3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 151
Radissonhotels.comUSD 151
getaroom.comUSD 157
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Rommene våre var ikke rengjort ordentlig, det lå tyggegummi og boss på gulvet. Veldig liten frokost sal, det ble lange køer når det var mange gjester på hotellet (ikke veldig korona vennlig).
Støvsuger slange lå henslengt i gangen i hele perioden vi bodde på hotellet.
Ved utsjekk hadde vi fått tilleggskostnader på regningen som ikke var vår.

Takk, shouge
Sara Janitz, Gjestetjenester/resepsjon på Park Inn by Radisson Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write feedback regarding your stay at Park Inn by Radisson Oslo. It appears that we have not met your expectations. We really apologize for the inconvenience. We hope to welcome you on your next trip to Oslo in the near future.

Anmeldt 28. juli 2021

Vi kom som en familie på 6 , 2 voksne og 4 barn. Etter venting i resepsjonen ble vi plutselig fortalt at de hadde gjort noe feil, og at de hadde booket oss inn på first millennium hotel i oslo, uten forvarsel. Et av de mest kjassne hotellene i Oslo. Ble en nedslående opplevelse hele greia . Har sendt mail med klage for 1 uke siden men ingen svar. Anbefaler ingen og booke her, du vet strengt tatt ikke om de har booka deg inn på et annet hotell.

Takk, axelbZ7420GG

Anmeldt 27. juli 2021

Dette var en familie reise. To voksne og et barn på 3. Da vi kom hadde de ikke flere ekstrasenger så alle måtte sove i samme seng. Dagen etter fant vi en dildo under den ene hodeputen mellom madrassen og sengegavlen. Dette burde vel de på renhold ha sett da de skifta sengetøy..? Eller ble det ikke skifta? Dette var ganske ekkelt og vi begynte å tvile på renholdet. Internett var meget dårlig og temperaturen i rommet var varm, enda vi skrudde ned på den.

1  Takk, d5a7ocpchb

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Sentralt midt i Oslo, med gangavstand til det meste,rent og fint, rommet var fint, alt fungerte som forventet. Frokosten var god med masse deilig bacon viktig. Hyggelig personalet.
Vi bodde her riktignok kun en natt, men hadde ingen dårlige opplevelser.
Prismessig også veldig ok.
Lite støy

Takk, Marixx190479

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write feedback regarding your stay at Park Inn by Radisson Oslo. We are glad that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you on your next trip to Oslo in the near future.

Anmeldt 12. juli 2021

Var 1 time ventetid for å sjekke inn. Når jeg skulle sjekke inn så endte jeg opp med å betale 2 ganger. Og hun i resepsjonen viste ikke hvordan hun tilbake betalte. Så fikk jeg et skittent rom. Hår i vasken og dusjen og flekker på sengetøyet. Dårlig trykk i dusjen og ingen hårføner. Anbefaler ingen å velge dette hotellet.

Takk, timV53KH

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write feedback regarding your stay at Park Inn by Radisson Oslo. It seems that we have not met your expectations. We really apologize for the inconvenience. We hope to welcome you on your next trip to Oslo in the near future.