“Grei mat til en ok pris”
Anmeldelse av Prima Fila

Prima Fila
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Spiste forrett og hovedrett. Pizzaen smakte nesten ingenting. Tror aldri jeg har opplevd det tidligere. Prisnivået er ok, restauranten ren og servicen grei.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, 387espenl

Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Vi var fire venner som spiste middag her. Alle bestilte forskjellig, men alle var fornøyd. Maten var svært god, med unntak av steinbiten som kanskje var litt smakløs. Man fikk brød mens man ventet på hovedretten, dessverre var det ikke noe brød til den glutenfrie spisegjesten. Alltid litt kjipt å sitte der og være sulten og se på at andre spiser. Heldigvis kom maten fort til tross for at det var svært mange i restauranten. Vi bestilte også dessert, kaffen kom veldig tidlig i fht. desserten, men etter en stund sa servitøren at vi bare kunne drikke, for vi ville få påfyll til desserten. Sjokolade og kirsebæris til dessert var fantastisk, uten kjeks til den glutenfri, men nydelig likevel. Kanskje kunne de hatt over karamelliserte mandler i stedet for kjeks?

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 458sirif
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Droppet innom her etter kinotur, og ble veldig positivt overrasket. Maten var nydelig, samme med vinen, og servicen upåklagelig. Anbefales!

Takk, camillag245
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Var her søndag kveld. Ganske mye folk. Hadde ikke booket bord, men fikk et bord kjapt. Grei service, fikk maten rask og veldig god mat. Sentralt beliggende.

Takk, Tor L
Anmeldt 26. januar 2019

God mat og hyggelig betjening hver gang vi har besøkt restauranten. Miguel - vår vert - var omtenksom og passet på når vinglasset var tomt!

Takk, oj10

Reisende som så på Prima Fila, så også på

Har du vært i Prima Fila? Del dine erfaringer!