“Meget bra”

Bestill på internett
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 4. september 2019

Her får du alltid god mat, mange forskjellige retter-noe for en hver smak. Alltid mye folk. Hyggelige kelnere, og drikke og mat blir raskt ekspedert

Takk, vilma1

Anmeldt 3. september 2019

Fint lokale med god atmosfære. Bra service, dyktige servitører og god mat.
Greie priser med tanke på beliggenhet og hva man får.
Vært her noen ganger og kommer helt sikkert tilbake!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Stig E
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Vi var 25 personer på Resturanten etter et bryllup på Rådhuset. Vi ble tatt godt i mot, en utrolig bra service. Vi ble ivaretatt av en servitør til en hver tid under hele besøket. Den tre retters middagen vi ble servert, (Bruschetta, kyllingfilet og sjokolade fondant) var utrolig godt. Dette er absolutt til å anbefale. Jeg tar turen tilbake hit og prøver ut noen andre retter også.

Takk, Kim T
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Vi ble servert god mat , dog litt for mye stekt. Litt sure miner etter begrenset tips pga rot med servering.

Takk, 741knuto
Anmeldt 1. august 2019

Kommer inn og får tilvist plass. Både jeg og kjæresten vil bruke litt tid på å finne noe godt, men ikke så greit når servitøren står like ved å sjekker klokken og ser tydelig ut som han vil si «skyndt dere å bestill», så vi bestiller nesten det første vi ser
Maten var god, men blir mye trekk pga dårlig service

Takk, Frkskaala

Reisende som så på Prima Fila, så også på

Har du vært i Prima Fila? Del dine erfaringer!