“Utmerket mat”

Lille Sumo avd. Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste sushi og kylling/grønn karri. Utrolig god smak på alt og ferske råvarer. Hyggelig betjening og rolig atmosfære. Anbefales

Takk, RenateRR

Anmeldt 11. juli 2020

Kom for å spise med en venninne, spurte hva miso suppen inneholdt og om den var vegetar. Det kunne han tydeligvis ikke svare på, spurte flere ganger fikk bare stille respons. Kommer aldri til å anbefale dette stedet!

Takk, Benedicte L
Anmeldt 2. mai 2020

En av de beste tempura makiene jeg har smakt! God wonton suppe, og stekt ris ble også godt mottatt her. Hyggelig betjening og fin pris. Har spist lunsj her de to siste gangene jeg har vært i byen, veldig fornøyd

Dato for besøk: mars 2020
Takk, em129926
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Her kan du trygt gå å spise sushi. Delikat og god smak. Betjeningen er hyggelige og service innstilte.
Restauranten ligger sentralt i Oslo sentrum.
Gode priser og vin har de også.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 966kari_
Anmeldt 15. august 2019

Rask service og god mat. Vi satt utenfor med utsikt til rådhuset. Været hjalp til for å få en fin opplevelse.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Per G

Reisende som så på Lille Sumo avd. Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Lille Sumo avd. Rådhusplassen? Del dine erfaringer!