“Hva i alle dager?”
Anmeldelse av Duc House

Duc House
Anmeldt 21. august 2021

Vi har vært på duck House tidligere. Hadde gode erfaringer fra tidligere. Men fy f…, så elendig service de presterte ved denne anledningen. Vi spurte pent om å få litt karaoke, de svarte hele tiden at vi måtte vente. Har prøvd karaoke her tidligere uten problem. Ekstremt lite imøtekommende service denne kvelden. Kasta oss ut til slutt, uten at vi hadde gjort noe annet enn å spørre om karaoke.

Takk, jonashJ7859FT

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Denne sushien er ikke noe spesiell!.. den er god hvis fu er sulten, men det er mat generelt når du er sulten. Har vært på verre, men det holder fortsatt ikke opp til toppen.

1  Takk, renemsamdal
Anmeldt 13. november 2020 via mobile enheter

Her tar vi på jobben pause engang iblant. Alltid fersk Sushi og smaker kjempe godt. Mitt favoritt er PHO suppe, de har byen beste suppe (anbefalles )⭐

Dato for besøk: november 2020
3  Takk, behij2019
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Veldig god sushi- kanskje den beste i sentrum? Jeg har vært her flere ganger og alltid fått ypperlig sushi. Denne plassen fortjener flere kunder:) Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: august 2020
Takk, majaOslo
Anmeldt 22. juni 2020

Jeg bestilte take away og fikk beskjed om å hente maten om 20 minutter. Etter ca. 30 minutter kom jeg innom for å hente maten min. Den var ikke klar og jeg tror de hadde glemt bestillingen min. Da fikk jeg beskjed om at den kunne være klar om fem minutter. Jeg satte meg for å vente på en krakk ved inngangen. Jeg tror mannen i kassen trodde jeg skulle gå, men jeg sa at jeg setter meg her og venter til maten er klar. Plutselig sier han at han nekter meg servering. Tror han var stresset for at han hadde glemt meg, men det er uansett ikke grei oppførsel mot en kunde. Endte opp med å dra på matbutikk i stedet. Har ikke lyst å dra tilbake etter en så dårlig kundeopplevelse.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, asmundu

Reisende som så på Duc House, så også på

Har du vært i Duc House? Del dine erfaringer!