7 personer ser på dette hotellet
Preferred Hotels
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Agoda.comUSD 292
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Dette var et besøk jeg virkelig hadde sett frem til, og for et fint besøk det ble. Perfekt sted å avslutte ferien med en helg alene i Oslo!
Varmt velkommen i resepsjonen, rommet mitt i 6. etasje var klart allerede når jeg kom før innsjekk.
Utsikt mot Jernbanetorget, men det var godt lydisolert!
Deilige produkter på badet, store badehåndklær, komfortabel seng og nydelig sengetøy.
Frokosten var fantastisk god, sjarmerende servert på et brett. Gå også for dessert etter frokost :-)
Personalet var veldig imøtekommende og tok hensyn til både ønsker og allergier.
Ser fem til neste besøk allerede (når enn det blir) og vil anbefale alle å unne seg en tur med Amerikalinjen!

Dato for oppholdet: september 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, tmiversen
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Kjære tmiversen,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding! Ordentlig herlig å lese at opplevelsen ble så bra og at vi klarte å leve opp til forventningene dine. Takk for detaljert gjennomgang - dette satte vi stor pris på!
Vi håper på mange flere besøk etterhvert. Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 28. august 2021

Vi ble utrolig godt ivaretatt fra vi ankom til vi dro. Meget gode drinker i baren servers av kunnskapsrike ansatte, og både middag og frokost på Atlas var over forventning. Personalet er serviceinnstilte og styrer denne skuta med stødig hånd. Man føler seg sett, og det er en god egenskap for et hotell! Anbefales!

Takk, FrkStikholmen
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Kjære FrkStikholmen,

Tusen takk for din flotte 5-stjerners tilbakemelding! Dette var helt herlig lesning.
Håper vi kan få gleden av å se deg på Amerikalinjen snart igjen. Varmt velkommen tilbake!

Anmeldt 27. august 2021

Du føler deg hjertelig velkommen med en gang du kommer inn i resepsjonen og blir møtt av Kine som sørger for at innsjekk blir on fleek. Rommene er delikate, lukter godt og Personalet er raske på labben når du trenger en ekstra dyne og så videre. Servicen er upåklagelig og du blir behandlet som en dyrebar gjest. Er du så heldig å få Kathrine som serverer deg frokosten så er du berget en god og smilende start på dagen. Jeg kommer igjen. Igjen. Og igjen.

1  Takk, siljef670

Kjære siljef670,

Varmt og hjertelig takk for din flotte tilbakemelding! Dette var enormt hyggelig lesning og hyggeligst av alt er det å se at det var personalet som gjorde den største forskjellen for deg. Kine, Kathrine og resten av mine kolleger er noen ordentlige stjerner. Ektefølt, personlig service er noe vi etterstreber i møte med alle våre gjester - da varmer det virkelig med en slik tilbakemelding.
Vi håper det ikke er lenge til vi får se deg igjen på Amerikalinjen.

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Ble møtt av hyggelige resepsjons medarbeidere som sjekket oss raskt inn på dette sentrale og koselige hotellet i Oslo. Rommet var rent, pent, lekkert, innbydende, praktisk. Meget god seng og lekker innredning. Vi betalte omlag 2600 pr natt inkl frokost.

1  Takk, PST861

Kjære PST861,

Tusen takk for din flotte 5-stjerners tilbakemelding! Det gleder oss å se at oppholdet sto til forventningene.
Vi håper det ikke er lenge til vi får se deg igjen på Amerikalinjen. Varmt velkommen tilbake!

Anmeldt 19. august 2021

Hotellet er plassert midt i smørøyet i Oslo. Kort vei til "alt". Hotellet har en avtale med Paleet P-hus som er vegg i vegg. Hotellet har overall en meget høy standard.

Opplevde hotellet og rom som rent. Rommet vårt ble velig lyst på morgenkvisten. Var blackout gardiner på rommet, men det hjelper lite når sola står inn på badet og det er glassdør inn til sovedelen. Ikke sikkert dette gjelder samtlige rom.

Vi hadde booket opphold med 3-retters i restauranten. Gjør ikke det igjen, for maten var god/ok, men det store utvalget av restauranter i området er det bedre å spise "ute".

Hotellet tilbyr for tiden ikke buffet-frokost (covid). Servering på brett ved bordet i restauranten fungerte godt og god mat, men personlig så jeg savnet buffet.

Lite/ingenting å utsette på dette hotellet.

Romtips: Super convenient location
1  Takk, haakon_langtvedt
Wilhelm Hartwig, General Manager på Amerikalinjen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2021

Kjære haakon_langtvedt,

Varmt og hjertelig takk for din flotte tilbakemelding! Dette var hyggelig lesning. Jeg syns imidlertid det er leit å se at vi ikke riktig klarte å innfri forventningene i Atlas.
Vi håper allikevel det ikke er lenge til vi får se deg igjen på Amerikalinjen.