett til hver enkelt gjest. Majoriteten av gjestene våre har vært svært tilfreds med denne frokostløsningen. Jeg kan derfor dessverre ikke love deg at vi vil gå tilbake til tradisjonell buffet med det første. Jeg kan imidlertid love deg at vi vil fortsette å utvikle frokostopplevelsen for våre gjester.
Vi håper på mange flere besøk etterhvert. Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk flott hotell!! Nydelige rom og interiør, fantastisk service og veldig god frokost!!
God beliggenhet i forhold til at man er midt i sentrum . Veldig bra smittevern og bra tiltak i forhold til at man bestiller frokost I stedet for bufet

Takk, Mette S
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Kjære Mette S,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold hos oss. Det gleder meg virkelig å lese at du satte så stor pris på Amerikalinjen.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Amerikalinjen seilte rett opp på førsteplass over hoteller i Oslo. Deilig, rolig stemning. Gammelt og ærverdig, kombinert med moderne og stilig interiør. Nydelig lukt over alt! Og ikke minst en kanon-frokost servert ved bordet.

Er noe dyrere enn andre hoteller, men vel verdt det om du har muligheten.

1  Takk, 468rikker
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære 468rikker,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding! Ordentlig herlig å lese at opplevelsen ble så bra og at vi klarte å leve opp til forventningene dine.