“Makalaust!”

Restaurant Rest
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 30. august 2020

Et besøk på Rest er en totalopplevelse og langt mer enn en måte å bli mett på. Konseptet er i seg selv fabelaktig, og de ansatte er tryllekunstnere. Nydelig mat både for øyne og gane, og et vinutvalg som satte prikken over i’en. Service med hjertevarme - vi kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Explorer147019

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Aldri spist slik fin mat før, hadde hørt om restauranten , så visste hva konseptet gikk ut på og hadde ganske høye forventninger men lite visste jeg hvor gjennomført og rått dette var ! Ikke siste gang vi spiser her !

Dato for besøk: august 2020
Takk, Jannisth
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Det er en opplevelse å være på Rest. Maten er ikke bare kunstnerisk dandert, spennende komponert og behagelig servert- den smaker også nydelig! Når det i tillegg serveres spennende og matchende viner, med stort engasjement - blir det en uforglemmelig kveld! Takk!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 2_0_2_0Annette
Anmeldt 12. mars 2020 via mobile enheter

Restaurant Rest gir deg en opplevelse helt utenom det vanlige. Service, atmosfære, og ikke minst maten er i verdensklasse. Dette er kunst. Vi var 4 som feiret fødselsdag . Restauranten passer like godt til business . God plass mellom bordene. Svært god akustikk. ( bakgrunnsmusikken er klassisk rock, men akustikken tillater gode samtaler .
Her må Michelin inspektørene skynde seg. Hver rett er unik og svært gjennomtenkt . Anbefales på det varmeste!!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, oleler
Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

Gjennomført fine-dining uten noe å trekke på. Kult konsept, hvor det brukes matvarer som ellers ville vært kastet og som omgjøres til fine-dining med fantastiske smaker og anretninger. Gjennomført 24-retters set menu, uten noe å trekke for. God presentasjon av hver eneste rett og synkronisert servering. Resirkulerte tallerkner og fat, til og med lysekrona var et kunstverk av "søppel".

Kjøkken-sjef og Sous-chef kom ut og slo av en prat etter siste retten og takket for besøket

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, EivindAntonio

Reisende som så på Restaurant Rest, så også på

Har du vært i Restaurant Rest? Del dine erfaringer!