Trip.com
Lol.travelUSD 163
Anmeldt 24. august 2021

Park Inn by Radisson Oslo er alltid hyggelig å bo på.
Personalet er fantastisk hyggelige og hjelpsomme, man føler seg velkommen, som å komme hjem! Frokosten er veldig bra, bra variert utvalg.
Beliggenheten midt i sentrum er perfekt.
Mest valuta for pengene i sentrum.

Takk, Oddvar S
Sara Janitz, Gjestetjenester/resepsjon på Park Inn by Radisson Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write feedback regarding your stay at Park Inn by Radisson Oslo. We are glad that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you on your next trip to Oslo in the near future.

Best regards,

Anmeldt 23. august 2021

Pent hotell med stilig resepsjon og kul belysning på rommene. God frokost. Stille og rolig om natten selv om det kun er 100meter fra Karl Johans gate. Svært attraktiv beliggenhet. Vi brukte hotellet som base når vi fartet rundt på Aker Brygge, Karl Johan og Grunerløkka.

Takk, KimBL81

Kjære Gjest,

Takk for at du tok tid for å skrive tilbakemelding angående ditt opphold på Park Inn by Radisson Oslo. Vi er glage at du likte oppholdet ditt hos oss. Vi håper å kunne ønske dere velkommen på deres neste reise til Oslo i nær fremtid.

Anmeldt 9. august 2021

Valgte hotellet fordi det var billig og lå sentralt. Rommene var gode og stor balkong. Lite nattestøy. hyggelige ansatte og veldig hjelpsomme ved innsjekk.. Så absolutt verdt pengene. Bor der veldig gjerne igjen.

Takk, jhauka254502

Anmeldt 4. august 2021

Hyggelig personell, rent og pent og sentral beliggenhet. Grei frokost, men kunne vært litt bedre utvalg. Litt dårlig informasjon om sengestørrelse på rommene vi fikk. Putene var slitne og ikke spesielt komfortable. Inn og utsjekk gikk veldig bra, og det er stilt og rolig både inne på hotellet og utenfor.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Glarsenn

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Rommene våre var ikke rengjort ordentlig, det lå tyggegummi og boss på gulvet. Veldig liten frokost sal, det ble lange køer når det var mange gjester på hotellet (ikke veldig korona vennlig).
Støvsuger slange lå henslengt i gangen i hele perioden vi bodde på hotellet.
Ved utsjekk hadde vi fått tilleggskostnader på regningen som ikke var vår.

Takk, shouge

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write feedback regarding your stay at Park Inn by Radisson Oslo. It appears that we have not met your expectations. We really apologize for the inconvenience. We hope to welcome you on your next trip to Oslo in the near future.

Best regards,