“Beste ramen i Oslo”
Anmeldelse av Hrimnir Ramen

Hrimnir Ramen
Beskrivelse: Hrimir befinner seg ved rundkjøringen nederst i Maridalsveien. Her har vi laget ramennudler siden oppstarten i 2019. Vårt hovedfokus og spesialitet er Ramen, som enkelt sagt er en romslig bolle med kraftsuppe tilsmakt med umamisauser, ulike toppinger og hvetenudler. Vi fokuserer på råvarer av topp kvalitet og har et variert utvalg av Ramen som endres gjennom sesongens tider. Det varierer mellom fjord og fjell – med godt samarbeid med våre leverandører og bønder. Først og fremst er vi et ramen-sted, men vi serverer også et godt utvalg mindre retter for en utvidet matopplevelse. Smårettene kommer spesielt inn i bildet når vi eksperimenterer med utstrakt bruk av fermentering og grilling - prøv litt forskjellig før ramenbollen kommer på bordet! Vårt kjøkken har røtter i Japanske tradisjoner der presisjon og smak er det aller viktigste. Våre teknikker er nøysomme og et godt eksempel på håndverk. De unike smakene bygges lagvis med en rekke hjemmelagde sauser, ferments, krydder og olje
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Dette er den beste ramen jeg har smakt i Oslo. Jeg har spist noe på Koe Ramen og en hel del på Sapporo. Hrimnir tar smaken et steg videre. Prisen er kanskje litt stivere enn de andre stedene, med 220kr for en Shoyu Ramen med and, men til gjengjeld får du en helt fantastisk smaksopplevelse. Hit skal jeg tilbake!

Takk, Navigator23776595454

Anmeldt 20. desember 2020

To voksne og to ungdom koste oss med fantastisk ramen. Vi fikk dilla på ramen utenlands for 5 år siden og har etterhvert blitt mer kravstore. Ramen er kraftkost men den skal ikke gi ett «fett» inntrykk likevel, den er lun og god med komplementære og balanserte smaker med det japanske kravet til levere noe som er salt, søtt, syrlig og umami; med ulike konsistenser. Hrimnir leverte på alle parametre - vi skal tilbake!

Dato for besøk: september 2020
Takk, mewstified
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Sjarmerende service, gode smaker og rimelige priser. Vel verdt turen, og vi kommer tilbake! Går mange Hrimnir-besøk på ett Michelinrestaurant-besøk :)

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, solhell
Anmeldt 10. september 2020

Vært på Hrimnir ramen ved flere anledninger med familie. Alltid vennlig personale og hyggelig atmosfære. Veganske alternativer på forespørsel, aldri noe problem. FANTASTISK mat, godt øl og god kombucha. Et must dersom man besøker Oslo

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, eddad2018
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Ja dette var meget hyggelig opplevelse, flott service og meget god mat og opplevelse.
Spiste oksehale fantastisk

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, p_l_242

Reisende som så på Hrimnir Ramen, så også på

Har du vært i Hrimnir Ramen? Del dine erfaringer!