“Italiensk perle i Oslo”

Prima Fila
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat, god service, og gode glutenfrie alternative.

De kunne servere glutenfri pasta og pizza! Dette smakte også meget godt!

Takk, marengarvik

1923 av 710 anmeldelser

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig personale. Maten kom forholdsvis raskt og den både smakte og så utsøkt ut.
Anbefaler Pizza alla prima Fila som var en av de bedre italienske pizza jeg har spist

Takk, finnt349
Anmeldt 19. juli 2021

Familie på 4 besøkte denne restauranten en travel juli-kveld. God mat, men helt forferdelig dårlig service. Vi ble sittende veldig lenge og vente før noen gadd å komme bort å ta drikkebestilling. Flere servitører til bordet vårt utover kvelden, alle like sure og de fikk iss til å føle oss til bry. Heldigvis god mat, så kvelden var ikke helt ødelagt, men vi går aldri dit igjen.

2  Takk, turide2021
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bitte litt kald lasagne.
Men ellers en fantastisk plass å spise.
Blide servitører og ganske kjapp med matem

Takk, runenekstad
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening.
Hjorteplomma var perfekt og kan anbefales.
Pluss også for at de tilbyr glutenfri pasta selv om vi ikke valgte dette nå.
God dessertmeny i tillegg som gjorde det vanskelig å velge, men valget av Tiramitsu var ikke feil.

Takk, 541sveinh

Reisende som så på Prima Fila, så også på

Har du vært i Prima Fila? Del dine erfaringer!