“Grusomt sted med kvinnediskrimerende bartentdere”
Anmeldelse av Bygdøy Alle 3

Bygdøy Alle 3
Vurdert som nr. 1 097 av 1 554 Restauranter i Oslo
Anmeldt 18. september 2021

Dårlig service og fryktelig dyrt. Forferdelig betjening og kvinnediskrimeínerende vakter. Dette er et sted hvor eldre menn sjekker opp yngre kvinner, og personalet ikke godtar at kvinner kan betale for sine egne drinker. At sånne steder eksiterer i 2021 er nitrist.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 121marik

Anmeldt 2. november 2020 via mobile enheter

Jeg spiste 3 retters her. Bifftartaren var veldig bra,utrolig god smak med urter. Entrecôte var veldig mør og god. Forresten med mozzarella og spekeskinke synes jeg ikke noe om. Lite smak i osten og ikke noe god smak i skinken. Servitørene var veldig imøtekommende og hyggelige. Fine lokaler og god stemning. Anbefales

Dato for besøk: november 2020
10  Takk, charlottelarsen90
Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Gå innom her! Gamle bagatell og fått ny og sterk drakt. Fantastisk lyn og fin bar og spisested. Super atmosfære! Anbefales!!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, olegeorgn
Anmeldt 6. mars 2020

God service og god, spennende mat.
Pene, rene og hyggelig restaurant samt møtelokaler.
Kan anbefales...

Dato for besøk: januar 2020
Takk, krien1234
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Man forventer stor matopplevelse mtp hvilken restaurant som lå her før, men det ble definitivt ingen fin opplevelse. Vi var 17-18 personer, og ble klemt inne på et bord som hadde passet til 14. Betjeningen påsto det hadde hatt 20 personer rundt samme bord. Vi synes alle det ble ubehagelig trangt, og det ødela mye synes jeg. Maten var også skuffende. Hovedretten, oksekjøtt, burde være vanskelig å misslykkes med. Maten var for all del spiselig, men de fleste mente det var tørt og smakløst. Det var også svært lite tilbehør. Til tross for at jeg ikke ble mett, spiste jeg ikke opp det tørre kjøttet. De andre rettene imponerte heller ikke. Det er relativt dyr mat her, slik at det er svært mange andre steder jeg heller ville valgt i Oslo. Anbefales ikke!

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, Ctrl-shift-del

Reisende som så på Bygdøy Alle 3, så også på

Har du vært i Bygdøy Alle 3? Del dine erfaringer!