“God middag.”

Prima Fila
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var to par som skulle kose oss med en god middag i Oslo, og valgte oss ut denne restauranten som ligger sentralt i Oslo, rett ved Rådhuset.
Hyggelig og intimt lokale. Trivelig betjening, og ok priser.
Jeg kan ikke huske sist jeg fikk middagen så fort på bordet etter at vi hadde bestilt maten. Til og med en vellsmurt fastfoodkjede vil ha problem med å matche dette.
Jeg bestilte grillet steinbit og laks. Maten var god, men ikke noe som legger seg på minnet.
Mot et lite tillegg på 30kr, kunne de stille med glutenfri pizza.
Helhetsopplevelsen var god.

Takk, KJELLAV

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Byens (norges?)beste italienske resteurant. Perfekt laget mat hver gang, kanonbra vin og fantastiske priser

1  Takk, 362hugop
Anmeldt 20. oktober 2018

Vi hadde ikke bestilt bord, restauranten var bortimot full men vi fikk et bord til to med en gang. Fantastisk kelner som kom med godt forslag til vin og som hele tiden passet på at vi hadde det bra. Vi hadde følelsen av å være spesielle gjester enda vi aldri hadde vært her før. Fantastisk mat og personlig og vennlig personale. Her spiser man virkelig godt og vi følte oss hjemme og svært godt ivaretatt. Her skal vi gå igjen!

2  Takk, Bente52
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Skulle bare raskt ned i sentrum for vi ville ha en ekte italiensk pizza. Havnet her og fikk plass selv om var så å si fullt . Bestilte pizza Romania og og Tirolese. Kjempegod og sprø bunn. Rask og vennlig service. Litt stivt men allikevel veldig koselig plass. Prisene er helt ok. Mellomklasse prisnivå. Kommer helt sikkert igjen.

Takk, avva123
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 6 stk som droppet inn på sen lunsj tidlig middag , veldig bra service og alle var strålende fornøyd med forrett og hovedrett , blåskjellene var meget gode og anbefales ... vi kommer tilbake :)

Takk, lineh951

Reisende som så på Prima Fila, så også på

Har du vært i Prima Fila? Del dine erfaringer!