“Middag ”

Prima Fila
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk bra mat med ypperlig service godt personal kjapp å god, med masse kunnskap trivdes. Koselig lokale.

2  Takk, 446kjelll

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi var fem personer som kjøpte middag. Til tross for svært mange gjester, fikk vi topp service og rask levering av både middag og dessert. Alt smakte godt og var verdt prisen. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, Gunn_12
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi er noen meget fornøyde gjester etter en nydelig lunsj. Vi spiste lasagne (beste jeg har smakt), samt to ulike pastaretter. God vin, servitørene hyggelige, samt at prisen var rimelig. Stedet anbefales, hyggelig atmosfære og ligger rett ved rådhuset.

1  Takk, tovep788
Anmeldt 12. juli 2020

Fikk litt Mamma Rosa-vibber her, både av interiøret og maten. Helt grei pasta, den er al dente og smakfull, men med høy fløtefaktor og tilpasset norske ganer anno 1985. Styr unna kjøttrettene, her er det kjedelige smaker. Pizzaen er langt unna både romersk og napolitansk pizza – er det frosne bunner, tro? God service, rent og pent på toalettene, men litt stive priser.

1  Takk, Nina H
Anmeldt 21. april 2020

Har vært her for middag noen ganger og det har vært bra service og god mat hver gang. Maten kommer raskt og ser bra ut.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, espens954

Reisende som så på Prima Fila, så også på

Har du vært i Prima Fila? Del dine erfaringer!