3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
getaroom.comUSD 160
Anmeldt 25. desember 2018

For å være ærlig så hadde vi noe betenkeligheter med Radisson Inn etter dårlig opplevelse i Manchester. Desto bedre er det å bli gledelig overrasket. helt strålende rom og god service. det som trekker ned er hotellbaren, som faktisk var skremmende dårlig. Men det er nok av barer i nærheten, så det klarte vi oss utmerket uten. Og, dette hotellet er nær alt man trenger for et skikkelig hyggelig opphold i Oslo,

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, torel708
MayHelenM1, Manager på Park Inn by Radisson Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2018

Hei torel708,

For en flott og hyggelig tilbakemelding på ditt nylige opphold hos oss. Vi er henrykte over at din tidligere opplevelse ikke hindret deg i å prøve oss igjen. I tillegg gleder det oss at din opplevelse og ditt opphold var vellykket.

Vi er et hotell med en heldig beliggenhet og gode utgangspunkter, men vi ser stadig etter flere forbedringmuligheter og vi takker for din ærlige bedømmelse og kommentar.

Velkommen tilbake skal du være.
Riktig godt nytt år.

Mvh,

MayHelèn Midtrud
Service Manager

Anmeldt 24. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Inn
MayHelenM1, Manager på Park Inn by Radisson Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. desember 2018

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet serverer ikke bacon og stekt egg...en god frokost blir til irritasjon. Meny i variasjon sier betjeningen med ett unskylende smil. Ellers er hotellet bra og har basseng. Bra standar på rommene.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 908sverrer
HanneO200, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Kjære Sverre. Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive om din opplevelse hos oss på Park Inn by Radisson Oslo. Vi er helt avhengig av våre gjesters kommentarer på vårt produkt og service for å kunne forbedre oss. Jeg beklager for at frokosttilbudet ikke stod til dine forventninger. Vi serverer dessverre ikke stekt egg og bacon, men vi har ovnsbakt egg med skinke som et annet alternativ til våre gjester. Jeg forstår selvfølgelig at opplevelsen ikke blir den samme, og jeg skal ta dine tilbakemeldinger til etteretning sammen med teamet. Håper alikevel at du hadde et fint opphold hos oss og jeg håper jeg kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Hanne Olsen, Front Office Manager.

Anmeldt 6. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Inn
Hanne O, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Sentralt, bra rom og god frokost. Et godt valg til fornuftig pris. Kommer til å velge hotellet igjen. Hotellprisene i Oslo er jo svært høye, derfor er dett et bra valg. Ikke noe å sette fingeren på. Dekker behovet dersom du ikke er på jakt etter det spesielle men et sted å sove. Et pluss, fikk rommet tidlig på dagen og kunne derfor jobbe der mellom møtene.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, herbjorn
MayHelen M, Manager på Park Inn by Radisson Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2018

Hei Herbjørn S,

Tusen takk for tilbakemeldingen din fra ditt nylige opphold. Vi setter stor pris på våre gjesters innsyn og det gleder oss at du fikk et behagelig opphold.
Beliggenheten er nemlig noe mange finner praktisk for deres besøk i Oslo, men vi håper at service mottatt også er en faktor for å returnere til oss.

Vi håper virkelig at du kommer tilbake og føler deg hjemme!- Velkommen skal du være.

mvh,
MayHelen Midtrud