“Fantastisk ramen ”
Anmeldelse av Hrimnir Ramen

Hrimnir Ramen
Beskrivelse: Vårt hovedfokus og vår spesialitet er ramen, som enkelt sagt er en romslig bolle med kraftsuppe tilsmakt med umamisauser, hvetenudler (det er dette som er selve “ramen”) og ulike toppinger. Vi fokuserer på å gjøre færre ting virkelig bra og har tre ulike typer ramen på menyen - “paitan” som er kremete og fyldig, basert på høne, delikat sjømatkraft basert på skjell, og en elegant vegetarvariant basert på røkt sellerirot og sopp. Først og fremst er vi et ramen-sted, men vi serverer også et godt utvalg mindre retter for en utvidet matopplevelse. Smårettene kommer spesielt inn i bildet når vi eksperimenterer med utstrakt bruk av fermentering og grilling - prøv litt forskjellig før ramenbollen kommer på bordet!
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Har spist på Hrimnir flere ganger, og har vært svært fornøyd. Kule viner, fantastisk kamskjell og taskekrabbe som forrett, og digg ramen. Anbefaler den med hasselnøtt, hvis man liker sterk mat. Dessertene er spesielle og ikke helt på topp, men det er kult at stedet forsøker på noe nytt.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Ingesdotter

Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Vil en ha perfekt japansk ramen, må man dra til Japan, så enkelt er det. Derfor likte jeg kjempegodt konseptet til Hrimnir. Ramen med Koji-lam og hasselnøtt saus var fantastisk god. Litt dyrt er det, men det er gode porsjoner og deilig med signaturølen deres! Mettende og varmende. Kommer definitivt tilbake på en kjølig høstdag for å varme meg på en skål ramen. Kanpai!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Birven1
Anmeldt 4. juli 2019

Vi smakte en av hver av ramensuppene og en forrett med agurk. Alt smakte godt. Den ene ramensuppen ble noe salt. Rene, lokale råvarer og nydelige nudler. Kjempegod hjemmelaget vannkefir. Anbefales et besøk!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, skarfar
Anmeldt 10. april 2019 via mobile enheter

Hadde høye forventninger men ble skuffet både av mat og service her.
Spiste en hønse ramen, den var helt OK men ikke like god som på Koie eller Sapporo. Spisefølget bestilte en ramen med fisk, og den smakte...kokt torsk. Vi spurte pent om å bytte den siden den ikke falt i smak, men det fikk vi nei til..! Da måtte vi i såfall betale for enda en bolle ramen. Hva slags restaurant er det som ikke bytter en suppebolle når den ikke faller i smak hos gjesten? Da ble vi litt mugne og det blir nok ikke flere besøk her!

Dato for besøk: april 2019
Takk, piroco
Anmeldt 8. april 2019 via mobile enheter

Ramen i toppklasse med blant annet kaffemarinerte egg. Ikke noe å si på smaken, men den kunne kanskje hatt noe mer fremtredende smak. Men dog, ramen er jo ikke thai nudler heller. Veldig god kefirvann med ingefær - anbefales. Lokalene var slik som de skal være på en ramenbar med åpen kjøkkenløsning. Skulle jeg satt fingeren på noe er det prisen. 230 kroner for en ramen er dyrt, og 50 kroner mer enn hos Koie. Synes både kvalitet, service og lokaliteter er sammenlignbare så usikker på hva som forsvarer 25% høyere pris her.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Oivind_oivind

Reisende som så på Hrimnir Ramen, så også på

Har du vært i Hrimnir Ramen? Del dine erfaringer!