“God service”

Prima Fila
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Denne gangen var vi ikke veldig sultne, så vi valgte å dele en pizza og hver vår dessert. All mat var nydelig. Pizzaen ble delt og servert på hver vår tallerk, fint gjort. Restauranten var full, men ikke støyende. Vi satt godt, og prisene var ikke spesielt høye.
Vi kommer tilbake snart.

2  Takk, 878atleb

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt bord, måtte vente på bordet. Før vi var ferdige med å spise begynte dem å rydde av bordet. Eldre «hovmester» eller sjef var sur og lite i imøtekommende. Tre av oss spiste pasta med hvit saus og skalldyr meget skuffet ingen smak og skalldyrene var ikke gode fant et blåskjell. De andre rettene var bedre pizzaer og pasta med røde sauser.Prisene var greie. Vært her mange ganger tidligere , men blir lenge til neste gang.

1  Takk, L_Guro_G
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Ja, Prima Fila betyr første rad på italiensk !
Vi hadde ikke bestilt men fikk bord litt innover i lokalet der det var lavere støynivå. Fint for oss siden vi ikke hadde sett hverandre på lenge og hadde mange ord som måtte ut. Tørsten tok overhånd og vi bestilte hver vår øl. Til middag 2 entrecôte
og 1 kyllingbryst. ovnsstekt potet som tilbehør. Brystfileen var veldig bra, den ene entrecôten også, men den andre litt seig.
Men sånn er det med entrecôte. 1 øl og 2 glass husets rødvin til maten. Hvis man skal sette fingern på noe, er det at det var veldig litt lite vin i glassene. Aldri opplevd så lite andre steder. Servitøren var veldig hyggelig og ga god service.

1  Takk, Hastmo
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Overraskende og sjeldent god service. Vår datter på 5 år ble spesielt godt tatt vare på av kelneren. Han var meget morsom og gjorde besøket her til et rikt minne. I tillegg var maten nydelig. Anbefales sterkt!

1  Takk, 566erlendj
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Flott restaurant i Oslo
Den var by for oss men ikke siste gang vi spiser her
Nydelig pizza tror det er den beste jeg har spist
Flinke servitører og god service
Anbefales

1  Takk, jorunnlov

Reisende som så på Prima Fila, så også på

Har du vært i Prima Fila? Del dine erfaringer!