“Grei pizza”

Prima Fila
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. november 2018

Vi spiste pizza med barnebarn, og de var fornøyde. Vi voksne synes det var litt lite smak i maten. OK service, men ikke så veldig imøtekommende personale.

Takk, Amor1946

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Dette stedet anbefales på det sterkeste, for meget god mat og topp service . De ligger perfekt plassert med Amundsen som nabo

Takk, Sunora1814
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Dette er en fin restaurant, både for par og selskap. Lurt å bestille bord på forhånd, vi var heldig og kom i grevens tid. God pizza og salat!

Takk, 664henriettea
Anmeldt 6. november 2018

Vi var 2 par som for første gang valgte å bestille bord til middag før vi skulle på forestilling på Chat Noir. Det angret vi ikke på - hyggelig mottakelse og bare helt fantastisk atmosfære. En hyggelig servitør tok raskt bestilling på drikke. En fristende og variert meny, men vi klarte å bestemme oss og maten kom raskere enn forventet og smakte fortreffelig. Servitører med glimt i øyet og utrolig morsomt at servitørene "annonserte" geburtsdagsbarn - hele 3 den kvelden - med sang og "flaskeklirr" - stemningen var helt topp.
Anbefales på det varmeste og vi kommer tilbake.

Takk, Lillian R
Anmeldt 28. oktober 2018

Vi kommer igjen og igjen.
Denne restauranten trives vi på.
Alltid hyggelige og flinke folk , nydelig mat.

Takk, Irene J

Reisende som så på Prima Fila, så også på

Har du vært i Prima Fila? Del dine erfaringer!