“3 venner på Første Rad”

Prima Fila
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Ja, Prima Fila betyr første rad på italiensk !
Vi hadde ikke bestilt men fikk bord litt innover i lokalet der det var lavere støynivå. Fint for oss siden vi ikke hadde sett hverandre på lenge og hadde mange ord som måtte ut. Tørsten tok overhånd og vi bestilte hver vår øl. Til middag 2 entrecôte
og 1 kyllingbryst. ovnsstekt potet som tilbehør. Brystfileen var veldig bra, den ene entrecôten også, men den andre litt seig.
Men sånn er det med entrecôte. 1 øl og 2 glass husets rødvin til maten. Hvis man skal sette fingern på noe, er det at det var veldig litt lite vin i glassene. Aldri opplevd så lite andre steder. Servitøren var veldig hyggelig og ga god service.

1  Takk, Hastmo

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Overraskende og sjeldent god service. Vår datter på 5 år ble spesielt godt tatt vare på av kelneren. Han var meget morsom og gjorde besøket her til et rikt minne. I tillegg var maten nydelig. Anbefales sterkt!

1  Takk, 566erlendj
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Flott restaurant i Oslo
Den var by for oss men ikke siste gang vi spiser her
Nydelig pizza tror det er den beste jeg har spist
Flinke servitører og god service
Anbefales

1  Takk, jorunnlov
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Fantastiske forretter, nydelig middag, og kjempe god vin! fantastisk betjening.
Vi kommer garantert tilbake.

Takk, StephanFuruseth13
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Dette var en meget hyggelig opplevelse. Selvfølgelig hadde de pasta, men de hadde også flere alternativer. Selv bestilte jeg en svin indrefilet som var aldeles nydelig, serveringen var også meget bra. Så her kan jeg anbefale dere å prøve.

Takk, 85kjellmac

Reisende som så på Prima Fila, så også på

Har du vært i Prima Fila? Del dine erfaringer!