“Topp på alle måter”
Anmeldelse av Sumo Storo

Sumo Storo
Beskrivelse: Sumo er et lekent og folkelig asian fusion konsept med fokus på kvalitet og detaljer. På Sumo vil du alltid finne akkurat den samme menyen med et bredt utvalget av sushi og varmmat, med den samme gode smaken, uavhengig av hvilke Sumo du besøker.
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Må legge inn en topp score for å balansere den andre anmeldelsen. Jeg har spist her 5+ ganger, og maten er fantastisk god. Det er fullt innimellom, så det kan ta litt tid, men ikke noe problem i hyggelig selskap. Vi har bare fått god service, hver gang. Kommer til å komme igjen mange ganger fremover.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, LEMOR

Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Maten var veldig god! Dessverre var servicen elendig. De ryddet ikke vekk forretten mens vi spiste hovedretten. Tok nesten en time å få en drink. Rett og slett bare elendig service hele tiden..

Dato for besøk: februar 2019
Takk, helener470
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Anmeldt 16. juni 2021

Anmeldt 22. oktober 2020

Dato for besøk: oktober 2020

Reisende som så på Sumo Storo, så også på

Har du vært i Sumo Storo? Del dine erfaringer!