“Lunsjmøte”

Prima Fila
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Stedet åpner kl 11 og passer ypperlig til kombinert møte og lunsj. Benytter stedet jevnlig. God og diskret service. Grei mat til en grei pris. Her kan man sitte skjermet om man vil og diskutere ting i fred og ro.

Takk, Henning H

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Prima fila er vårt naturlige valg for mange anledninger, og som regel går vi fornøyde hjem. Denne gangen viste de seg desverre ikke fra sin beste side. To spiste pizza som var meget god! Lasagne til sistemann var også bra. Savnet brød til... sjokoladefondant til dessert var også helt nydelig. Det som trekker ned var kelneren som ikke trakk på smilebåndet en eneste gang. Vi hygget oss og viste tydelig at vi koste oss, kelner like mutt. Ødelegger stemningen. Derfor blir det bare en treer på terningen.

Takk, monikateket
Anmeldt 5. desember 2018

Hadde gledet meg stort, men ble heller en stor nedtur.
Leste en review om en sur kelner. Tror han fortsatt jobber der. Følte faktisk at han var frekk.
Hjorteplommen var ikke noe å skryte av.
Også toppet deg seg når han glemte bort forretten min, og kom direkte med hovedrett.
Hadde forventet at denne flaue episoden gjenspeilet seg på regningen, men den gang ei.
Kommer aldri tilbake hit.

Takk, 701line
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Denne gangen var vi ikke veldig sultne, så vi valgte å dele en pizza og hver vår dessert. All mat var nydelig. Pizzaen ble delt og servert på hver vår tallerk, fint gjort. Restauranten var full, men ikke støyende. Vi satt godt, og prisene var ikke spesielt høye.
Vi kommer tilbake snart.

2  Takk, 878atleb
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt bord, måtte vente på bordet. Før vi var ferdige med å spise begynte dem å rydde av bordet. Eldre «hovmester» eller sjef var sur og lite i imøtekommende. Tre av oss spiste pasta med hvit saus og skalldyr meget skuffet ingen smak og skalldyrene var ikke gode fant et blåskjell. De andre rettene var bedre pizzaer og pasta med røde sauser.Prisene var greie. Vært her mange ganger tidligere , men blir lenge til neste gang.

1  Takk, L_Guro_G

Reisende som så på Prima Fila, så også på

Har du vært i Prima Fila? Del dine erfaringer!