FindHotel
Destinia.comUSD 127
Anmeldt 30. august 2021

Beliggenheten betød alt for denne helgen, ettersom vi hadde et arrangement i nærheten av hotellet. Frokosten var god, senga var god, ellers satte vi pris på at det var stille i gangene, og lystette gardiner.

Da vi sjekket ut, hadde vi behov for oppbevaring av bagasje. Vi fikk egne lapper på hver bagasje som vi satte igjen, med en kode på, og tilsvarende lapp med kode i hånda, som vi måtte levere for å hente ut bagasjen. Det føltes veldig trygt å legge igjen bagasjen på hotellet, da.

Det var ikke mye å utsette på oppholdet, bortsett fra litt innsjekkingsproblemer. Bestillingen var gjort i mitt navn, men vi var 4 stykker som skulle bo der på to ulike rom. De andre hadde vanskeligheter med å sjekke inn uten at jeg var til stede, og resepsjonisten hadde vanskeligheter med å finne bestillingen og å finne ut hva som var betalt for etc.

Hotellet har litt å gå på når det gjelder bærekraft. Ettersom vi kun var der to netter, takket vi nei til rengjøring av rommet den ene dagen. Likevel, da vi kom tilbake til rommet, hang det en plastpose med rene håndklær, toalettpapir ol. på døren. Foretrekker at hoteller har mer bærekraftig tankegang og mindre forbruk på dette området.

1  Takk, 721maritab
Sara Janitz, Gjestetjenester/resepsjon på Park Inn by Radisson Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Kjære Gjest,

Takk for at du tok tid for å skrive tilbakemelding angående ditt opphold på Park Inn by Radisson Oslo. Vi er glage at du likte oppholdet ditt hos oss. Vi håper å kunne ønske dere velkommen på deres neste reise til Oslo i nær fremtid.

Anmeldt 24. august 2021

Park Inn by Radisson Oslo er alltid hyggelig å bo på.
Personalet er fantastisk hyggelige og hjelpsomme, man føler seg velkommen, som å komme hjem! Frokosten er veldig bra, bra variert utvalg.
Beliggenheten midt i sentrum er perfekt.
Mest valuta for pengene i sentrum.

Takk, Oddvar S

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write feedback regarding your stay at Park Inn by Radisson Oslo. We are glad that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you on your next trip to Oslo in the near future.

Best regards,

Anmeldt 23. august 2021

Pent hotell med stilig resepsjon og kul belysning på rommene. God frokost. Stille og rolig om natten selv om det kun er 100meter fra Karl Johans gate. Svært attraktiv beliggenhet. Vi brukte hotellet som base når vi fartet rundt på Aker Brygge, Karl Johan og Grunerløkka.

Takk, KimBL81

Anmeldt 9. august 2021

Valgte hotellet fordi det var billig og lå sentralt. Rommene var gode og stor balkong. Lite nattestøy. hyggelige ansatte og veldig hjelpsomme ved innsjekk.. Så absolutt verdt pengene. Bor der veldig gjerne igjen.

Takk, jhauka254502

Anmeldt 4. august 2021

Hyggelig personell, rent og pent og sentral beliggenhet. Grei frokost, men kunne vært litt bedre utvalg. Litt dårlig informasjon om sengestørrelse på rommene vi fikk. Putene var slitne og ikke spesielt komfortable. Inn og utsjekk gikk veldig bra, og det er stilt og rolig både inne på hotellet og utenfor.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Glarsenn