“Nobolags prb”
Anmeldelse av Parksalongen

Parksalongen
Vurdert som nr. 1 090 av 1 595 Restauranter i Oslo
Anmeldt 19. juli 2020

Flott å se at dette nabolagsstedet er tilbake med flott retrodesign. Skuffende at stedet ikke har en drikkemeny. Vi ble anbefalt en vin , som viste seg å koset godt over 800,- Det kunne servitøren opplyst om. Som naboer kommer vi dessverre ikke tilbake.

1  Takk, Ove B
Anmeldt 6. januar 2020 via mobile enheter

Virkelig en skjult perle på St.Hanshaugen. Anbefales på det varmeste om du ikke gidder sentrumsgryta men fortsatt vil
Ha god øl i stilige lokaler til en hyggelig penge.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, mikkelt2020
Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

I kjelleren på parksalongen kan man oppleve flotte intimkonserter med dyktige musikere, så her gjelder det å følge med på hva som skjer. Lokalet er noe trangt, og kan står fort «i vegen» dersom det er mye folk. Stedet tilbyr også deilig mat, og har også en liten, men veldig hyggelig uteservering.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, mariahM8095TZ
Anmeldt 20. desember 2018

Reisende som så på Parksalongen, så også på

Har du vært i Parksalongen? Del dine erfaringer!