“12/10!! super opplevelse”
Anmeldelse av Sumo Storo

Sumo Storo
Beskrivelse: Sumo er et lekent og folkelig asian fusion konsept med fokus på kvalitet og detaljer. På Sumo vil du alltid finne akkurat den samme menyen med et bredt utvalget av sushi og varmmat, med den samme gode smaken, uavhengig av hvilke Sumo du besøker.
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Jeg var på middag med noen venninner og vi har aldri hatt en så bra opplevelse på en resturant før! Vi ble utrolig godt tatt i mot av de ansatte og maten var utrolig god! Kommer virkelig tilbake hit.

Takk, 888theas

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familie på fire som spiste sushi, pølser på barnemeny, stekt ris og hamburger. Ingen ble mett og regningen kom på over 1000 kr. Ikke særlig serviceinnstilt personale men fint lokale og fine og rene toaletter. Maten var god. Stekt ris litt sterk og ellers smakløs.

Takk, Sherpa58915918925
Anmeldt 22. juni 2021

Bestilte takeaway, levert av Foodora. Bilder sier mer enn tusen ord.
Forrett: 2x vårruller, disse holdt noenlunde mål og var nok det beste med hele måltidet.
Sticky Pork: smakte som oppvarmet tre dager gammel juleribbe uten salt og pepper. Terningkast 1.
Pad Thai: En boks bestående av 90% nudler og 3 scampi, litt kylling, men klarte ikke finne noen biter med mør indrefilet. Terningkast 1.
Med tilbehør kostet herligheten neste 1000,00. Kjøpt Thai Pad fra gatekjøkkenvogn til 100-lappen som smakte nydelig og inneholdt det de lovet.

Jeg må bare si at dette var utrolig skuffende.
Kan tenkes at du får god mat på restauranten, men styr unna takeaway.

Takk, 264kjetila
Anmeldt 27. mai 2021 via mobile enheter

Dette er den beste restauranten jeg har vært på på mange år.

Dette er Oslos desidert beste restaurant og kjede!

Håper de aldri fjerner Orange Chicken fra menyen. Har vørt på utkikk etter denne retten i mange år. Endelig har den kommet til Oslo, og for en rett det er. Min nye favoritt der!

‘Alt’ annet smaker digg også. I alle fall de 7-8 rettene jeg har smakt inntil Orange Chicken kom på menyen.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, TheStigh
Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Supergod mat og fantastisk service. Maten ble litt forsinket og vi ble vartet opp med ekstra forret og veldig hyggelige ansatte. Vår favoritt

Dato for besøk: februar 2021
Takk, steffenHE

Reisende som så på Sumo Storo, så også på

Har du vært i Sumo Storo? Del dine erfaringer!