“Fantastisk italiensk restaurang”

Prima Fila
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Flott service, nydelig mat! Vi spiste selvfölgelig italiensk!! Imötekommende personale som var innom bordet for å sjekke at vi hadde alt vi trengte. ANBEFALES!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ann-Catrine K

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

En flott resturantene i hjerte av Oslo. Meget god service fra servitør, som gjorde det lille ekstra slik at vi følte oss satt pris på. Italiensk restaurant er for vår del med barn en sikker vinner. Dette stedet skuffet ikke. Smakfull mat. Skalldyrsuppen jeg spiste var god med mye smak. Biffen smakte akkurat slik jeg ønsket. Mye smak, mør og stekt til perfeksjon. Kokkene her kan lage smakfull mat. Resten av følget var også veldig fornøyd. Kommer garantert tilbake.

Takk, Brikken82
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat, god service, og gode glutenfrie alternative.

De kunne servere glutenfri pasta og pizza! Dette smakte også meget godt!

Takk, marengarvik
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig personale. Maten kom forholdsvis raskt og den både smakte og så utsøkt ut.
Anbefaler Pizza alla prima Fila som var en av de bedre italienske pizza jeg har spist

Takk, finnt349
Anmeldt 19. juli 2021

Familie på 4 besøkte denne restauranten en travel juli-kveld. God mat, men helt forferdelig dårlig service. Vi ble sittende veldig lenge og vente før noen gadd å komme bort å ta drikkebestilling. Flere servitører til bordet vårt utover kvelden, alle like sure og de fikk iss til å føle oss til bry. Heldigvis god mat, så kvelden var ikke helt ødelagt, men vi går aldri dit igjen.

2  Takk, turide2021

Reisende som så på Prima Fila, så også på

Har du vært i Prima Fila? Del dine erfaringer!