3 personer ser på dette hotellet
Radissonhotels.com
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
ZenHotels.comUSD 169
Anmeldt 9. august 2021

Valgte hotellet fordi det var billig og lå sentralt. Rommene var gode og stor balkong. Lite nattestøy. hyggelige ansatte og veldig hjelpsomme ved innsjekk.. Så absolutt verdt pengene. Bor der veldig gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, jhauka254502
Sara Janitz, Gjestetjenester/resepsjon på Park Inn by Radisson Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Kjære Gjest,

Takk for at du tok tid for å skrive tilbakemelding angående ditt opphold på Park Inn by Radisson Oslo. Vi er glage at du likte oppholdet ditt hos oss. Vi håper å kunne ønske dere velkommen på deres neste reise til Oslo i nær fremtid.

Vennlig hilse,

Anmeldt 4. august 2021

Hyggelig personell, rent og pent og sentral beliggenhet. Grei frokost, men kunne vært litt bedre utvalg. Litt dårlig informasjon om sengestørrelse på rommene vi fikk. Putene var slitne og ikke spesielt komfortable. Inn og utsjekk gikk veldig bra, og det er stilt og rolig både inne på hotellet og utenfor.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Glarsenn

Kjære Gjest,

Vennlig hilse,

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Rommene våre var ikke rengjort ordentlig, det lå tyggegummi og boss på gulvet. Veldig liten frokost sal, det ble lange køer når det var mange gjester på hotellet (ikke veldig korona vennlig).
Støvsuger slange lå henslengt i gangen i hele perioden vi bodde på hotellet.
Ved utsjekk hadde vi fått tilleggskostnader på regningen som ikke var vår.

Takk, shouge

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write feedback regarding your stay at Park Inn by Radisson Oslo. It appears that we have not met your expectations. We really apologize for the inconvenience. We hope to welcome you on your next trip to Oslo in the near future.

Anmeldt 28. juli 2021

Vi kom som en familie på 6 , 2 voksne og 4 barn. Etter venting i resepsjonen ble vi plutselig fortalt at de hadde gjort noe feil, og at de hadde booket oss inn på first millennium hotel i oslo, uten forvarsel. Et av de mest kjassne hotellene i Oslo. Ble en nedslående opplevelse hele greia . Har sendt mail med klage for 1 uke siden men ingen svar. Anbefaler ingen og booke her, du vet strengt tatt ikke om de har booka deg inn på et annet hotell.

Takk, axelbZ7420GG

Anmeldt 27. juli 2021

Dette var en familie reise. To voksne og et barn på 3. Da vi kom hadde de ikke flere ekstrasenger så alle måtte sove i samme seng. Dagen etter fant vi en dildo under den ene hodeputen mellom madrassen og sengegavlen. Dette burde vel de på renhold ha sett da de skifta sengetøy..? Eller ble det ikke skifta? Dette var ganske ekkelt og vi begynte å tvile på renholdet. Internett var meget dårlig og temperaturen i rommet var varm, enda vi skrudde ned på den.

1  Takk, d5a7ocpchb