“🍟et beist av en burger 🍔”
Anmeldelse av Troys

Troys
Vurdert som nr. 52 av 79 Smått og godt i Oslo
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Godt, men ikke for bredt utvalg på menyen. Deilige smakssammensetninger. Mye mat for pengene. Om man bestiller takeaway eller gjennom foodora, så går det kjapt - selv på en travel søndag. Anbefales som hangover-mat ettersom det er litt grisete. Vil absolutt anbefales dersom man ønsker en digg burger i Oslo

Dato for besøk: september 2021
Takk, verenemh

Anmeldt 17. juni 2021

Jeg kjøpte burgeren de kaller for «trøffel». Burgeren er av det mest juicy jeg har smakt. Alle ingrediensene spiller sammen i harmoni, og danner noe så nydelig. I tilleg ga kokken oss gratis cheese fries som også smakte fantastisk. Dette er en av de beste matopplevelsene jeg har hatt. 10/10 for troys (byens beste burger)

Takk, 657evenb
Anmeldt 23. desember 2020 via mobile enheter

Kjøpte tre forskjellige typer burgere til familiemiddag og to typer fries. Burgerne og særlig søtpotetfries var altfor salte. Har tidligere bestilt og smakene pleier er å være gode, men denne gangen (22. desember) var søtpotetfries så salt at vi ikke klarte å spise det.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, vigdisholm
Anmeldt 14. november 2020

Definitivt Oslos beste burgere. Anbefaler Trøffel og Troys. Bedre burger i Oslo finnes ikke. Ingen forskjell på den på majorstuen og den på grunnerløkka.

Dato for besøk: november 2020
Takk, 90rawanb
Anmeldt 12. november 2020 via mobile enheter

FANTASTISK MAT OG SERVICE! 10/10! Veldig hyggelige ansatte og flott lokale! Maten var god og variert, noe som ble satt meget pris på!

Dato for besøk: november 2020
Takk, Lars B

Reisende som så på Troys, så også på

Har du vært i Troys? Del dine erfaringer!